Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

Wat heeft Evenepoel in z'n achterzak?

Gepost door Prikdude 
Prikdude 26 augustus 2020 18:58
Peiling
Wat zat er in de achterzak van Evenepoel?
Alleen geregistreerde gebruikers mogen deelnemen aan deze peiling.
Er zijn 31 stemmen ontvangen.
Cocaïne 4
 
13%
Ketonenkristallen 2
 
6%
Geraffineerde kristalsuiker 1
 
3%
Koffiecreamer 3
 
10%
Francois Bidard 8
 
26%
MDMA 1
 
3%
Doppio Zero-bloem 0
 
0%
Smegma van Lefevere 8
 
26%
Inlegkruisje 1
 
3%
Verscheurde liefdesbrief van Bramati 3
 
10%



Via Tuttobiciweb komend filmpje. Een nogal curieus beeld. Evenepoel ligt te creperen op de grond maar ploegleider Bramati bekommert zich meer om iets wat in de achterzak van Evenepoel zit. Maar wat dan?

[www.youtube.com]

Met ook de groeten van merijntje mortirolo
Tinuz 26 augustus 2020 19:34
Mijn eerste ingeving is Belgische Mix.
Het lijkt op deze beelden alsof Bramati bedacht dat hij het spul gauw moest weggrissen voordat Remco in de ambulance wordt getakeld.
Prikdude 26 augustus 2020 19:57
Inmiddels beelden van Evenepoel die uit een soort flacon drinkt en dat in de achterzak doet waar Bramati het uit vist. Wat helaas Francois Bidard weg cijfert daar die zover ik weet niet drinkbaar is. Het pers epicentrum van Deceuninck heeft ondertussen een stevige migraine.
Prikdude 26 augustus 2020 19:59
Nu geluiden binnen de karavaan dat het om Remco's browsergeschiedenis schijnt te gaan.
Prikdude 26 augustus 2020 20:03
Dries De Bondt: "Remco reed altijd rond met een zakje verkoolde afgehakte Afrikaanse handen dat zijn overgrootvader nog verzameld had, Een snuf of drie in de finale gaf hem altijd onverwachte krachten."
Prikdude 26 augustus 2020 20:24
De koers staat op z'n achterste poten. Ook Eddy Merckx heeft inmiddels zijn stem laten horen: "Dit is nooit zeker niet doping. Aangezien je met rechts je achterrem bedient, steek je de doping altijd in je linker achterzak. Dat leer ik nog altijd de Belgische wielerjeugd. Remco was te eigenwijs om bij mij op audiëntie te komen. Waarvan akte."
Kuiperberg 26 augustus 2020 20:33
Vreemde handeling. Als iemand daar ligt te creperen ga je niet iets uit een achterzak van de renner halen. Is er al een verklaring van de opperbaas?
Sub Culture 26 augustus 2020 20:45
Zal wel doping zijn die hij tijdens de finale van Lombardije wou innemen.
Als er nog wat geloofwaardigheid overbleef omtrent de wolfpack (vreselijk gedoe) kan het nu wel definitief de vuilbak in.
Tjappie2 26 augustus 2020 20:53
Horsie is back 26 augustus 2020 20:54
The blind commissioner's hand is tied to the tight-rope walker, the other is in his pants

Was deze informatie nuttig? grinning smiley
valse trage 26 augustus 2020 21:02
Bidard misschien niet, maar het kan nog altijd Cyril Gautier zijn...
valse trage 26 augustus 2020 21:06
Dat was wel een heel sneaky momentje zeg! Ja, vast een over ander toverdrankje. Kan niet missen.
Misschien wel een signaalstof om bepaalde ingebouwde genen te activeren? tongue sticking out smiley

Of... misschien is het wel een deepfake!?
Orakel 26 augustus 2020 21:51
Quickstep + buitengewoon talent + buitengewone progressie = alle alarmbellen rinkelen.

Als argument tegen doping zou je zeggen: laat zo’n toptalent rustig rijpen en kijken hoe ver hij komt, waar het plafond ligt de komende 2-3 jaar.
Maar dat geduld is er niet. Niet bij het team en niet bij de sporter zelf.

In plaats van werken aan stuurvaardigheid werd er een zegegebaar bedacht en gerepeteerd.

‘Ik zou gewonnen hebben’ en ‘hij komt nog sterker terug’ sprak Ibarguren of was het Vanmol?

Ik weet natuurlijk ook wel dat een mutant niet vanuit een pilletje ontstaat, maar de gehele opsomming, de ‘zekerheid’, het ongeduld, de dominantie... er lijkt iets niet in de haak.
lodjan 26 augustus 2020 21:59
Pot Belge bedoel je?

Misschien het opgevouwen rugnummer van Fabio?
Tinuz 26 augustus 2020 22:03
Om eerlijk te zijn en zondergekheid zou je wel eens helemaal gelijk kunnen hebben met dat rugnummer.
Horsie is back 26 augustus 2020 22:22
Prikdude heeft eindelijk Mae West afgelost: Is that a Gun in your pocket, or are you just glad to see me"
Andere Peter 26 augustus 2020 22:33
Complimenten aan Prikdude voor het op ludieke wijze aan de orde stellen.

Mijn ratio zegt dat er dikke kans is dat het iets onbelangrijks is waarvan Bramati besefte: dat heeft hij niet meer nodig. Een mondkapje ofzo :-) . Of proviand waar zo'n Bramati van beseft dat het best diuur spul is. Beter bewaren. De sensatiezucht in mij zegt dat het foute boel is. geen doping, maar er wordt iets gemaskeerd dat bedoeld is om iets maskeren. Mijn behoefte aan ratio is meestal 10x groter dan mijn sensatiezucht, dus ze zijn off the hook.
Prikdude 26 augustus 2020 22:55
Mijn sensatiebron redeneert: Evenepoel zat Bramati al enkele maanden omgekeerd evenredig en anaal te tutoyeren en diens schriftelijke avances af te doen als chasse de patates.

Ondertussen werd Lefevere ongenadig hard in zijn Besseges gefileerd door Vinokoerov. Richard Plugge is zoals bekend al langer in substantiële relatie met Alexander Kolobnev. En een kind kan de was doen.
Koppizoektwachtwoord 27 augustus 2020 00:17
Bramati zegt dat'ie Evenepoels zak leegmaakte opdat hij, E dus, zo op z'n rug op de brancard zou moeten liggen, en dat ligt niet lekker op die gelletjes enzo. Echt waar: [www.gazzetta.it]
Surplace op souplesse 27 augustus 2020 01:41
Begrijpelijk en opdat jullie lekker in de ambulance liggen;

Gedane bochten nemen geen keer.

Superieur en zonder enig besef van moralistisch en fysiek zijn, gleed een iel Belgje door de wetten van koers en redelijkheid. Iedereen die zijn naam noemde bestond niet. Het voorzichtig reppen over de openbaring werd gezien als verzetsdaad. Gekunsteld tussen letters en iets wat als zinnen kon worden gepreveld, was ten doden genotuleerd.

Evenepoel.

Vandenbroucke.

Het verdriet van België.

Dieper dan de diepste krocht op aarde. Al die Belgische zieltjes, die eindelijk eens aan de klassementstafel denken te kunnen aanschuiven, maar genoegen moeten nemen met een muizenval in het uiterste van het wielerbestaan.

{Ondertussen warmt Nederland zich orgastisch op bij de gedachte dat Tomboy Dumoulin misschien wel kopman kan gaan worden, omdat de vriendin van de schansspringer in een bepaalde persuithoek een kwakje van onzekerheid spruitte. Kletskoek voor de infantalie meute.}

Geen ziel die niet meer kon zien dat ene Mas, Enric voor intimi, de te kloppen man gaat zijn.
Surplace op souplesse 27 augustus 2020 01:44


Mijn voorkeur bestaat. De jouwe ook?
Surplace op souplesse 27 augustus 2020 01:51
Als Bardet wint......
tvm 27 augustus 2020 07:53
Orakel Schreef:
-------------------------------------------------------
> Quickstep + buitengewoon talent + buitengewone
> progressie = alle alarmbellen rinkelen.
>

Het zijn wel opvallend veel talenten met buitengewoon progressie. Nu ook weer Ballerini, Bagioli en Almeida die ritten en korte ereplaatsen pakken. Daarvoor Jakobsen, Asgreen etc.

Het is allemaal wel erg veel en goed. Alles wat ze aanraken lijkt te veranderen in goud.
Zijn er eigenlijk ook jongeren die niet doorbreken bij QS?
merijntje mortirolo 27 augustus 2020 08:41
-
Mijn 'jeugdheld' Gianni Bugno zou fucking pissig op Prikdude en merijntje fucking mortirolo zijn, alssie deze poll/posting zag.

Gelukkig kent die kneus geen Nederlands (voor zover we dat Koeterwaals van Prikdude Nederlands kunnen noemen).

Op tuttobiciweb gaat Bugno tekeer tegen de 'complotdenkers.' [www.tuttobiciweb.it]

In een notendop: "Boehoehoe, huilie huilie, het wielrennen verdient meer respect. Als een renner half dood ligt te gaan halen wij eerst de helm van zijn kop af en dan legen wij zijn zakken, zodattie fijner op de brancard ligt."

Dus. Niets aan de hand.

Stomme poll.

Ik houd het nog altijd op François Bidard.
veluweracer 27 augustus 2020 08:42
Die zullen waarschijnlijk wel uit of van de weg zijn geruimd. Uit angst dat ze gaan zingen.
Clavan 27 augustus 2020 09:07
Volgens mij was het gewoon een aangekoekt handdoekje
valse trage 27 augustus 2020 09:36
Die kan in ieder geval zo in een Aerosmith-coverband.
"Amor en un ascenso-or!!!"
valse trage 27 augustus 2020 09:38
Ahhh... Gianni met z'n zeegroene ogen. Geen renner die zo mooi zonder helm reed als hij.
valse trage 27 augustus 2020 09:41
Die zijn vast te vinden. Zo uit de blote bol: Narvaez, Honoré, eeuhm...
Orakel 27 augustus 2020 10:17
Het is in ieder geval raar dat niet medisch personeel zich zou bemoeien met het afdoen van een helm en andere handelingen. Je laat de patiënt zo veel mogelijk met rust.
Horsie is back 27 augustus 2020 10:50
Eureka. Het antwoord is toch zo simpel: Ongeziene wattage's.
Andere Peter 27 augustus 2020 11:01
Eens tav helm na mogelijke klap op het hoofd.

Maar bij een patiënt die in een stabiele zijligging ligt, met normale hartslag/ademhaling en bij bewustzijn, kun je prima als niet-medische verzorger even iets uit zijn zak halen.
Orakel 27 augustus 2020 11:17
Het kan, maar is het logisch?
Het zou niet in mij opkomen om aan een patiënt te zitten in deze situatie, tenzij er een belang speelt.
Andere Peter 27 augustus 2020 11:27
Ik zou uit het filmpje niet de conclusie trekken dat dit het eerste is wat Bramati doet. Hij is er al even bij. Het is duidelijk (voor iedereen, misschien uitgezonderd de twittervolgers van Lefevere) dat de patiënt niet in direct levensgevaar is. Hartslag goed, ademhaling goed, aanspreekbaar, geen grote bloedingen. Dan geeft de arts groen licht voor het vervoeren. De voorbereiding van die logistiek begint. Op dat moment vind ik het heel normaal dat een ploegleider ziet dat er nog iets in zijn zak zit wat daar beter uit kan.
Zorro 27 augustus 2020 12:46
Francois Bidard in de achterzak?
Das toch gauw 65kg.
Pyama 28 augustus 2020 00:06
Contreras, Proni, Tratnik
Sub Culture 28 augustus 2020 11:38
Quickstep heeft gewoon een uitgebreid scoutingnetwerk, nodigt regelmatig beloften of juniores om mee te gaan op trainingkampen.

Volgen het hele jaar door jongeren op, geven al trainingadvies, worden regelmatig getest in de bakkala academie in Leuven.

Ze selecteren de laatste jaren ook op persoonlijkheid, hoe staat iemand in het leven, wat is zijn omgeving, mindset etc.. worden helemaal psychologisch doorgelicht.

Naast de absolute toptalenten die ze uit de jeugd kunnen strikken laat dat ze ook toe de 'hidden gems' binnen te halen.

Ik denk dat ze wat dat betreft hun gelijke niet kennen in het WT peloton.
Door het opheffen van Klein Constantia waren ze nu eenmaal genoopt tot meer creativiteit.
Andere Peter 28 augustus 2020 13:08
Ik geef vaak kritiek op de leiderschapsstijl en communicatie van Lefevere. Maar ik ben het met bovengenoemde taxaties van Sub wel eens. In de vluchtige wereld van wielersponsorploegen (meestal met een horizon van slechts 1 à 2 jaar) is het kunnen vasthouden aan stabiliteit en een lange-termijnbeleid uiteraard een zegen.
Frederik D. 28 augustus 2020 14:45
Misschien het mobieltje verpakt in een zakdoek?
Andere Peter 28 augustus 2020 16:09
Uitgesloten. Dan zou Prikude dit wel als optie hebben gegeven ;-)
Clavan 28 augustus 2020 22:24
De UCI gaat iig onderzoek doen naar het spiekbriefje.
Sub Culture 28 augustus 2020 23:12
tvm 28 augustus 2020 23:30
In een reactie na de finish zei Bramati al dat ze dachten dat Evenepoel gevallen was, "omdat hij geen data meer verstuurde". "Over welke gegevens hebben we het dan?", vroeg Lappartient zich af.

"Het is verboden om bepaalde data door te geven tijdens de koers. Als het om locatiegegevens gaat, dan is het iets anders. Maar andere data mag niet verzonden worden en dat willen we onderzoeken."

"Over welke gegevens had Davide Bramati het?"

"Wij hebben de CADF (een antidopinginstelling) gevraagd om de televisiebeelden te onderzoeken en getuigen te ondervragen", zegt UCI-voorzitter David Lappartient. "We willen weten wat er uit de achterzak van Evenepoel is gehaald."

Bramati heeft 3 dagen geleden in Gazzetta dello Sport al antwoord gegeven op die vraag. "Ik heb niks illegaals weggenomen. Toen het duidelijk was dat Remco op een brancard gelegd zou worden, heb ik alles weggenomen: zijn radiozender, zijn gellekes en zijn repen en in mijn zak gestoken."
Nomath 29 augustus 2020 00:00
Bij tijdritten zie je vaak dat een renner op z'n rug op de hoogte van de schouderbladen, een pakketje onder het shirt meedraagt, ter grootte van een pakje sigaretten. Ik heb altijd gedacht dat dit een apparaatje voor communicatie met de volgauto is, omdat het tijdritpak geen achterzakken heeft.
Zou het niet zoiets kunnen zijn?

Ik geef toe dat het veel spannender is als het iets illegaals zou zijn.
Andere Peter 29 augustus 2020 00:48
Een zendertje vind ik toch wel heel plausibel. En ook leuk: een beetje stout, maar niet zo heel erg.

Mijn gevoel is dat elke vorm van communicatieverbod zinloos is, wat altijd omzeild zal worden. Alsmaar kleiner.
Orakel 29 augustus 2020 10:40
Volgens Lefevere haalde Bramati de ‘finalebidon’ van Evenepoel uit zijn achterzak. Daar zitten volgens hem bij zijn ploeg enkel onschuldige middelen in. “Cola, Red Bull of een beetje cafeïne. Niks dat verboden is. In die van ons zitten al zeker geen pijnstillers, want onze ploeg doet niet aan smeerlapperij. Tramadol hebben wij nooit ofte nimmer gebruikt.”
pl0rk 29 augustus 2020 11:04
dus toch moderne pot belge.
diravi 29 augustus 2020 11:07
Handig dat Lefevere en Bramati hetzelfde zeggen.
Horsie is back 29 augustus 2020 11:20
Dus een opdondertje heeft een opkikkertje nodig.
Andere Peter 29 augustus 2020 12:36
Inderdaad. Als ze dit echt hebben gezegd dan lijkt het wel een beetje op: mijn hond is netjes en doet het niet daar, mijn hond poept zelfs nooit, trouwens ik heb helemaal geen hond.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen