Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

Avondetappe 2

Gepost door Luijt 
Luijt 31 augustus 2020 10:19
Uitermate mediagenieke Belg zat daar gisteren aan tafel zeg. Wel een goede manier om ons, althans mij, weer te laten afknappen op het onderwerp veiligheid.
Slimmerd 31 augustus 2020 10:37
Kwam wel een hoop zinnigheid uit was mijn idee, uitstraling verbloemde uiteraard naast de weelderige bos met haar van ene Michael B. uit Den Haag.
veluweracer 31 augustus 2020 11:17
Altijd leuk voor de een of ander als iemand bijna sterft door een smerige move om dan vervolgens van de onveiligheid een verdienmodel te maken. Ellende is business. Of het nu om armoede, criminaliteit, ziekte of onveiligheid gaat, er valt grof geld te verdienen aan de ellende van een ander.
Meneer 60% 31 augustus 2020 11:26
Er moeten juist veel meer nerds op televisie komen. Waarom moet iedereen op televisie mediageniek zijn?

Hup inhoud, hup nerds!
Horsie is back 31 augustus 2020 11:45
veluweracer Schreef:
-------------------------------------------------------
> Altijd leuk voor de een of ander als iemand bijna
> sterft door een smerige move om dan vervolgens van
> de onveiligheid een verdienmodel te maken. Ellende
> is business. Of het nu om armoede, criminaliteit,
> ziekte of onveiligheid gaat, er valt grof geld te
> verdienen aan de ellende van een ander.

Hebt U wel een gierkelder, vraagt de oude uil? Anders leggen we die aan. Business as usual.
Aerts 31 augustus 2020 13:36
Helaas was de inhoud ook slecht.....

Slechte formule, slechte inhoude. Mijn vooroordelen over semi-intelligente Vlamingen werden bevestigd.

Ik zou als oplossing aanbieden; op de dag zelf (voor de start) de organisatie laten beslissen, in welke categorie de etappe valt.

- a - de tijd waarop je finisht telt
- b - de 3 kilometer regel
- c - de 10 kilometer regel
- d - de 20 kilometer regel
- e - volledig geneutraliseerde rit

Zo kan je met waaiers, regen, heuvels, bergen, spoorwegen en andere obstakels alle kanten op.
Daarnaast moeten de afdalingen altijd geïnspecteerd worden.
Grootste voordeel daarvan is dat mijn baas om 11 uur al weet tot hoe laat ik die dag ga werken.
Kuiperberg 31 augustus 2020 13:40
De beste hoogleraar ( die er ook uitzag of hij iets teveel rotondes heeft gezien in zijn leven) was niet te verstaan... Kunnen ze van te voren een screentest doen met de gasten in de Avondetappe ??
Curzio 31 augustus 2020 13:50
De inhoud viel zwaar tegen inderdaad. Alleen maar op de laatste 3 km gericht en z'n predictiemodel was nog niet gevalideerd. Ik denk eerlijk gezegd dat je doorgaans geen model nodig hebt, gewoon met gezond verstand het parcours inspecteren.
Horsie is back 31 augustus 2020 14:15
Clowns to the left of me
Jokers to the right, here I am
Stuck in the middle with you

Het wordt tijd voor trainen.
Frederik D. 31 augustus 2020 14:48
My makeup is dry and it cracks round my chin
I'm drowning my sorrows in whiskey and gin
The lion-tamer's whip doesn't crack anymore
The lions they won't fight and the tigers won't roar
Nelis! 31 augustus 2020 14:59
Zing een liedje voor me Frans. Ook al is het in het Frans.
Eindhovuh 31 augustus 2020 15:11
Hey Marlous, 'k Wil met je onder de douche
Heja heja ho.

Wat een saaiheid deze etappe he.
Frederik D. 31 augustus 2020 16:03
Een rappe rap

Lieve, lekkere schat,
(BONKBONKBONK)
ik wil met je in bad.
(BONKBONKBONK)
Volgens het dagblad
(BONKBONKBONK)
mag dat
(BONKBONKBONK)
zelfs in Bagdad
(BONKBONKBONK)
en op Spangen.
(BONKBONKBONK)
Maar hier in Luttelgeest
(BONKBONKBONK)
is het nooit feest
(BONKBONKBONK)
voor wie ten lange
(BONKBONKBONK)
leste de beest
(BONKBONKBONK)
uit wil hangen.
(BONKBONKBONK)
( a capo)
Horsie is back 31 augustus 2020 17:07
Het is sommigen kennelijk ontgaan, dat de woorden van Horsie bijna altijd een serieuze inslag hebben.

Verzoeknummer: Een Frans liedje?

Ware juweeltjes van Céline dan? Ou est tu? Si loin et sans une adresse en Fais ce que-tu voudras. Uit Le temps perdu van haar leven.
Frederik D. 31 augustus 2020 18:32
Er is smaak, wansmaak en als overtreffende trap Céline, niet de schrijver maar die kwijlende mevrouw. smiling smiley Nog even en je komt als M. van N(ieuwkerk) op de proppen met Charles Aznavour, Franse commercie pur sang en face et sans scrupule. Gij, crapule, ou est ta gêne? Mon Dieu, ayez pitié de moi et de ton pauvre peuple. Es tu un homme honnête?
Horsie is back 31 augustus 2020 18:43
Nog even en dan zijn er leugens, grote leugens en meningen van Frederik D. als Horsie weer eens aangeeft wat volgens hem extraordinaire is in zijn muziekkeuze.
Frederik D. 31 augustus 2020 18:57
Maar er zijn grenzen. Mongoolse muziek uitgevoerd door Mertijntje, prima. Maar Céline? Daar heb ik zelfs geen muzieknootjes voor. Dus geen muziekje nu voor jou. Dat zal je leren. smiling smiley
Horsie is back 31 augustus 2020 19:08
Frederik D. Schreef:
-------------------------------------------------------
> Maar er zijn grenzen. Mongoolse muziek uitgevoerd
> door Mertijntje, prima. Maar Céline? Daar heb ik
> zelfs geen muzieknootjes voor. Dus geen muziekje
> nu voor jou. Dat zal je leren. smiling smiley

Nu moet U eens goed luisteren. Hebt U zelfs maar de moeite genomen deze twee nummers op youtube te beluisteren? Geniale mensen doen zelfs in hun niche echt niet ALLES goed, maar sommige onderdanen doen daarentegen wel ALLES fout.
Frederik D. 31 augustus 2020 19:25
A fin, c' est la vie. Joytube

Irritante, arrogante violist. Maar getalenteerd.
Clavan 31 augustus 2020 19:54
Geef mij maar : ‘Hang Youth’ met ‘ De koning lijkt op een zwerver’
Frederik D. 31 augustus 2020 20:09
Lenny bij Letterman

De vaste pianist van Letterman gaat goed los.
Horsie is back 31 augustus 2020 22:10
Frederik D. Schreef:
-------------------------------------------------------
> A fin, c' est la vie.
> J
> oytube

>
> Irritante, arrogante violist. Maar getalenteerd.

Ik was even weg. Ballad of a Runaway Horse zogezegd. Ga nu verder kijken naar D & D bij de Avondetappe.
Andere Peter 01 september 2020 02:35
Ik snap het gezeur niet zo. Dat modelletje dat veiligheid in kaart brengt os nog slechts een aanzet. Ik ben er zeker van dat dit soort modellen de komende jaren steeds beter en completer zullen worden.

Vandaag met epidemologe Bruining. Ook een maatschappelijk verantwoord thema dat in het wielrennen actueel is. Biedt het dan alles wat ik wil? nee, natuurlijk niet. Maar je moet beseffen dat zo'n programma voor een miljoenenpubliek wordt gemaakt. Niet voor de wielerniche die hier komt. En liever dit, dan een standaard-BN'er die zich standaard verwondert over de Tour.

Overigens vind ik het een verademing dat ze bijna allemaal lekker in NL zitten. Zowel de live commentatoren als de Avondetappe. Goed out-of-the box gedacht. In een hokje op 300m van de finish gaan zitten zweten is hopeloos uit de tijd. Heeft met de verbindingen die we anno 2020 hebben ook geen enkele meerwaarde.
Luijt 01 september 2020 07:43
Grappig, ik vind het juist heel erg jammer dat de Avondetappe niet vanuit Frankrijk komt. Draagt wat mij betreft erg bij aan de fijne sfeer van het programma.
Pyama 01 september 2020 08:55
Jose en Michel verkennen wel altijd het parcours en kunnen daar dan iets over vertellen. Dat mis je nu.
Pyama 01 september 2020 08:56
Oh en die avondprogramma's: lekker overslaan. Niets aan.
Andere Peter 01 september 2020 11:18
Akkoord. Maar als je dat wil bereiken hoeven ze nog niet in zo'n hokje te gaan zitten. Er zullen altijd een paar mdws bij de koers zijn. Voor interviews, reportages, sfeerverslag. Daar kan ook een parcoursverkenner bij zijn die even verslag doet.
Andere Peter 01 september 2020 11:23
Dat heb ik ook altijd fijn gevonden. Maar nu, uit de nood geboren, moet men even omdenken. Je kunt die sfeer ook in (wielergerelateerde) themaplekjes in NL creëren. Het is voor 90% mentaal om dan in Frankrijk te gaan zitten. Vaak bij een leuk kerkje op 40 km van de streep waar niemand in het dorp weet dat er een Tour is.
El Chaba 01 september 2020 14:59
Jij denkt serieus dat er in Frankrijk dorpjes zijn, waar men niet weet dat de Tour bezig is..? Ik durf er heel wat om te verwedden, dat die dorpjes niet bestaan, laat staan op 40 km van de streep.
Andere Peter 02 september 2020 03:33
Het was wat al te kleurrijk taalgebruik van mij, Lucas. Natuurlijk weten bijna alle Fransen dat wel. Maar op het plekje waar Vive-le-Vélo of de Avondetappe zit (zat), leeft de Tour niet per se. In Parijs op de laatste zondag zie je dat soms al 50 meter van het parcours. Hele andere bezigheden dan de vorm van Guillaume Martin. Het ging mij erom te benadrukken dat ze soms wel heel ver van de koers af zitten (en ja, wel in Frankrijk, ver uit de Tour-bubble).
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen