Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

Antwerp Port Epic (Sels Trophy) 1.1

Gepost door lodjan 
lodjan 13 september 2020 09:37
Leuke koers vanmiddag te zien na de Tourstart op Canvas.

Startlijst: [www.procyclingstats.com]

Vorig jaar:
1.  DE GENDT Aimé +4:16:59
2.  MERLIER Tim +0:07
3.  DUPONT Timothy +,,
4.  HAVIK Piotr +0:10
5.  HEPBURN Michael +0:20
6.  RÄIM Mihkel +,,
7.  TERPSTRA Niki +,,
8.  VAN SCHIP Jan-Willem +0:34
9.  GATE Aaron +,,
10.  ASSELMAN Jesper +,,
El Chaba 13 september 2020 10:11
Waarom start Olav Kooij ineens niet?
tvm 13 september 2020 10:17
Staat het er echt?

Epic?

Schrijnend.

Zo'n naam misstaat niet op de Tilburgse Kermis, tussen de Spinning Coaster XXL en de Ghost Rider.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 13/09/2020 10:19 door tvm.
lodjan 13 september 2020 10:21
Hij rijdt in Polen de Nations Cup. Gisteren heeft team NL de ploegentijdrit gewonnen en vandaag kan Olav in de sprint en de Cup winnen.

Orlen Nations Grand Prix (2.Ncup) Rzeszów.
lodjan 13 september 2020 10:29
Uitgebreide voorbeschouwing: [www.wielerflits.be]
Sub Culture 13 september 2020 10:30
Aldus iemand uit het land van de Amstel Gold Race.
Sub Culture 13 september 2020 10:32
Benieuwd naar Jordi Meeus.
met Meeus, Philipsen, Merlier, van Aert oogst de toekomst van het Belgische sprinten mooi.

Talentvolle sprinters, beste allrounder ter wereld, na Pogacar het grootste rondetalent, dé tijdritnatie en een brede basis aan intrinsieke subtoppers.

What a time to be alive.
Nelis! 13 september 2020 10:53
De Belgen hebben inderdaad fantastische talenten. Maar met de Sloveense en Colombiaanse klimmers/tijdrijders/ronderenners en de Nederlandse sprinters zou ik mij nog niet al te rijk rekenen. En vergeet bovendien het belang van een goede preparatie niet.
Wanny 13 september 2020 11:00
Nederland had dit wat jaren terug ook. Met Dekker en Reus als vaandeldragers. Die zouden ook alles aan gort gaan rijden.
veluweracer 13 september 2020 11:08
Le preparé speciale de Belgique. Het beruchte en befaamde Belgische Potje. Oftewel Le Pot Belgique. Een vreeswekkend brouwsel van tal van drugssoorten waaronder heroine en amfetamine aangevuld met anabolen, corticosteroïden en pijnstillers. Om vervolgens dagen en nachten aan een stuk te kunnen trainen waarna een herstelperiode van een week nodig was om de begeerde supercompensatie te verkrijgen.
Cyclad58 13 september 2020 11:32
De Nederlandse sprinters (Jakobsen, Groenewegen) moeten eerst maar eens optimaal zien terug te keren. Cees Bol is toch geen wereldtop, Olav Kooij kan dat wel worden. Ik dicht hem meer talent toe dan Jordi Meeus, ondanks dat Meeus hem al eens versloeg. Olav is pas 18 en laat al fantastische dingen zien.
Tim Merlier is op weg naar de sprinttop, Van Aert is dat volgens mij nu al. Die jongen kan zoveel. Meeus en Philipsen weet ik niet. Philipsen is meer allround/klassiek geschoold dan echte sprinter denk ik. Meeus is afwachten in hoeverre hij zich nog ontwikkelt.

Met Evenepoel heeft Belgie een absolute wereldtopper, met Van Aert eveneens. Die 2 gaan de komende jaren heel veel mooie zeges behalen. Nederland mag hopen dat Van der Poel zich aan Van Aert optrekt.
lodjan 13 september 2020 11:38
VolkerWessels (met Coen Vermeltfoort en Peter Schulting) is niet gestart vanwege Corona code oranje in Antwerpen.
Wanny 13 september 2020 12:15
Het kan ook wel snel veranderen. België heeft nu ineens Evenepoel, waar ze 3 jaar terug nog in zak en as zaten wat betreft het rondewerk. En zijn carrière had ook alweer over kunnen zijn met die val in Lombardije.

Twee van de beste Nederlandse renners van het moment begonnen ook pas laat serieus te fietsen. Kan zomaar zijn dat iemand van de lage landen in 2026 de Tour wint, maar nu nog helemaal geen wedstrijden fietst.
veluweracer 13 september 2020 12:19
Cyclad58 Schreef:
-------------------------------------------------------
> De Nederlandse sprinters (Jakobsen, Groenewegen)
> moeten eerst maar eens optimaal zien terug te
> keren. Cees Bol is toch geen wereldtop, Olav Kooij
> kan dat wel worden. Ik dicht hem meer talent toe
> dan Jordi Meeus, ondanks dat Meeus hem al eens
> versloeg. Olav is pas 18 en laat al fantastische
> dingen zien.
> Tim Merlier is op weg naar de sprinttop, Van Aert
> is dat volgens mij nu al. Die jongen kan zoveel.
> Meeus en Philipsen weet ik niet. Philipsen is meer
> allround/klassiek geschoold dan echte sprinter
> denk ik. Meeus is afwachten in hoeverre hij zich
> nog ontwikkelt.
>
> Met Evenepoel heeft Belgie een absolute
> wereldtopper, met Van Aert eveneens. Die 2 gaan de
> komende jaren heel veel mooie zeges behalen.
> Nederland mag hopen dat Van der Poel zich aan Van
> Aert optrekt.

Ze zijn MvdP nog steeds voorzichtig aan het brengen want Pappa is zo bang dat het anders allemaal teveel wordt voor kleine Mathieutje. Liever een fietsend reclamebord van hem maken en commercieel denken aan later dan die gozer zijn gang laten gaan.
Sub Culture 13 september 2020 12:55
Dekker, Reus, Scheunemann, Giling, Eltink, Vastaranta, Stamsnijder, Kohl, Eleijzen, Dekkers, Heijboer...

Ja het Rabo TT3 team, alles kapot rijden bij de jeugd en eens prof een pak minder en niet zelden in obscure omstandigheden vroegtijdig einde aan de pdofcarrières.
lodjan 13 september 2020 13:00
Heijboer is nu toch succesvol.
Sub Culture 13 september 2020 13:07
Het is vreemd hoe de verhoudingen MVDP - WvA ietwat gekeerd zijn na het voorjaar van 2019.

MVDP leek klaar om de absolute wielerhemel te bestormen en leek in alles een klasse beter te zijn dan WvA (die op zich ook al ijzersterk was)

Anno 2020 moet je WvA eerst nog maar zien te lossen, geef hem geen kleine voorsprong want met zijn tijdritcapaciteiten zal hij nog moeilijk terug te nemen zijn en na een lange zware koers is er niemand die met een gerust hart de sprint aangaat met hem.
ton duk 13 september 2020 13:17
Dat vreemde heet in deze corona
Gr
Curzio 13 september 2020 13:19
Jij bekijkt echt alles door een landenbril, is het niet?
lodjan 13 september 2020 13:20
Een kopgroep van 10 met Riesebeek en Gaudin rijdt al lang voorop maar krijgt geen ruimte.
Sub Culture 13 september 2020 13:30
Itt het merendeel van de prikpagina helemaal niet.
Uiteraard zie ik het liefst een landgenoot winnen in de koers.
En als het geen landgenoot is iemand uit de zegetrein.

Als ik maar mooie koers zie.

Het prikbord heeft wel wat gezond tegengas nodig met al die naargeestige nationalistische frustro's.
El Chaba 13 september 2020 13:44
Het verschil tussen de ketonen van Jumbo en de niet wetenschappelijk bewezen middeltjes van Mathieu.
betuweracer 13 september 2020 13:44
Druipt de diarree, luister dan gedwee.
Sub Culture 13 september 2020 13:48
Curzio 13 september 2020 13:50
Maar als je het bericht van tvm nou nog eens leest, waar zie je dan tekenen van gefrustreerd nationalisme als ik vragen mag? Idem voor de perfect normale opmerking van Slimmerd gisteren over Merlier.
betuweracer 13 september 2020 13:58
betuweracer 13 september 2020 14:01
Eervolle vergissing!! smiling bouncing smiley
lodjan 13 september 2020 14:32
Nieuwe kopgroep:

G. Vermeersch
D. van Poppel
Lindeman
T. van Dijke
Liepins
El Chaba 13 september 2020 14:44
Dat is het Calimero gehalte van de gemiddelde Belg. Dingen overdreven zien, die er niet zijn. Al ben ik het wel met hem eens dat er hier "naargeestige nationalistische frustro's" zijn, maar dat er zijn er echt maar enkelen.
lodjan 13 september 2020 15:34
Olav Kooij doet het gewoon: hij wint de sprint en het eindklassement!
lodjan 13 september 2020 15:38
Vermeersch heeft twee nieuwe metgezellen; Baptiste Planckaert en Stan Dewulf.
lodjan 13 september 2020 15:55
1. Vermeersch
2. Dewulf
3. Planckaert
lodjan 13 september 2020 16:29
Filmpje van zijn oppermachtige sprint: [twitter.com]
ton duk 13 september 2020 17:53
met een vSchip die net zo rijdt als dat ie praat...
Ligthart die op diverse momenten gaten dicht rijdt voor...?
D v Poppel geen schim is van dat wat ik telkens hoop
Goede uitslag (6e) Bram Welten die op beslissend moment lek reed maar dat had geen effect voor het podium

Jammer (ook wel makkelijk om te schakelen naar NPO1) dat de koers te snel in de beslissende plooi viel
gr
Andere Peter 13 september 2020 19:02
AGR is inmiddels toch allang een fraaie klassieke naam?

Met Veenendaal-Veenendaal zijn meer van dit soort naamtrucs uitgehaa;d.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen