Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

Iemand nog geinteresseerd in Thomas Dekker ?

Gepost door Cecchini 
Cecchini 02 juni 2015 21:22
Vanavond te gast bij Eva Jinek. De laatste is weer vrij. Buitenkansje voor Thomas ?
malheur 02 juni 2015 21:28
sijbriskie 02 juni 2015 21:36
Uit met de jongensachtige bioloog?
ton duk 02 juni 2015 21:42
Thomas en Freek...moet kunnen
gr
malheur 02 juni 2015 21:43
grinning smiley

T'is wel een BIOLOOG he,
Velodroom 03 juni 2015 00:28
Mooie dubbelhartige topictitel, Cecchini. Maar wie is op dit late uur, oeps vroege uur, nog geïnteresseerd in het echte verhaal van Thomas?
En dan bedoel ik niet dat van de 9 weken laidback in LA.
Eazster 03 juni 2015 01:09
Eva en Thomas. Dat word weer een nieuwe rol in de passiespelen.
Niet op tv.
Oudesluis Dronken Thuis 03 juni 2015 07:27
Check. Ook in Eva Jinek trouwens. Twee stuks
Eddy Veen 03 juni 2015 08:47
Thomas meldde goed op zijn centjes te hebben gepast. Die indruk heb ik nooit gehadsmoking smiley



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 03/06/2015 08:48 door Eddy Veen.
Massimo 03 juni 2015 09:46
Denk dat hij rustig een miljoen heeft staan en dan heeft 'ie ook nog dat grote huis in Lommel, en hij leeft er inderdaad goed van.
Eindhovuh 03 juni 2015 11:44
Precies. die 8 ton die hij meekreeg van rabo om zijn mond te houden tikken ook lekker aan. Daar kan best een porsche en wat feestjes van af.
En volgens mij gaat een deel van het salaris van een renner meteen in een pensioenpot voor na de carrière, of ze willen of niet?
Lucho Herrera 03 juni 2015 12:37
Het was een weinig verheffend item met Dekker. Maar ik vond het toch leuk dat een ex-renner expliciet benoemde waarom Armstrong op zijn bek is gegaan:
Armstrong gebruikte dezelfde middelen als veel van zijn concurrenten. Maar zijn nare persoonlijke trekjes en zijn comeback in 2009 hebben zijn val ingeleid.
De wijze waarop Dekker zich daar over uitliet vond ik wel mooi.
ton duk 03 juni 2015 17:32
Eindhovuh Schreef:
-------------------------------------------------------

> En volgens mij gaat een deel van het salaris van
> een renner meteen in een pensioenpot voor na de
> carrière, of ze willen of niet?

Die ken ik wel uit het profvoetbal...maar mbt profwielrennen klinkt dit nieuw ?
gr
Walnoot 03 juni 2015 17:36
Is in ieder geval in Nederland toch gewoon verplicht, pensioenpremie betalen?
Robert Koopman 03 juni 2015 19:12
Is niet verplicht in NL
Hangt wel van je beroep af.
Massimo 03 juni 2015 19:27
Er wordt volgens mij vanuit de UCI een percentage op het salaris ingehouden als "pensioenpotje" en de Nederlandse vakbond voor profwielrenners doet ook zo iets. Ik heb geen idee of alle renners daar lid van zijn aangezien er een aantal is dat op een buitenlandse licentie koerst, Monaco in het geval Dekker.
Michael B. 03 juni 2015 23:29
Thomas wilt weer een boek gaan schrijven (met hulp van). Krijg ik dan het geld terug van zijn eerste boek dat ik heb gekocht? 1e boek blijkt van geen kant te kloppen. Dat ie zogenaamd een of andere chick heeft in Los Angeles die ie ooit heeft ontmoet in een kroeg in Amerika.. met haar nu vrolijk 9 weken de bloemetjes heeft buiten gezet pffff lekker geloofwaardig allemaal. Zijn de laatste stuiptrekkingen om nog wat aandacht te kunnen krijgen van de buitenwereld.
cyclingfreakske 04 juni 2015 22:21
de UCI houd belastingen af op het prijzengeld, pensioenpotje kennen ze daar niet. pensioen heb je van de overheid in het / de landen waar je woont / gewoont hebt. en het hangt allemaal fa op welke manier het team je heeft ingeschreven. sommige teams schrijven hun renner als een soort zelfstandige in werkend voor hun team (scheelt een pak fiscaal geld) in dat geval kan je best nog even gewoon gaan werken, zelfs al heb je dik verdient als sporter... om aan een deftig pensioen te raken.
Arnold 04 juni 2015 22:31
Er is wel degelijk een pensioenfonds het NWF. [www.nwf.nu]

Dit doet de UCI niet maar de renners zelf (of eigenlijk "liflten"ze mee met de voetballers.)

Maar aangezien Dekker vooral in Italië en Belgie woonde zal hij hier waarschijnlijk niet aan meegedaan hebben.

Naast dit pensioenfonds wordt het van alle UCI koersen 7% van het prijzengeld ingehouden, voor een solidariteitsfonds. In de praktijk komt dat neer dat wanneer je langer dan vijf jaar prof was je 12500 euro krijgt.
Goozzer 05 juni 2015 14:53
Klopt, is een tamelijk unieke regeling (als je kijkt naar de ons omringende landen en andere sporten in eigen land).
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen