Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

ZLM Tour ook niet in 2021

Gepost door ton duk 
ton duk 17 mei 2021 16:16
PERSBERICHT | ZLM Tour wordt verplaatst naar 2022
De 33e editie van de ZLM Tour zal pas in 2022 worden verreden. Het eerder door de Nederlandse Overheid gepresenteerde openingsplan bood perspectief, mede omdat de ZLM Tour een topsportwedstrijd betreft. De genoemde data uit het openingsplan blijken echter niet te worden gehaald. Dit betekent dat er later dan gepland versoepelingen zullen gaan plaatsvinden, wat met name betreffende gemeentes te weinig vertrouwen geeft om de ZLM Tour 2021, die van 9 t/m 13 juni zou plaatsvinden, door te kunnen zetten....

gr
Curzio 17 mei 2021 17:31
Gelukkig betreft het een verplaatsing en gaat de 33e editie uiteindelijk wel gewoon door.
Cecchini 17 mei 2021 18:08
Er wordt weer voetbal gespeeld met publiek op de tribunes, elk weekend her en der massa demonstraties, Ajax, Cambuur en Willem 2 huldigingen voor grote getalen supporters, fieldlabs overal, elders in Europa wordt volop gereden met dolenthousiast publiek langs de kant van de weg, maar in Nederland oh wee oh wee een koersje kunnen organiseren met een paar verdwaalde zachtaardige wielersupporters, het zit er niet in. Zielig kneuterig gedoe.
Sub Culture 17 mei 2021 18:14
Ze mogen alles afnemen van mij maar de ZLM Tour komt wel keihard aan.
Cecchini 17 mei 2021 18:17
Daar heb ik uiteraard alle begrip voor.
merijntje mortirolo 17 mei 2021 20:59
Eddy Veen 17 mei 2021 21:42
Cecchini Schreef:
-------------------------------------------------------
> Er wordt weer voetbal gespeeld met publiek op de
> tribunes, elk weekend her en der massa
> demonstraties, Ajax, Cambuur en Willem 2
> huldigingen voor grote getalen supporters,
> fieldlabs overal, elders in Europa wordt volop
> gereden met dolenthousiast publiek langs de kant
> van de weg, maar in Nederland oh wee oh wee een
> koersje kunnen organiseren met een paar verdwaalde
> zachtaardige wielersupporters, het zit er niet in.
> Zielig kneuterig gedoe.

Wat is juist: in groten getale, in grote getale of in grote getallen?

De juiste vorm is in groten getale.

In groten getale is een zogenoemde staande uitdrukking: een uitdrukking waarin nog de oude naamvalsvorm behouden is gebleven. Andere voorbeelden van dergelijke uitdrukkingen zijn te allen tijde en te uwen huize. Vaak kunnen deze uitdrukkingen vervangen worden door een modern equivalent (altijd, bij u thuis). In groten getale kunt u vervangen door in grote aantallen of door massaal; vervanging door in grote getallen is niet juist.

Verder ben ik het roerend met je eens!
Cecchini 17 mei 2021 22:02
Verdorie Eddy geef je me een lesje ? Gelukkig kun je je in mijn mening vinden.
Eddy Veen 17 mei 2021 23:39
Cecchini Schreef:
-------------------------------------------------------
> Verdorie Eddy geef je me een lesje ? Gelukkig kun
> je je in mijn mening vinden.

Ja, ik heb dagelijks de neiging (bij allerlei personen, niet per se bij jou) en kan deze een enkel keertje niet onderdrukkenyawning smiley
veluweracer 18 mei 2021 15:05
Gewoon een kwestie van onwil. En met de haat tegen wielrenners zullen er in de toekomst waarschijnlijk nog amper koersen georganiseerd gaan worden.
Brussel schijnt het wielrennen in één provincie te willen concentreren. Dus ook alle grote rondes en alle klassiekers in één gouw. En ze hebben het over Vlaanderen gehad. Dat wordt dan volledig dicht gegooid voor een koers. Vlamingen moeten dan ook binnenshuis de koersen volgen. Er zal waarschijnlijk iedere dag wel een koers verreden worden van februari tot eind oktober.
El Chaba 18 mei 2021 16:08
Heel herkenbaar.. winking smiley
Sub Culture 18 mei 2021 16:17
Kilometervreter 18 mei 2021 16:18
ZEER herkenbaar
Clavan 18 mei 2021 16:37
Gelukkig gaan we in september gewoon de Ronde van Noord Holland organiseren.
El Chaba 18 mei 2021 16:57
Bij jou niet kennelijk.

De Nederlandse taal is nogal slordig in sommige opzichten, dus je fout is begrijpelijk, maar 'ZEER herkenbaar' gebruik je alleen als het om het uiterlijk van personen gaat. In alle andere gevallen, zoals situaties of gebeurtenissen en dus ook in mijn reactie op Eddy Veen, gebruik je 'HEEL herkenbaar'.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 18/05/2021 16:57 door El Chaba.
Curzio 18 mei 2021 17:03
El Chaba 18 mei 2021 17:09
Zeer erg of heel erg? winking smiley

Tja, als iemand mij 'wijsneuzerig' probeert te verbeteren en hij weet het zelf niets eens hoe het precies is, dan kan hij het krijgen ook. Zeker gezien het feit, dat hij dit vaker doet: [wielerprikbord.nl]



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 18/05/2021 17:10 door El Chaba.
Kilometervreter 18 mei 2021 17:20
betuweracer 18 mei 2021 18:37
Dus dat jaartje in de kliniek had een andere reden dan wij dachten.
El Chaba 18 mei 2021 21:35
Kilometervreter 19 mei 2021 17:09
merijntje mortirolo 19 mei 2021 21:15
Waar heb jij het nou weer over? Ga spelletjes spelen.
Kilometervreter 19 mei 2021 21:35
Nu ben ik de draad gans kwijt
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen