Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

Transfergeruchten

Gepost door Heisenberg 
Heisenberg 01 juni 2021 14:41
Nibali --> Astana
Astana is de voornaamste kandidaat om Nibali (36) over te nemen volgens La Gazzetta dello Sport. Ook Deceuninck (of hoe de ploeg volgend jaar heet) zou een optie zijn. Trek zal hem niet missen. Hij staat nog op 0 overwinningen voor deze ploeg. Astana en Deceuninck lijken me wel ploegen die hem nog kunnen motiveren voor een laatste kunstje.

Laporte --> Jumbo
Wielerflits weet het zeker: Jumbo-Visma beschikt vanaf 2022 over de diensten van Christophe Laporte, die overkomt van Cofidis. De 28-jarige Fransman geldt als snelle man, maar hij is vooral gehaald om de klassieke kern rondom Wout van Aert te versterken. Lijkt me een mooie aanwinst. Ook in de zwaardere koersen die op een sprint uitdraaien kan Jumbo nog wel iemand gebruiken.
tvm 01 juni 2021 14:49
In beide gevallen: niet doen s.v.p.
Anony 01 juni 2021 15:20
tvm Schreef:
-------------------------------------------------------
> In beide gevallen: niet doen s.v.p.

Laporte is wel een sterke renner toch? Die koersen kan winnen.
Sub Culture 01 juni 2021 15:32
Poosje terug een redelijk dwaas artikel gelezen waarin een huilerige Keisse nogal fel zat af te geven op Nibali.

Behalve Evenepoel wat daallessen geven zie ik geen enkele meerwaarde om een Nibali aan boord te halen.
El Chaba 01 juni 2021 15:43
Laporte is zeker een goede voor Jumbo.
merijntje mortirolo 01 juni 2021 15:56
Sowieso al een goede reden.

En je vergeet: Nibali è Nibali.

(Nibali is Nibali).
Sub Culture 01 juni 2021 16:00
merijntje mortirolo 01 juni 2021 16:02
Sub Culture 01 juni 2021 16:05
Prikdude 01 juni 2021 16:18
Nibali moet niet naar Wolftown. Stelletje engnekken die vooral begeesterd zijn in sprinten en ongeplaveide boerenwegen. Bahrein zou wel in zijn straatje passen.
tvm 01 juni 2021 16:43
Anony Schreef:
-------------------------------------------------------
> tvm Schreef:
> --------------------------------------------------
> -----
> > In beide gevallen: niet doen s.v.p.
>
> Laporte is wel een sterke renner toch? Die koersen
> kan winnen.

Klopt, maar ik ben geen voorstander van deze transfer. Om dezelfde reden waarom ik ook geen voorstander ben van transfers van kopmannen die naar Ineos gaan om daar te knechten. Cofidis wordt nu wel een beetje onthoofd nu een van hun kopmannen weg is. Nota bene een Fransman in Franse dienst.

Bij Cofidis kon hij sportief gezien een programma op maat rijden als kopman. Nu zal hij zich moeten schikken.
Luijt 01 juni 2021 16:44
is een truckchauffeur...
Eindhovuh 01 juni 2021 17:47
Nibali is 1 van de beste coureurs van deze eeuw.
De laatste 2 jaar is echter wel een pak minder. Wellicht voor publiciteit in Italië nog interessant?
Frederik D. 01 juni 2021 19:06
Italianen, niet te vertrouwen. Het zijn mensen maar daarmee houdt het op. Caravaggio, messentrekker, Michelangelo, geflipte homoseksueel, Da Vinci, ook zoiets. Ik hoor nu Peter RRRR de Vries over de maffia. Nibali, gehaaide haai. Caruso, wielrenner, wiens vader een agent was en bedreigd werd door de maffia. Ik zou haast Italiaan willen zijn maar zo'n Merijntje met of zonder hoofdletter M, die beneemt me de lust. Tenzij ik omgekocht wordt met minestrone a la mamma.
merijntje mortirolo 01 juni 2021 19:21
Prikdude 01 juni 2021 19:27
Minestrone. Gadverdamme. Opgediende barf.
Frederik D. 01 juni 2021 19:35
Met welk gerecht ben je wel om te kopen? Poolse bietensoep? Schotse ingewandenbraaksel?
Horsie is back 01 juni 2021 20:04
Eindhovuh Schreef:
-------------------------------------------------------
> Nibali is 1 van de beste coureurs van deze eeuw.
> De laatste 2 jaar is echter wel een pak minder.

Minder, maar de anderen zijn ook een pak beter geworden.
Curzio 01 juni 2021 22:29
Toen hij twee jaar geleden naar Trek ging was het al duidelijk dat hij niet meer het niveau had om een grote ronde te winnen. Maar ja, toen werd er hier gezegd dat het voor Segafredo als Italiaanse sponsor zo belangrijk was om hem erbij te hebben.
Clavan 02 juni 2021 08:38
Saltimbocca van Vini Divino Trattoria net buiten Canobbio.
Heisenberg 03 juni 2021 15:37
Tolhoek gaat weg bij Jumbo. Trek en Wanty willen hem contracteren.
El Chaba 03 juni 2021 15:41
Die zien in hem natuurlijk een hele goede klimknecht na zijn geweldige Giro en hebben vervolgens flink met de geldbuidel gerammeld, vermoed ik.
Heisenberg 03 juni 2021 15:47
Ben je in de war met Bouwman?

Tolhoek werd recent tweede in de Ruta del Sol.
ton duk 03 juni 2021 15:59
Ach...
Gr



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 03/06/2021 15:59 door ton duk.
El Chaba 03 juni 2021 16:00
Brieske 04 juni 2021 13:35
Tolman en Bouwhoek zijn in principe identiek als de Yates broertjes hoor...

Groet
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen