Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

Poupou est plus fort

Gepost door Cecchini 
Cecchini 24 juni 2021 22:11
Slimmerd 24 juni 2021 22:16
Was dit nu enkel voor de ploegenpresentatie of gaan ze hier ook in rijden?
De zwarte trui 24 juni 2021 22:23
Wat zijn we er op achteruit gegaan in de loop der jaren, natuurlijk niet wat betreft de materialen van de kleding, maar die belachelijk lange mouwen en pijpen tegenwoordig. En er gaat toch niets boven zo'n prachtig koerspetje (met de klep omhoog).
Kilometervreter 24 juni 2021 22:31
Gelukkig kom je in Frankrijk en in GGZ=instellingen in de rest van Europa nog wel lieden tegen met hoofddeksels als gedragen door de man schuin achter Poulidor
Eindhovuh 24 juni 2021 22:35
lodjan 24 juni 2021 22:38
Alleen voor presentatie.
Anony 24 juni 2021 22:43
Jammer dat ze er niet in zullen rijden. Prachtig eerbetoon aan de renner en diens ploeg.
Slimmerd 24 juni 2021 22:44
Erg jammer, dit is echt een prachtexemplaar.
De zwarte trui 24 juni 2021 23:14
Ik was later ingeschakeld en daardoor Alpecin gemist en daarna ook nog in slaap gedommeld. Maar schijnbaar heeft Jumbo hun Cervelo nog lelijker gemaakt door er een blauwe voorband in te zetten. En nu komt het, hier gaan ze daadwerkelijk mee rijden! Sorry voor het verpesten van dit topic dat met zo'n prachtige foto startte.

Nelis! 25 juni 2021 00:19
Slimmerd Schreef:
-------------------------------------------------------
> Was dit nu enkel voor de ploegenpresentatie of
> gaan ze hier ook in rijden?

Van der Poel gaat etappe twee in het geel rijden.
Vlaflip76 25 juni 2021 08:36
Alles voor de sponsor
Curzio 25 juni 2021 09:11
Als je hier iemand in een nationale kampioenstrui op zet dan wordt het een soort circusact.
Sub Culture 25 juni 2021 09:17
Zijn broer lijkt er beter op.
merijntje mortirolo 25 juni 2021 09:18
Wout is gelukkig sowieso al een circusact.

Tony Martin in de tijdrit wordt een plaatje, inderdaad.

nSoort Willem de Kooning (om niet voor de duizendste keer met Jackson Pollock te komen).
merijntje mortirolo 25 juni 2021 09:18
PouPou stond dan ook altijd veel te dik. Zo win je de Tour natuurlijk nooit. drinking smiley
Wanny 25 juni 2021 09:31
Mathieu zal extra gemotiveerd zijn om dat geel te pakken.

Of hij gaat daar aan onderdoor, of hij rijdt ze morgen allemaal aan gort
Horsie is back 25 juni 2021 11:53
"Je had me niet herkend, hé".
Eqquipo 25 juni 2021 12:00
Deze foto bekijkend realiseer ik mij dat Sven Kramer ook van de lijn Poulidor afstamt.
Vlaflip76 25 juni 2021 12:13
Poupou houdt iig wel het sponsordrankje goed in de camera
De zwarte trui 25 juni 2021 12:21
Horsie is back 25 juni 2021 12:35
Best gek, dat niemand zich, behalve ik dan natuurlijk weer, bezig houdt met de titel: Poupou est plus fort. Ik dacht, dat naar aanleiding van de ontbening van Loulou door Mathieu in de Strade Bianche evident werd wie de sterkste wegwielrenner in de wereld was of wellicht wel aller tijden. Poupou was een Dauerbrenner en Mathieu meer een kijk eens Poupou wat ik kan om vervolgens weer op zoek te gaan naar een volgende, nieuwe gig. Ter ere van Poupou moet Mathieu nu wel even doorbijten.
Horsie is back 25 juni 2021 12:53
@Zwarte trui. Die blauwe voorband schijnt het handelsmerk te zijn van één der snelst groeiende bedrijven in Europa: Swapfiets.

Swapfiets verkoopt fietsabonnementen (230.000 abonnees) voor een goed werkende tweewieler, je blijft wel zelf verantwoordelijk voor de benen.
In de VK van vandaag bijna over twee pagina's verspreid een artikel over Jumbo-Visma: Geletruiwinnaar op een blauwe voorband, dat is de droom van Swapfiets.

De banden, waarop Jumbo-Visma gaat rijden zijn natuurlijk niet die van Swapfiets maar van Vittoria of wordt het dan toch Victoria.
veluweracer 25 juni 2021 15:38
Horsie is back Schreef:
-------------------------------------------------------
> @Zwarte trui. Die blauwe voorband schijnt
> het handelsmerk te zijn van één der snelst
> groeiende bedrijven in Europa: Swapfiets.
>
> Swapfiets verkoopt fietsabonnementen (230.000
> abonnees) voor een goed werkende tweewieler, je
> blijft wel zelf verantwoordelijk voor de benen.
> In de VK van vandaag bijna over twee pagina's
> verspreid een artikel over Jumbo-Visma:
> Geletruiwinnaar op een blauwe voorband, dat is de
> droom van Swapfiets.
>
> De banden, waarop Jumbo-Visma gaat rijden zijn
> natuurlijk niet die van Swapfiets maar van
> Vittoria of wordt het dan toch Victoria.

Ik wilde die link naar Swapfiets eigenlijk leggen hè.
De zwarte trui 25 juni 2021 16:30
Ja dat heb ik ook gelezen op de 'advertorial' op WF. Maar als je als ploeg enige eigenwaarde in je donder hebt zeg je toch tegen die Swapfiets gasten "donder op" als ze aankomen met hun geld om je te sponsoren met als voorwaarde die idiote blauwe band. Ga lekker naar Total, DQS of de smurfen, die zijn blauw. Het zijn ook een stel hoeren die wielerploegen, ze doen alles voor wat geld.
Slimmerd 25 juni 2021 22:51
Schijnen er nu toch mogelijk enkel etappe 1 in te rijden (als ik KvN mag geloven)
Sub Culture 25 juni 2021 23:18
Karl die doodleuk claimt dat dat door hem komt, faut le faire.
Koppizoektwachtwoord 26 juni 2021 00:16
Maak die achterband rood en 't wordt meer een Mondriaan. Daar moet wel wat mee te merchandisen zijn.
Kilometervreter 26 juni 2021 09:48
Bevriend museumdirecteur zei me ooit dat lieden die uit een kunststroming dwepen met de bekendste vertegenwoordigers vaak diegenen zijn met "wannabe-gedrag". Niet mijn woorden, de zijne.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 26/06/2021 09:49 door Kilometervreter.
betuweracer 26 juni 2021 10:00
Bevriend GGZ-verpleegkundige van me zei ooit: onze patiënten op 'gesloten' krijgen elke dag wat internettijd om een beetje anoniem te trollen op internetfora, zodat ze zich gehoord denken te voelen. In de tussentijd kunnen wij verpleegkundigen eindelijk eens rustig en ongestoord een sigaretje roken. Niet mijn woorden, de hare.
Kilometervreter 26 juni 2021 10:12
De verpleegkundigen op mijn afdeling roken niet of zijn gestopt omdat ze het te druk hebben met mij. Doorgaans geven ze me kunsthistorische boeken om me in toom te houden.
Frederik D. 26 juni 2021 14:26
Wat zal jij belezen zijn in de kunstgeschiedenis. Van Alberti tot Zwaanswijk. Heb je de volledige Scheen? smiling smiley
El Chaba 26 juni 2021 14:46
Hij is vooral zeer thuis in de boeken van de heren Karl Wernicke, Sergej Korsakov en Kurt Schneider.
Als ervaringsdeskundige wel te verstaan..
Kilometervreter 26 juni 2021 15:22
De middelste ken ik, zijn dochter is dj in Rotterdam (tenminste toen ik er eens was), die andere weleens van gehoord maar vergeten (haha) waarvan
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen