Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

TV-tip: Coureur vanavond

Gepost door Kilometervreter 
Kilometervreter 26 juni 2021 17:40
Vanavond 22.30 op Canvas de film Coureur. Ik heb 'm nog nooit gezien en volgens de kritieken is het een middelmatige cineprent, niettemin gaat het over lieden op twee wielen en het is waarschijnlijker interessanter dan Cymru tegen Danmark of Italia vs. Nederduitsland

Inhoud: Coureur speelt zich if in Belgiƫ en Italiƫ en volgt het lijden, de glorie en de dromen van een jonge ambitieuze fietser die koste wat kost naar succes hongert, wat de gevolgen dan ook mogen zijn voor hemzelf en voor zijn naasten.
[www.filmtotaal.nl]



2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 26/06/2021 17:53 door Kilometervreter.
Clavan 26 juni 2021 17:48
Ik blijf vanavond lekker lang in de tuin zitten met wat alcohol. En daarna ga ik mijn vrouw uit elkaar trekken tegen de snijtafel.
Kilometervreter 26 juni 2021 17:51
Ja dat kan vanzelfsprekend ook, ik heb geen snijtafel helaas, hoe dan ook: veel plezier
El Chaba 26 juni 2021 18:13
Vanavond 22.30 op Canvas de film Coureur. Ik heb 'm nog nooit gezien en volgens de kritieken is het een middelmatige cineprent, niettemin gaat het over lieden op twee wielen en het is waarschijnlijker interessanter dan Cymru tegen Danmark of Italia vs. Nederduitsland.

[wielerprikbord.nl]
"De acteerprestaties in deze productie zijn zo slecht nog niet, wat het een matige film maakt is het weinig realistische verhaal."

Waarom zeg je in dit topic, dat je de film nog nooit gezien hebt, terwijl je zes weken geleden in je reactie op mij duidelijk liet merken, dat je de film wel gezien had?
Kilometervreter 26 juni 2021 18:21
Volgens mij zeg ik daar nergens dat ik de film gezien heb, ik verwijs naar de kritieken. De leesbril moet weer opgepoetst worden, mister Chaba.

Daarnaast is het een andere film waar u naar verwijst.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 26/06/2021 18:30 door Kilometervreter.
Carlos Danger 26 juni 2021 18:27
Dat ging over ' The Racer' , dit gaat over ' Coureur' .
Koppizoektwachtwoord 26 juni 2021 21:48
Die toch beduidend betere kritieken krijgt, mogelijk mede te danken aan het wielerverleden van de regisseur himself. [filmkrant.nl]
veluweracer 28 juni 2021 13:01
Verdomme, als je hier ook een dag eens niet leest dan mis je gelijk de mooiste dingen. The Racer was een aanfluiting. Deze ging meer over doping. Dat wat het wielrennen mogelijk maakt. Zeer spijtig dat ik deze gemist hebt. Ik moet nu op straat dan maar een fix zien te scoren.
veluweracer 28 juni 2021 14:06
Hij is, mits geabonneerd op Ziggo, toch nog terug te zien. Het wordt een wielerrijke dag.
Kilometervreter 28 juni 2021 19:13
Anony 30 juni 2021 06:46
Mijn broer speelt de body double van een van de hoofdrollen. Hij stelde zijn lichaam ten dienst voor de beelden van het racen zelf.

Wie handtekeningen wilt, geef maar een seintje.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen