Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

Van Wilder weg bij DSM

Gepost door Heisenberg 
Heisenberg 06 juli 2021 20:07
Volgens WielerFlits. Wat een aparte ploeg is het toch.

Team DSM en rondetalent Ilan Van Wilder uit elkaar - [www.wielerflits.nl]
Koppizoektwachtwoord 06 juli 2021 20:35
Houdt het dan nooit op daar? Jammer, en ook zonde.
Stümpert 06 juli 2021 20:39
Als een journalist nou eens in de achtergronden van al die breuken bij DSM zou duiken. Daar kun je een prachtig boek over schrijven volgens mij.
Nelis! 06 juli 2021 20:45
Bizar. Linksom of rechtsom, de ploegleiding is steeds weer aan het falen. Zelfs al zouden ze steeds gelijk hebben bij het beëindigen van de overeenkomst, dan zou je op zijn minst eens goed naar de scouting/werving kunnen kijken. Blijkbaar schatten ze dan de renners structureel verkeerd in. En dat is dan de meest positieve variant die ik kan verzinnen, want het lijkt er eerder op dat ze een lichtelijk gestoorde omgang met hun personeel hebben...
De zwarte trui 06 juli 2021 21:08
Wat een autisten daar bij dat DSM. Als je een pas uit de maat loopt mag je oprotten.
Eindhovuh 06 juli 2021 21:15
Ik ben het hier wel mee eens.
Clavan 06 juli 2021 21:57
Welke films gaan ze nu kijken?
Carlos Danger 06 juli 2021 22:17
De manager van Van Wilder zegt het volgende:
''Dit klopt niet. Voorlopig is Ilans contract zeker nog niet ontbonden. Dit ligt zelfs niet
op tafel op dit moment. We zijn momenteel wel met DSM aan het praten over de
Vuelta van dit jaar. Normaal zou Ilan daar mogen rijden, maar de ploeg heeft
blijkbaar andere plannen met hem. Ik ga niet zeggen, dat er voor Ilan geen interesse
is, veel ploegen volgen hem. Maar dat gaat dan over het seizoen 2023, wanneer Ilans
contract is afgelopen. Er is momenteel nog geen enkel woord gerept over een
contractontbinding''.
Aerts 07 juli 2021 20:30
Het gekke is wel dat, op kittel na, iedereen slechter is gaan fietsen na hun vertrek bij dsm(en voorgangers).
El Chaba 07 juli 2021 20:53
Veel wel ja, je hebt gelijk. Uiteraard zijn er ook uitzonderingen. Kelderman en Kämna niet, maar tot nu toe ook niet (veel) beter..
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen