Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

PR game changer

Gepost door De zwarte trui 
De zwarte trui 11 april 2022 23:25
Gehoord bij 'In het wiel' en gezien op Sporza, PR zal nooit meer hetzelfde zijn: Scope Atmoz. Gepubliceerd op de Technical Innovations pagina van de UCI (bijna een contradictio in terminis). DSM zou er naar verluidt mee gaan rijden...

Wie zal er noodgedwongen met 8 bar door het Bos stuiteren omdat zijn Atmoz het niet deed of met 1 bar de sprint aan gaan op de wielerbaan omdat ie op het verkeerde knopje drukte? Experimenteren in PR verstandig of niet? Kom er maar in Johan Museeuw!

Horsie is back 12 april 2022 00:48
Ik had het "In het wiel" van Horsie ook gehoord, maar er verder niet zo'n acht op geslagen. Ik ben ook niet zo'n techno-freak zoals "Zwarte trui, ga je daarin trouwens ook harder rijden". Maar toch wel even geïnteresseerd gekeken, want wie wil op de wielerbaan nu niet naar believen zijn bandendruk kunnen regelen. Minimaal 30 Watt minder rollende weerstand. Dat is bij een snelheid van 36 km/h op de kasseien toch snel een winst van ruim 2 km/h. Ik kwam trouwens op de UCI website ook nog een lijst tegen van renners, die langer zijn dan 1,90m. Mathieu van der Poel zal zich wel buitengesloten voelen.
Horsie is back 12 april 2022 12:15
Gisteravond schijnt er een wereldrecord kasseien rijden gereden zijn. Was te zien op Canvas. Waarom heb ik hier geen aankondiging gezien? Oh, wacht.
Aan de start waren "Gij moet kloten aan uw lijf hebben" Tom Boonen, Lotte Kopecky en Maarten Vangramberen.

Apropos WUR? Op 23 mei 2022 gaat "ons eigen" Ellen van Dijk het record (nu 48,405 km op naam van Joscelin Lowden) aanvallen.
In the Home of Cycling, Grenchen, thuisbasis van Tissot Timing en ditmaal zullen er dus geen problemen met finishfoto's zijn.

De uurgemiddelden van de laatste WK ITT 2021 waren: Ellen van Dijk (50,383 km/h) en voor de huidige recordhoudster Joscelin Lowden (47,758 km/h).



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 13/04/2022 12:29 door Horsie is back.
veluweracer 12 april 2022 12:15
Ideaal voor op MTB,s en Crossfietsen.
Zorro 13 april 2022 09:17
Horsie is back 13 april 2022 12:10
UCI heeft snel toestemming gegeven, omdat het product commercieel overal verkrijgbaar is. Clavan, Veluweracer en Zwarte trui zullen binnenkort hier wel verslag willen doen van hun avonturen.
Clavan 13 april 2022 13:54
Zolang mijn vrouw niet meeleest....
De zwarte trui 13 april 2022 19:06
Ik ben een asfaltadept, dus heb dit niet nodig (en anders vanwege mijn surplus aan klasse ook niet cool smiley)
veluweracer 15 april 2022 12:46
Ik heb gisteren even een Specialized Aethos gekocht en dit systeem erop laten zetten. Dat kwam op een bedrag van 18 duizend euro uit.
Zorro 16 april 2022 16:02
[www.instagram.com]

filmpje van de Scope Atmoz naaf
Carlos Danger 16 april 2022 17:17
DSM ziet er, voor morgen dan toch, van af.
Slimmerd 16 april 2022 19:14
Beetje DSM in een notendop denk ik dan
Horsie is back 19 april 2022 11:54
Het is 'em niet geworden, want niet ingezet. Met excuses (zie het nu pas) voor Carlos Danger, die dit feit al meldde. Wat was dan de PR game changer? Het zal me een drup jeuken, maar het zal ongetwijfeld "het enige bewezen prestatiebevorderende middel zijn, dat niet meer op de dopinglijst staat". Het middel, dat glazenwassers in staat stelt the Empire State Building in no time schoon te krijgen. Cafeïne.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen