Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

Slik wint Unbound. En iets met een moord.

Gepost door Meneer 60% 
Meneer 60% 05 juni 2022 07:22
Ivar Slik heeft Unbound, de belangrijkste gravelrace ter wereld gewonnen. Superknap!

[nos.nl]

Maar dit verhaal gaat daar nauwelijks over. Wel over een bizarre moordzaak die rechtreeks uit een polititieserie lijkt te komen. The yogamuts did it. Ik kende het verhaal nog niet, iedereen die de Laurens-podcast luistert wel. Het artikel is even gruwelijk als lezenswaardig.
Frederik D. 05 juni 2022 09:13
Wordt nog wel een netflixje.
betuweracer 05 juni 2022 10:34
"En de feiten gaan de verbeelding te boven."

Voor mensen die geen tijd hebben voor deze gravelshakespear: grindfietser date twee grindchicks. Een vindt dat niet leuk en doodt de ander. Porky Pig.

(Oh ja, de Nederlandse ex-renners Evert Santegoeds en Albert Verlinde waren ook in de buurt en vonden het maar wat spannend)
ton duk 05 juni 2022 14:07
Ondertussen wint Terpstra een UCI world series gravelkoers in Millau - Frankrijk
Gr
Horsie is back 05 juni 2022 14:37
Hoe was het ook al weer? UNBOUND by laws, door TD en LTD. Laatstgenoemde dan vooral door het promoten van het menselijk slijm. Wat een afterlife. The Dutchies hebben nu ook al de Amerikaanse gravelscene gedomestificeerd. Alleen mustache AL heb ik nog niet langs zien komen. Hadden the Dutchies vroeger maar beter hun best gedaan. En IS, waarvan ik vroeger dacht, dat het nog wel een goede trackie kon worden. Daar is niks van terechtgekomen. De foto's op de CW website van IS en LTD zijn weer episch. 200 miles in 9h22:04. Wat wilde ik ook al weer zeggen: het wielrennen is pas AFals ook MvdP deze moddercross heeft uitgeprobeerd. En waar is LA?
veluweracer 05 juni 2022 14:51
LTD veruit de meest onsmakelijk ogende renner na de finish ooit. Vermoed ik. Van stofhapwedstrijden zal hij vast hele gore snottebellen krijgen. Vindt ie gaaf natuurlijk.
Wind mee 05 juni 2022 21:38
Millau is toch dat plaatsje met die duizelingwekkende brug die, gelukkig voor de fietsers met vertigo, alleen gemotoriseerd te berijden is?
ton duk 05 juni 2022 21:49
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen