Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

Lui! vs Qui?

Gepost door malheur 
malheur 23 juni 2015 00:10
Extra streng geweest dit keer > Niet gezien? > is dik, ook al heb ik de naam wel eens voorbij zien komen, ken hem niet niet zien rijden. Ook niet herinneren, zou niet weten wanneer, werkelijk niet Hadden ze beter hun best moeten doen.

1. Ag2r-La Mondiale
Voorselectie: Peraud, Bardet, Cherel, Gastauer, Gretsch, Vansummeren, Vuillermoz + 2 uit mogelijk: Bakelandts, S.Dumoulin, Dupont, Kadri, Minard, Montaguti, Riblon, Turgot

2. Astana
Nibali, Agnoli, Boom, Fuglsang, Grivko, Gruzdev, Lutsenko, Scarponi, Taaramae, Vanotti, Westra

3. BMC
Van Garderen, Dennis, Hermans, Moinard, Oss, Quinziato, S.Sanchez, Schar, Stetina, Van Avermaet

4. Bora-Argon 18
Voorselectie: S.Bennett, Nerz + 7 uit: Barta, C.Benedetti, Buchmann, Dempster, Huzarski, Konrad, Mendes, Salerno, Schillinger, Thurau, Voss

5. Bretagne
Voorselectie: Fedrigo, Delaplace, B.Feillu, Gerard, Sepulveda, Vachon + 3 uit: Bideau, Brun, R.Feillu, Fonseca, Guillou, Hutarovich, Jarrier, Laborie, Perichon

6. Cannondale-Garmin
Talansky, Bauer, Haas, Hesjedal, Howes, B.King, Koren, Langeveld, D.Martin, Navardauskas, Van Baarle

7. Cofidis
Bouhanni, Bagot, Edet, Laporte, Lemoine, Mate, Molard, Navarro, Rossetto, Senechal, Simon, Soupe

8. Etixx-Quickstep
Cavendish, Golas, Kwiatkowski, T.Martin, Renshaw, Trentin, Uran, Vandenbergh, J.Vermote

9. Europcar
Voeckler, Coquard, Gautier, Rolland, Sicard + 4 uit mogelijk: Arashiro, Craven, Cousin, Duchesne, Gene, Jerome, Pichot, Quemeneur, Tulik

10. FDJ
Voorselectie (12): Pinot, Bonnet, Seb.Chavanel, Delage, Demare, Geniez, Ladagnous, Morabito, Roux, Roy, Vaugrenard, Vichot

11. Giant-Alpecin
Voorselectie (12): Degenkolb, Barguil, T.Dumoulin + 6 uit: Curvers, De Backer, De Kort, Frohlinger, Geschke, Kittel, Preidler, Sinkeldam, Timmer

12. IAM Cycling
Frank, Brandle, Syl.Chavanel, Clement, Coppel, Denifl, Devenyns, Elmiger, Pantano, J.Pineau, Vangenechten, M.Wyss

13. Katusha
Q.Rodriguez, G.Caruso, Guarnieri, Haller, Kristoff, Isaychev, Losada, Machado, Paolini, Silin, Vorganov
Reserve: D.Moreno

14. Lampre-Merida
R.Costa, Durasek, Oliveira, Serpa, Valls + 4 uit mogelijk: Bonifazio, Bono, Cattaneo, Cimolai, R.Plaza, Pozzato

15. Lotto-Soudal
Greipel, Bak, Boeckmans, De Clerq, De Gendt, Gallopin, Hansen, Henderson, Sieberg, Wellens

16. Lotto-Jumbo
Definitieve selectie: Gesink, Kelderman, Kruijswijk, Leezer, Martens, Tankink, Ten Dam, Van Emden, Vanmarcke

17. Movistar
Voorselectie: N.Quintana, Valverde + 7 uit: Anacona, Capecchi, Castroviejo, Erviti, Gadret, Jose Herrada, G.Izagirre, Malori, Rojas, Sutherland, Ventoso

18. MTN-Quebeka
Voorselectie (11): Boasson Hagen, Berhane, Cummings, Farrar, J.Janse van Rensburg, R.Janse van Rensburg, Kudus, Meintjes, S.Pauwels, Reguigui, Teklehaimanot

19. Orica-GreenEdge
Matthews, Albasini, Gerrans, Hayman, Impey, Keukeleire, C.Meyer, Santaromita, Tuft, A.Yates, S.Yates

20. Sky
Froome, Sergio Henao, Kennaugh, Konig, D.Lopez, Nieve, Nordhaug, Pate, Poels, Porte, Roche, Rowe, Stannard, Thomas

21. Tinkoff-Saxo
Contador, Basso, Bennati, M.Bodnar, J.Hernandez, Kiserlovski, Kreuziger, Majka, Paulinho, Rogers, P.Sagan, Tosatto, Valgren

22. Trek
Mollema, Arredondo, Cancellara, Devolder, Irizar, Jungels, D.van Poppel, Rast, F.Schleck, Stuyven, Zoidl, H.Zubeldia



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 23/06/2015 00:11 door malheur.
Rudy t. 23 juni 2015 08:10
Kudus en berhane toch wel?

Dit wordt een zware dag voor je....
SJ 23 juni 2015 08:55
Mate en Simon toch wel?
merijntje mortirolo 23 juni 2015 08:56
Bonifazio en Preidler toch wel?
bakfiets 23 juni 2015 09:13
rossetto rijdt best leuke uitslagen
Eindhovuh 23 juni 2015 09:26
Vangenechten, Bonifazio en Kudus.
De rest eens met Malheur.

Ik voeg voor mezelf nog: Valgren, Durasek en Sepulveda.
MarcoV 23 juni 2015 09:31
Craven heeft een gekke baard en Mate een gekke staart

Bij Buchmann, Brun en Bideau heb ik het ook moeilijk om er ook maar iets over te zeggen.
MarcoV 23 juni 2015 09:32
Eindhovuh Schreef:
-------------------------------------------------------

>
> Ik voeg voor mezelf nog: Valgren, Durasek en
> Sepulveda.

zeker weinig koers gezien vorige week, ze zijn alledrie toch wel in beeld geweest, vooral Durasek ...
El Mik 23 juni 2015 09:32
Valgren was vorig jaar goed op het WK, Durasek won vorige week nog een rit in Zwitserland en Sepulveda is nota bene de beste renner van zijn ploeg tongue sticking out smiley
Massimo 23 juni 2015 09:34
Durasek won dit jaar de Ronde van Turkije en vorige week nog een etappe in Zwitserland.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 23/06/2015 09:37 door Massimo.
Fashionisto 23 juni 2015 09:38
Valgren is een beloftevolle Deen met het nodige babyvet op de beentjes, vorig jaar tijdens het WK was hij de laatste die paste op Kwiatkowski zijn demarrage uit de kopgroep.
Durasek heeft dit jaar de Ronde van Turkije gewonnen en kan redelijk bergop.
Sepulveda is wat voor Bretagne het meest in de buurt komt van een klassementsrenner, een Argentijn die in kleinere rondes vaak top-10 weet te rijden.
El Mik 23 juni 2015 09:39
Ik volg het wielrennen niet meer zo intensief als "vroeger", best veel namen die mij weinig/niets zeggen: Buchmann, Dempster, Konrad, Schillinger, Bideau, Brun, Jarrier, Laborie, Laporte, Soupe, Duchesne, Tulik, Haller en Stuyven
Eindhovuh 23 juni 2015 09:44
Ohh die Durasek. :-)
Die neem ik terug.
Maar soms blijven namen gewoon niet zo hangen.
Bromertà 23 juni 2015 11:15
Het schijnt dat omroep Max ook dit soort geheugenspelletjes uitzendt.

[ingeblikte bloedworst]
malheur 23 juni 2015 12:06
Zware dagen ken ik niet zo.

Kudus en Berhane vooral veel over gehoord in het 'eindelijk een zwarte!'-perspectief maar niet live in beeld zien rijden nee.
sijbriskie 23 juni 2015 13:24
Bij Brun en Bideau stuit je ook bij mij op een totale onbeweeglijkheid der stembanden. Van Buchmann weet ik sinds de laatste Dauphiné dat het een redelijke (beloftevolle?) klimmer is, hoewel het net zo goed een Duits materialistisch filosoof zou kunnen zijn. Of was dat nou Büchner, die auteur van het fameuze Krafft und Stoff?
Massimo 23 juni 2015 13:34
Buchmann zei mij ook niets, hij blijkt na checken overigens al wel goede uitslagen te hebben gereden dit jaar.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 23/06/2015 13:38 door Massimo.
malheur 23 juni 2015 17:39
Dan is het van deze lieden, in al hun opvallendheid, des te schandaliger dat ze zich nog niet aan malheur getoond hebben kunnen!
Curzio 23 juni 2015 19:34
Preidler heeft vorig jaar een zeer goeie Giro gereden en verrichte onder meer berewerk voor Geschke in de jacht op een ontketende Rogers.
Beloftevolle klimmer.
Hollo Retenstein 29 juni 2015 16:33
Massimo Schreef:
-------------------------------------------------------
> Buchmann zei mij ook niets, hij blijkt na checken
> overigens al wel goede uitslagen te hebben gereden
> dit jaar.

smiling smiley zeg dat!
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen