Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

Onderwijl bij de dames oftewel het fff

Gepost door Frederik D. 
Frederik D. 12 mei 2023 19:43
Vol(lering) dubbelslag Ronde van Baskenland. Vleut leverde bijna een minuut in. Ik vrees dat het tijdperk Vleut ten einde is. Maar ere wie ere toekomt. Indrukwekkende fietsloopbaan van Vleut.

Amy Pieterse ergens zevende in een bergfietsritje. Ze wil bij de OS meedoen aan deze discipline.

Nog meer nieuws van het fff, het feminieme fietsfront?

Morgen wordt deze rubriek hopelijk verzorgd door anderen. smiling smiley
Clavan 12 mei 2023 19:55
Helaas ik niet. Ik moet morgen de jongens coachen naar het kampioenschap in de 4e divisie op het groene gras.
Slimmerd 12 mei 2023 19:58
AvV vandaag onderuit gegaan en daar behoorlijk last van naar het schijnt
ton duk 12 mei 2023 20:57
Frederik D. Schreef:
-------------------------------------------------------
> Amy Pieterse ergens zevende in een bergfietsritje.
> Ze wil bij de OS meedoen aan deze discipline.

Slordig foutje...Puck Pieterse
Gr
Frederik D. 12 mei 2023 23:38
Sorry. Heel veel mea culpa.
Horsie is back 12 mei 2023 23:59
Frederik D. Schreef:
-------------------------------------------------------
> Sorry. Heel veel mea culpa.

Fehlleistung zou Sigmund zeggen.
Vanavond moest ik meteen denken aan In Dreams van Roy Orbison.
Met de simpele regels: In dreams I walk with you, in dreams I talk to you.
Horsie is back 13 mei 2023 13:57
Een goed begin is het halve werk is het zuinige Hollandse spreekwoord. Niet echter voor Demi Vollering. Na de stroeve zeventiende plaats op de Omloop sindsdien niet meer lager geklasseerd. Vandaag zet ze de Baskaanse reeks voort alsof ze spreekwoordelijk de zus van Pogi is, vijf op rij.

Hup Frederik D.
Horsie is back 14 mei 2023 12:27
In de wereldbeker in Nove Mesto is Puck Pieterse al uren in gevecht met de grand old dame Pauline Ferrand-Prevot of kort PFP.
Horsie is back 14 mei 2023 12:54
Van PFP naar PP is maar een klein stapje. Whoop.
Meneer 60% 14 mei 2023 19:36
Extreem knappe prestatie van Puck Pieterse. Ik wil haar niet te veel druk opleggen (ze leest hier vast mee) maar ze heeft het in zich om de MvdP van het vrouwenwielrennen te worden.
DeFin 14 mei 2023 19:51
Ondertussen heeft Vollering de eindzege verspeeld/weggegeven aan haar ploeggenoot Reusser.
ton duk 14 mei 2023 19:54
Dat wordt weer janken..
Reusser verdiende idd wel weer een overwinning
Gr
Cyclad58 14 mei 2023 20:08
Uiteraard weggegeven. Ze heeft heel veel aan Reusser te danken, dit is een verdiende tegenprestatie.
Cyclad58 14 mei 2023 20:11
Laten we het gejank van Demi niet groter maken dan het is. Als ze nu huilt is het vanwege het gunnen van de zege aan Reusser. Inmiddels weet ik zo'n beetje hoe SD Worx in elkaar steekt. Heb daar ook een zeer betrouwbare bron, die dicht bij het vuur zit. Het was zelfs zo dat vooraf al was besproken dat Reusser mocht winnen als de mogelijkheid zich zou voordoen. De ploeg heeft het perfect gespeeld zo. Concurrentie eerst verlamd door Vollering en daarna de troefkaart Reusser vol inzetten.
Cyclad58 14 mei 2023 20:12
En Fem van Empel wordt dan de Van Aert (fuck de nationaliteit). Die tweestrijd zal nog wel eens heel erg fraai kunnen worden, op alle terreinen.
Cyclad58 14 mei 2023 20:12
Zullen we dat goud maar vast reserveren dan? spinning smiley sticking its tongue out
Horsie is back 14 mei 2023 22:18
Wel wat verwarrend: twee topics over rode en blonde rensters.

In een slordige 7 km meer dan 2 minuten winst voor Marlen Reusser. Die had vandaag de tijdrit bij de mannen kunnen doen. smiling smiley
pirke 15 mei 2023 18:39
Dit is wat vd Breggen ook deed in haar laatste seizoen toch? Knechten in de Wereldkampioenstrui. Als het teambelang echt op 1 staat (en dat lijkt erop) in plaats van de 'absolute kopvrouw' kunnen ze in vrijwel alle koersen en rondes winnen.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen