Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

Oplossing voor Midden Nederland en Groeistad

Gepost door Chekie 
Chekie 28 juni 2015 21:03
En die is???? Ga samenwerken. Op zaterdag morgen een ploegentijdrit van Utrecht Via Amersfoorsteweg en Zeister spoor naar Amersfoort. Finish op de klim van Klein Zwitserland. In de middag ( start was toch altijd al later op de dag ) de Groeistad klassieker en op zondag de ronde van Midden Nederland ( terug op de Mali baan voor de entourage ) 2 Wedstrijden over de Heuvelrug, schitterend!!!!!
En geen UCI wedstrijd maar nationaal met maximaal 3 buitenlandse ploegen.
Dat bedenk ik toch maar ff mooi op een zondag avond.
Andere Peter 28 juni 2015 21:44
Mooi hoor.

Leg nog even uit waarom het meer geld zal opleveren en meer kapitaal zal aantrekken.
malheur 29 juni 2015 07:59
Dat is toch helemaal zijn punt niet?

Vertel mij anders maar even wat dit voor het koersverloop bij motregen betekent.
D. Marrage 29 juni 2015 13:05
malheur Schreef:
-------------------------------------------------------
> Vertel mij anders maar even wat dit voor het koersverloop bij motregen betekent.

Een beetje water erbij zal de oplossing ten goede komen.
Andere Peter 29 juni 2015 17:39
Niet zijn punt, nee, maar het mijne. Het wordt als oplossing voorgesteld. Dan kun je je afvragen wat het voor geldstromen betekent. Misschien is het wel heel goed hoor.
Walnoot 29 juni 2015 17:58
Het lijkt me nogal evident dat de stap van twee terug naar één organisatie geld op zal leveren. En ook dat een wedstrijd op nationaal niveau goedkoper is.

Of het realistisch is om de twee samen te laten werken is wel een ander paar mouwen.
Andere Peter 29 juni 2015 18:24
Nou ja doen dan. Als alle sponsoren die er nu zijn voor beid koersen, aanblijven als het één koers wordt, dan heb je zeker gelijk. En als een sponsor die beide koersen steunt hetzelfde totaalbedrag blijft geven.
Arriere de la course 29 juni 2015 18:32
Ik vraag me vooral af waar het idee vandaan komt om van de Ronde van Midden Nederland een 2.2 koers te maken.

Wat is in hemelsnaam de meerwaarde van een korte TTT op de zaterdag? Buiten een enorme kostenpost levert het mijns inziens weinig op. En laten die kosten nou net het probleem zijn...
Walnoot 29 juni 2015 20:24
Schrijf jij ze aan, of laten we dat aan de TS over?
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen