Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

REV naar de Vuelta

Gepost door De zwarte trui 
De zwarte trui 10 juli 2023 15:46
We krijgen een rematch in de Vuelta! Na Primoz en Thomas zegt ook Evenepoel dat hij gaat. Met wellicht wat Tour-Vuelta dubbelaars.

[twitter.com]

[sporza.be]

Showdown ook met Ayuuuuuzo! The next big thing. Mas wil revanche voor vorig jaar en voor zijn Tour crash. Carapaz is opgelapt na zijn Tour crash en wil de EK trui nog wat showen. Vlasov start voor zijn 1e GR van het jaar en natuurlijk João Almeida wil niets liever dan REV achter zich houden. Ik begrijp wel dat Sporza helemaal los gaat, wat een spektakel gaat dit geven. Primoz op zijn kinderverzetje op de Angliru, nu al zin in!! Moet ie wel Lennert van Eetvelt achter zich houden natuurlijk als hij daar wil winnen. Ook die klimklepper staat aan de start.

Hopelijk maakt Jose REV niet af als hij geen beurtje doet voor Merlier in de sprint eye popping smiley

"We zullen een tiental renners klaar houden voor de Vuelta en proberen zo veel mogelijk mannen van vorig jaar me te nemen", vertelde ploegbaas Patrick Lefevere nog. Want vorig jaar won REV de Vuelta immers, slimme zet van PatLev. Never change a winning team! Van Wilder heeft er schijt aan en gaat voor eigen succes in Polen. Da's wel jammer dan natuurlijk.



2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 10/07/2023 23:21 door De zwarte trui.
Brieske 10 juli 2023 20:42
Oh nee he, kutmenneke....
De zwarte trui 10 juli 2023 23:11
Sporza pakt al uit met 5 artikelen hierover! Niet onder 'wielrennen' maar gewoon keihard in je face op sporza.be De Tour is voorbij, vanaf nu minstens elke dag 2 berichten over Remco en de Vuelta.
Carlos Danger 10 juli 2023 23:17
Kort samengevat: De Vuemco.
Eqquipo 10 juli 2023 23:41
Mooizo, kan Roglic hem alsnog netjes naar het 2de plan verwijzen in week 3. Al mist de Vuelta nog wel eens lange klimmen achtereen. Of was dat enkel de vorige decennia om El Imbatible te pleasen.
El Chaba 11 juli 2023 03:56
Nu al zin in met Juan erbij..! smileys with beer
GillesEmanuel 11 juli 2023 08:34
Viel mij ook al op. Ik hoop zo dat Mas, Ayuso en Roglic hem op een hoopje rijden.
Wanny 11 juli 2023 13:54
PatLef weet wel hoe ie publiciteit moet maken. Dit zal niet pas deze week besloten zijn lijkt me.
Slimmerd 12 juli 2023 15:56
En Merlier mag daarom maar weer thuis blijven
De zwarte trui 12 juli 2023 16:52
Denk dat hij het niet eens erg vindt. Gewoon lekker de GP Zotte Aars ofzo dan maar winnen. Wat wil je als Belgische spurter nog meer? Dan hoef je jezelf ook de Angliru niet op te hijsen.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen