Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

Leegloop TJV

Gepost door ton duk 
ton duk 11 juli 2023 11:52
Opmerkelijk doch ook logisch

Leemreize en Roosen DSM
Oomen LIDL-TREK

aldus de geruchtenmolen
Gr
DeFin 11 juli 2023 11:55
Het zou goed zijn voor het Nederlands wielrennen als Jumbo failliet gaat en er een kleinere échte Nederlandse ploeg voor in de plaats komt. Laat van Aert en Vingegaard en anderen hun prijzen maar voor andere ploegen pakken.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 11/07/2023 11:56 door DeFin.
Cecchini 11 juli 2023 12:00
Leemreize op zich jammer, heeft na een goede Giro vorig jaar geen echt nieuwe kansen gekregen. Is volgens mij daarna een tijd geblesseerd geweest, en sindsdien een meer dan behoorlijke knecht in de 1 weeks rondjes geweest, maar kan bij DSM waarschijnlijk meer kansen krijgen. Jakobsen ook al naar die ploeg dus DSM begint weer een beetje oranje te worden. Oomen en Roosen zijn al lang over hun top heen. Ik begrijp TJV wel dat ze met hen niet willen verlengen.
Andere Peter 11 juli 2023 12:05
Dat is onzin die ik al een jaartje of 40 hoor, over steeds andere ploegen.

Indien er ruimte is voor zo'n ploeg, dan wordt die ruimte nauwelijks bezet door een ploeg die Van Aert, Vingegaard en Roglic steunt.

Het is ook wat al te makkelijk om aan te nemen dat pakweg Kelderman of Arensman dan voor die ploeg zou kiezen.

Begrijp mij goed, ik zou zo'n ploeg met pakweg 20 van de beste 40 NL renners ook toejuichen. Maar dat lukt alleen met een hele specifieke sponsor. Die zoch rocht op NL maar die daarvoor bereid is internationaal reclame te maken en internationaal de salarisconcurrentie aan te gaan.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 11/07/2023 12:05 door Andere Peter.
GillesEmanuel 11 juli 2023 12:48
Leegloop of doorselecteren?
ton duk 11 juli 2023 13:03
Doorselecteren
Gr
Luijt 11 juli 2023 13:13
"Onzin", maar je zou het ook "toejuichen".
GillesEmanuel 11 juli 2023 13:14
En fijn voor die jongens. Hoop dat ze bij hun nieuwe ploegen lekker veel kansen krijgen om te koersen.
Andere Peter 11 juli 2023 13:19
Goed lezen en rustig even kijken waar die termen op slaan. Probeer de post te begrijpen ipv altijd maar te pogen als een vervelende kleuter dwars te zijn. Mijn kwalificatie 'onzin' slaat op de post ervoor. Wat ik toejuich staat in de zin waarin ik die term gebruik. Zo'n ploeg zou ik toejuichen. Dat de vernietiging van TJV daarvoor als het ware automatisch plaats zou maken, is klinkklare onzin.

Daar hoeft niemand het mee eens te zijn. Maar het is een mening die niet met zichzelf in tegenspraak is.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 11/07/2023 13:23 door Andere Peter.
Wanny 11 juli 2023 13:44
Kelderman en Arensman zijn het probleem niet. Die rijden toch wel een goed programma.

Een ploeg waar jongens als Leemreize meer ruimte krijgen om zich te ontwikkelen zou wel fijn zijn. In veel andere ploegen had Kooij ook gewoon de Tour gereden, met misschien wel Van Dijke in steun.
Andere Peter 11 juli 2023 13:55
Natuurlijk zou dat laatste fijn zijn. Maar TJV maakt niet die investering onrendabel.

Ik noemde Kelderman en Arensman als voorbeelden van renners die nu in dienst van niet-Nederlanders rijden.
Luijt 11 juli 2023 13:59
Dank voor de voor mij broodnodige verduidelijking van je bericht Petertje.
En verder, kalm aan een beetje joh.
Frederik D. 11 juli 2023 18:31
Jij ook kalm aan, Luijtje. Soms denk ik dat Luijt en AP dezelfde persoon zijn die een beetje met zichzelf in gesprek is. Niets mis mee. smiling smiley
Frederik D. 11 juli 2023 18:32
Meesterknecht van Vingegaard is een hele eer en verdient goed.
Viren que? 11 juli 2023 19:54
Ik reageer hier niet bijster veel maar het moet me wel van het hart dat ik je (structurele) gezeik richting Andere Peter niet bijzonder interessant of grappig vind.

Kap daar lekker mee en ga wat nuttigs produceren.
Koppizoektwachtwoord 11 juli 2023 21:57
Luijt 12 juli 2023 00:13
Hier en daar een prikje jongens, my god, hoe erg kan t zijn? Maar...Ik hoor jullie en ik luister. Garanties geef ik niet, maar zal m'n uiterste best doen om het allemaal te laten gaan.
En als Kelderman op de Platzerwasel wint ga ik bier drinken met Peter of iets anders, als ie dat lekkerder vindt.
Carlos Danger 12 juli 2023 00:20
Pure unadulterated internet-bullying.
valse trage 12 juli 2023 10:37
Inderdaad, er zit ook weer e.e.a. aan te komen vanuit de beloftenploeg (de Noren vnl. - denk ook aan sponsor Visma!),
dus er moet plaats gemaakt worden door degenen die inwisselbaar zijn.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen