Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

Pro Team Tietema

Gepost door ton duk 
ton duk 16 juli 2023 10:15
Opmerkelijk snel
TdT-Unibet als Pro-team in 2024
[www.wielerflits.nl]

Gr
Aerts 16 juli 2023 11:46
Apart dat ze dit met Unibet gaan doen. Want met de toekomstige regels kun je daar geen 4 jaren plan mee maken.
Ik vind het toch al bedenkelijk dat iemand die jongeren aan wilt spreken, zich laat sponsoren door een gokbedrijf. Nu weet ik dat de meeste grote bedrijven zich schuldig maken aan discutabel gedrag/management. En de lijnen van principieel en hypocrisie lopen hierom vlak langs elkaar heen. Maar de met wetenschap dat ik meerdere jongeren gokverslaafd heb gemaakt, zou ik niet kunnen leven.
Slimmerd 16 juli 2023 12:03
Wedje aangaan dat ze al een opvolger hebben voor Unibet?
Viren que? 16 juli 2023 12:24
Ik kan je wel volgen in het "je niet willen laten sponsoren door bepaalde bedrijven", ik haak echter af bij je uitspraak over het "gokverslaafd maken". Want als ik jouw lijn zou volgen moet ik tot de conclusie moeten komen dat Heineken mensen alcoholist maakt, of Opel iemand een verkeershufter, of Burger King mensen obesitas geeft. Alsof dat bewust beleid is. Denk het niet. De keuze die de consument maakt (teveel drinken, te hard rijden, teveel hamburgers, te vaak gokken) is de oorzaak van de ellende, niet het aanbod van "het middel".

Geheel terzijde overigens. smoking smiley
Frederik D. 16 juli 2023 12:30
Clavan 16 juli 2023 12:35
Carlos Danger 16 juli 2023 12:37
P.T.T. Een vertrouwd merk in verwarrende tijden.
nachtwacht 17 juli 2023 12:49
Inderdaad erg snel. Maar (hopelijk) goed nieuws voor het Nederlandse wielrennen. Ben vooral benieuwd naar de langere termijn plannen/financiering en naar de samenstelling van de ploeg. Dit jaar is exact 50% van de renners van Nederlandse afkomst. Ik zie dat ze voor volgend jaar twee renners hebben vastgelegd, Martijn Budding en Harthijs de Vries. Kijken wat daar bijkomt om tot een hopelijk competitief Procontinental team te komen.
El Chaba 17 juli 2023 14:45
ton duk 17 juli 2023 15:16
Ze moeten van 12 (nu op papier ,zie Tietema zelf) naar 20 (hopelijk allen competitief) renners .Ik verwacht nog steeds een 50 /50 verhouding qua HOL ,Bel e.a

Ik zag tot mijn verrassing ook Inkelaar bij de ploeg
Geen koers door de befaamde adervernauwing

De Vries ,Bloem en Kopecky verdienen in ieder geval dit stapje hoger en Budding is hierin een zekerheidje
Gr
Cyclad58 17 juli 2023 18:53
Bomboi, De Vries, Bloem, Kopecky, Budding. Prachtig, maar de oorlog win je er niet mee. Wellicht dat wat goede drop-outs van andere ploegen kunnen aanschuiven. Er rijdt ook talent genoeg rond bij de beloften, maar dat weet Bas zelf ook wel. Toch noem ik 1 naam: Jardi van der Lee. Niet laten glippen, Bas!
nachtwacht 18 juli 2023 07:28
Ben ik het wel mee eens. Ze hebben een leuk continental team, zeker voor een eerstejaars ploeg, maar het is allemaal wel erg licht voor een proconti team. Kan me bij De Vries, Bloem en Kopecky nog iets voorstellen, al zullen die ook niet direct de podiumplaatsen op een hoger niveau aan elkaar rijgen, maar verder zal er nog flink wat kwaliteit bij moeten.
Luijt 18 juli 2023 10:45
Er is ook nog een andere belofte die na een jaar er klaar mee te zijn geweest weer aan het optrainen is. Degene die dat mannetje volgend jaar inlijft is spekkoper.
Ruudje2209 19 juli 2023 07:24
Ben benieuwd sowieso goed voor de Nederlandse sport. Misschien jongens (die mogelijk) geen plekje meer hebben volgend jaar zoals Julius van Den Berg, Tim Bram Welten, Wessel Krul oppikken. Molenaar rijdt ook wel weer leuk in Spanje. Lars Boven net (niet) goed genoeg voor Jumbo. Jasper Haest, Daan Van Sintmaartensdijk (Of gaat Volker Wessel ook nog de stap zetten), Jasper Rasch, Nils Sinchek verdienen ook wel een kans. En nog wat verdwaalde Belgen. Timothy Dupont misschien levert je in Belgie wel wat startplekken op.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 19/07/2023 08:17 door Ruudje2209.
ton duk 19 juli 2023 08:05
Ruudje2209 Schreef:
-------------------------------------------------------
> Tim Welten als in Bram Welten ?

Je noemt idd veel namen op die ik ook bedacht had
Timo de Jong ,Wessel Mouris, Max Kroonen Tim Marsman.....
Je kan bij elk Cont-team wel 2 of 3 namen noemen die hogerop verdienen
Gr



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 19/07/2023 08:09 door ton duk.
ton duk 19 juli 2023 08:10
Naam en rugnummer, Luijt
Grappig
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen