Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

DSM Development

Gepost door Cyclad58 
Cyclad58 17 juli 2023 18:56
Bij DSM Development rijden de grote talenten Vlad van Mechelen en Max van der Meulen. Van Mechelen verbaasde mij vorig seizoen door te zeggen dat zij iedereen kapot gaan rijden in 2023, zoveel talent herbergt de ploeg. De 2 blikvangers, Max van der Meulen en Vlad van Mechelen presteren echter zelf ver ondermaats. Weet iemand wellicht wat daarvan de reden is?
Cecchini 17 juli 2023 19:17
De ploeg zelf ?
Cyclad58 17 juli 2023 19:19
Dat is een aanname, kan ik niet zoveel mee. Lijkt me overigens niet, want andere Developers rijden wel "normale" uitslagen.
Max van der Meulen valt alleen maar uit en Van Mechelen werd 2e in de tijdrit van Olympia, verder ook nada. Zeer opvallend van deze 2 wereldtoppers bij de junioren vorig seizoen.
Tinuz 17 juli 2023 21:28
Goede vraag. Met name bij Van der Meulen krijg ik de indruk dat de moraal ruimschoots onder nul is. Ik heb geen inside information, maar er lijkt me iets structureel loos daar.
Vrijwel het hele DSM development team rijdt dit jaar nauwelijks een deuk in een pakje boter is mijn indruk. Ik weet zo snel niet wie daar wel redelijk tot goed presteert dit seizoen.

Die hele DSM ploegstructuur heeft een radicaal bezinningsmoment nodig als je het mij vraagt. Het binnenhalen van Frank van den Broek zie ik als een stap in de juiste richting, al zal het roer daar over de gehele lijn flink om moeten.
Tinuz 17 juli 2023 21:40
Jongeling Max Poole presteert dit jaar wel verrassend goed, maar zit al bij de hoofdmacht.
Sub Culture 18 juli 2023 08:07
Heb je een link naar de quote van Van Mechelen? Een context waarin dat soort quotes worden gemaakt is mss niet onbelangrijk.. ook wetende dat Van Mechelen een guitige jongen is die aldoor grapt en grolt maar desalniettemin ontzettend professioneel met zijn vak bezig is.

Ondermaats presteren vind ik Van Mechelen (pas 19 geworden) als eerstejaarsbelofte allerminst trouwens.

Logisch seizoen van de aanpassing.
ton duk 18 juli 2023 13:44
Sub Culture 19 juli 2023 08:53
Hij meende het écht, jeugdige overmoed dus.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen