Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

Kees Maas, "stem van de koers" stopt ermee

Gepost door Luijt 
Luijt 21 augustus 2023 09:34
Gisteren de laatste keer als speaker opgetreden in Etten Leur. De man die "alles" wist.
Cecchini 21 augustus 2023 10:31
Was een mooi onderdeel geweest voor het onvolprezen programma Holland Sport. Zou het niet mooi zijn, dat Matthijs en Wilfred dit leuke sport programma weer tot leven weten te brengen.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 21/08/2023 11:43 door Cecchini.
lodjan 21 augustus 2023 10:50
Gisteren heeft ie bij de dikkebandenrace nog meermaals de naam van Lodjan jr uitgesproken smiling smiley

[www.internetbode.nl]-
[www.omroepbrabant.nl]
Eindhovuh 21 augustus 2023 11:32
Heel mooi sportprogramma. niet te hijgerig, niet te hyperig, schitterende beelden en verhalen. Mag terugkomen.
Net als docu's van Tom Egbers.
Pyama 21 augustus 2023 14:03
Is dat die man die bij de oude Eneco Tour aan de finish altijd aan het blaten was door de speaker? Verschrikkelijke stem, algemeenheden,, gebrek aan kennis, verkeerde intonaties en geen stiltes? Had van mij 30 jaar geleden op pensioen gemogen brrrr.
De zwarte trui 21 augustus 2023 15:33
Dat zijn de eigenschappen van een wielerspeaker (zoals ik het tot 10 jaar geleden heb meegekregen). grinning smiley Geen stiltes laten vallen, sponsoren blijven noemen en de nodige platitudes, “Dames en heren let op want de renners rijden de vouwen uit je broek en de cups uit je bh.”
Carlos Danger 21 augustus 2023 21:03
.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 24/08/2023 18:47 door Carlos Danger.
ton duk 21 augustus 2023 21:24
4 arrestanten uit St Willibrord..vEst,Hanegraaf en 2x Wagtmans,gok ik ?
Gr
El Chaba 21 augustus 2023 21:51
Jij als kenner van het Brabantse weet toch wel waar Sint Willebrord - behalve een aantal zeer goede sporters - nog meer om bekend stond/staat? winking smiley
Beetje hetzelfde als Helmond, vroeger althans.
Luijt 21 augustus 2023 23:48
Dan zit Lodjan jr goed.
De naam van Luijt jr heeft Kees Maas onlangs ook nog uit de microfoon laten schallen, namelijk toen ie door de hitte bevangen uit koers ging.
Luijt 21 augustus 2023 23:48
Nee dat is m dan niet
Cecchini 22 augustus 2023 09:56
Jazeker. Of dat in Helmond ook zo is, weet ik niet.

[www.bndestem.nl]
Eindhovuh 22 augustus 2023 10:14
Ik begreep dat die speaker ook de Baskische renners enorm onderschatte, daarnaast was hij soms positief over Nederlanders. Een doodzonde.
Sjorsoll 25 augustus 2023 14:01
Mooi programma, maar niet meer met Van Nieuwkerk. Denk dat er behoorlijk wat redactieleden ontslag nemen mocht het terugkeren.

Op tv de joviale, onhandige oom en achter de schermen gewoon een héle enge man. Zo een die de hele sfeer bij het hele redactiecollectief wegslurpt. Vooral dat contrast vind ik zeldzaam kut.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen