Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

Jakobsen en zijn sprinttrein

Gepost door ton duk 
ton duk 15 september 2023 15:33
DSM maakt vandaag 2 bekende en 1 nieuwe transfer wereldkundig . Leemreize mag 's gaan klimmen voor eigen kans en Roosen en Welten gaan Jakobsen piloteren
Gr



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 15/09/2023 15:43 door ton duk.
lodjan 15 september 2023 15:36
Leuk en goed nieuws.
ton duk 15 september 2023 15:46
Toen Welten in Polen een sterke lead-out deed voor Kooij zag ik een transfer TJV in de maak maar deze kan ik ook waarderen !
Gr
Meneer 60% 15 september 2023 16:40
DSM wordt weer iets Nederlandser. Mooi. Benieuwd of zij het niveau gaan halen dat past bij de wereldtopper die Jakobsen in mijn ogen (ondanks een iets minder seizoen) nog steeds is. Had zelf de combi met Danny van Poppel wel mooi gevonden, na het EK van vorig jaar.
El Chaba 15 september 2023 17:07
Klinkt goed inderdaad. thumbs up
Al ben ik het ook eens met Meneer 60%. Een combi met Danny van Poppel zou ook mijn iets grotere voorkeur gehad hebben.
lodjan 15 september 2023 18:54
Het lead-outen zit wel in de familie: Bram en zijn neven Boy en Danny zijn allen lead-out in een verschillende WT-ploeg.
ton duk 18 september 2023 12:29
Tim Naberman verlengt ...

Ik vind dat een opmerkelijk verhaal ,deze renner
Opleiding tot koerskapitein ,las ik 's in een interview met hem.Geen resultaten maar hij leest de koers goed ,stond er oa in
Gr
De zwarte trui 18 september 2023 13:55
Tim was te gast in een recente De grote plaat podcast. Beetje vreemd verhaal vond ik het toen ook, een koerskapitiein die zelf niks wint / gewonnen heeft en ook niet echt in finales van grote koersen te zien is, sterker in WT eendagswerk noteert hij echt veel DNFs. Maar idd de DSM leiding ziet het in hem zitten en hij gaf toen ook al aan zich geen zorgen te maken over contract verlenging.
valse trage 18 september 2023 14:47
Een koerskapitein die zijn troepen aanvoert vanuit de achterhoede
ton duk 09 oktober 2023 14:13
Behalve de koerskapitein is ook de "kopgroepbinnenafstandhouder" aan boord : Enzo Leijnse

Ook logisch gezien zijn optredens najaar:FvdB stapt gelijk door naar het WT-team
Gr
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen