Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

Belgen met maar liefst vier renners naar Olympische wegrit in Parijs

Gepost door Luijt 
Luijt 18 oktober 2023 14:57
Wel wat veel voor zo'n klein landje. Zeker als je aan alleen Evenepoel genoeg hebt.
ton duk 18 oktober 2023 15:08
Evenepoel, vAert ,Philipsen...ze missen een soort van Jan Maas
Gr
Prikdude 18 oktober 2023 15:23
Ze kunnen Van Hooydonck toch meenemen?
Cecchini 18 oktober 2023 16:50
De zwarte trui 18 oktober 2023 21:46
Mooie counter Luijt smiling smiley
El Chaba2 18 oktober 2023 22:38
Nee hoor, Prikdude volgt het wielrennen tegenwoordig niet meer zo, dus hij zal het wel niet weten.. winking smiley
valse trage 20 oktober 2023 13:10
Jan "Koos" Maas is onbetaalbaar. Onderdeel van de Zeelandbrug-connectie.

Van Wilder?

De Lie, Stuyven, Segaert, Vocsnor, Lampie, ... keuze genoeg.
GillesEmanuel 20 oktober 2023 13:20
Waarom zou je Evenepoel meenemen? Nog nooit podium gereden in een koers met aanzien met dito weinig hoogtemeters of uberhaupt op kasseien. En ja ik weet dat hij de Brussel Classic en de Druivenkoers in 2021 won. Maar dat is wel een ander paar mouwen dan een RVV of Amstel waar de koers in Parijs meer op lijkt.

Wout en Philipsen hebben meer adelbrieven te overleggen. Dus die twee kopman, beiden hun knecht mee laten nemen?
Meneer 60% 20 oktober 2023 17:23
Evenepoel heeft hier kansen met een heel vroege aanval, zoals op het WK vorig jaar. Die kleine ploegen maken de kans daarop veel groter. En als iemand dat kan, is hij het. Bij het afgelopen WK was ik sceptisch over zijn kansen, nu minder. Ik zou hem zeker meenemen. Van Aert erbij om in de finale aan te vallen of mee te springen. Philipsen óf De Lie voor de sprint van een klein groepje. En dan nog een pure knecht, wat er zeker tien zouden kunnen.
El Chaba2 20 oktober 2023 19:06
Grotendeels eens, op de "pure knecht" na. Ik zou juist iemand meenemen, die het parcours en de afstand aankan om desnoods in een tactische finale zelf nog te kunnen winnen in een overtal situatie.
Stuyven of Benoot bijvoorbeeld, even afhankelijk van het parcours en het aantal klimmetjes.

Maar nu ik er meer over nadenk, zou ik eigenlijk ook De Lie of Philipsen niet eens meenemen. Die gaan de diepe finale sowieso toch echt niet overleven (geen enkele sprinter, dus Kooij voor Nederland meenemen is ook zinloos), dus ik zou naast Van Aert (absolute kopman) en Evenepoel (schaduwkopman) zowel Stuyven als Benoot meenemen als superknecht én eventueel als joker, mocht de situatie daarom vragen.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 20/10/2023 19:08 door El Chaba2.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen