Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

dsm

Gepost door lodjan 
lodjan 31 oktober 2023 09:31
heeft volgend jaar maar liefst 11 Nederlanders onder contract:

Jakobsen
Van den Berg Julius
Eekhoff
Leemreize
Leijnse
Naberman
Roosen
Tusveld
Van den Broek
Van Uden
Welten

Visma heeft er 12:
BOUWMAN
GESINK
HOFSTEDE
KELDERMAN
KOOIJ
KRUIJSWIJK
LEMMEN
VADER
VAN BAARLE
VAN BELLE
VAN DIJKE
VAN DIJKE
De zwarte trui 31 oktober 2023 10:21
Wat een blaaskaken zijn het toch bij Visma, zo met die CAPSLOCK grinning smiley

Tudor heeft DSM een handje geholpen met het verHOLlandsen, Brenner, Storck, Mayerhofer en Dainese vonden hun weg naar de Zwitsers.
lodjan 31 oktober 2023 10:41
En daarbij behouden ze hun drie succesvolle HOL-renners: De Kleijn, Pluimers en Zijlaard.
ton duk 31 oktober 2023 11:04
lodjan Schreef:
-------------------------------------------------------
> heeft volgend jaar maar liefst 11 Nederlanders
> onder contract:
>
> Van den Berg Julius

Is dat al zeker dan ?
Gr
Horsie is back 31 oktober 2023 11:12
IJBOL

Dat Horsie maar al te vaak niet serieus wordt genomen is geen nieuws.
Vroeger moest ik vaak passen bij kopij van bijvoorbeeld (verzin het ter plekke) @Prikdude met internet slang.

Wel nu loop ik misschien wel voorop.
LOL is passé. The new acronym is I Just Burst Out Laughing.

Wat was er namelijk te lezen: Lodjan heeft volgend jaar maar liefst 11 Nederlanders onder contract.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 31/10/2023 19:34 door Horsie is back.
lodjan 31 oktober 2023 11:30
YOURI IJNSEN • DINSDAG 31 OKTOBER 2023 OM 07:31
Julius van den Berg verkast van EF Education-EasyPost naar Team dsm-firmenich. Meerdere bronnen bevestigen de overstap aan WielerFlits. Daarmee koerst de hardrijder opnieuw met boezemvriend Fabio Jakobsen.
[www.wielerflits.nl]
El Chaba2 31 oktober 2023 13:47
De Kleijn mag je inderdaad succesvol noemen, wat mij betreft - relatief gezien - zelfs zeer succesvol! Hij heeft op een hoger niveau dan voorheen toch een aantal mooie koersen gewonnen en daarbij ook nog eens (vooraf) beter ingeschatte namen verslagen, zoals o.a. Gaviria, Meeus en Démare. thumbs up

Maar Pluimers? Waarin was hij succesvol dan? Het enige, dat ik kan bedenken, is dat hij eind vorig jaar succesvol was met het versieren van een tweejarig contract bij een Pro Tour team. Of heb ik iets gemist?

En Zijlaard heeft alleen twee leuke ereplaatsen behaald in een zwak bezet, Frans 1.1 weekendje.
Maar wellicht doel je meer als op het feit, dat hij als belangrijke lead out voor de Kleijn zeker ook deelt in diens successen? Zo ja, dan kan ik daar bij nader inzien wel in meegaan. winking smiley



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 31/10/2023 13:50 door El Chaba2.
lodjan 31 oktober 2023 14:13
De resultaten van Pluimers zijn toch niet slecht gezien zijn leeftijd. Kijk eens naar het verschil in punten tussen dit jaar en voorgaande jaren. En ja, hij heeft ook bijgedragen aan de successen van De Kleijn.
Vooral Zijlaard is van grote waarde geweest voor De Kleijn.
ton duk 31 oktober 2023 14:51
lodjan Schreef:
-------------------------------------------------------
> De resultaten van Pluimers zijn toch niet slecht
> gezien zijn leeftijd.

In zijn 1e MSR ook maar 1,5 minuut achter de winnaar
Gr
El Chaba2 31 oktober 2023 15:57
Nou, het puntenverschil zit 'm toch vooral in het feit, dat hij nu veel grotere wedstrijden rijdt, waardoor je automatisch veel meer punten scoort, zelfs voor verre ereplaatsen. Maar akkoord, het is zeker niet slecht alles in aanmerking nemende en er zit (wellicht) zeker potentie in, al leek de term "succesvol" mij hier wat overdreven. winking smiley
Maar we gaan het zien inderdaad, ik zal 'm vanaf nu zeker wat meer gaan volgen. thumbs up
El Chaba2 31 oktober 2023 16:00
Dat wist ik (uiteraard) niet, maar is zeker een goede graadmeter voor zijn potentie. thumbs up
ton duk 31 oktober 2023 18:09
1.06 ,zie ik nu
Op citadel Namen 10e vind ik ook een aardige
Op heuvelachtige parkoersen gaat ie al lang mee
Gr
Cecchini 31 oktober 2023 19:59
Waarom staat Hofstede nog steeds bij Jumbo Visma onder contract ? Presteert weinig tot niets.
lodjan 31 oktober 2023 21:36
Horsie is back Schreef:
-------------------------------------------------------
> IJBOL
>
> The new acronym is I Just Burst Out Laughing.
>
> Wat was er namelijk te lezen: Lodjan heeft volgend
> jaar maar liefst 11 Nederlanders onder contract.

Hoezo 'was'? Ik heb niets gewijzigd.
ton duk 01 november 2023 08:59
Zelfs ik kan hier geen zinnig antwoord op geven ...
Gezellig aan de ontbijttafel tijdens hoogtestages ?
Gr
De zwarte trui 01 november 2023 13:50
Lorenzo Milesi ‘50/50’ to break his dsm-firmenich contract for Ineos Grenadiers transfer.

GCN op X
El Chaba2 01 november 2023 14:45
Je kunt je bericht ook 'anders' lezen: DSM staat alleen in de titel en herhaal je niet in het bericht zelf, dus lijkt het volgens Horsie alsof er in het topic staat, dat lodjan elf Nederlanders onder contract heeft.
Horsie heeft daar kennelijk om moeten bulderen van het lachen. Soit, ieder zijn eigen humor, dat is duidelijk. winking smiley
De zwarte trui 16 november 2023 11:55
PostNL stapt in voor 3 jaar. Oranje strepen in het peloton. Duk aan het zuurstof!
Clavan 16 november 2023 15:06
ton duk 16 november 2023 16:06
De zwarte trui Schreef:
-------------------------------------------------------
> PostNL stapt in voor 3 jaar. Oranje strepen in het
> peloton. Duk aan het zuurstof!

Dat laatste is wat overdreven. Dan moet de Poolse ploeg CCC weer rond gaan rijden
DSM-Post.NL, dat typt wel lekker voor DUK
Laten we hopen dat het sportief beter wordt,dan het zakelijk gaat....
gr
Tinuz 16 november 2023 18:30
Ik zou vermoeden dat Spekenbrink eindelijk weer eens wat van het licht is gaan zien gezien de recente ontwikkelingen.
Een trosje Nederlanders aangetrokken, een expliciet Nederlandse sponsor aangeworven en een nieuw lichter truitje.
lodjan 16 november 2023 19:03
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen