Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

Nieuwe consul Limburg

Gepost door Westfalen 
Westfalen 04 november 2014 13:35
District Limburg wisselt van consul

Voor velen onverwacht heeft het wielerdistrict Limburg deze week consul Wim van Duivenbode van zijn taken ontheven. Dit vanwege een verschil van inzicht over de werzaamheden van een consul. Besloten werd Bas Otten als interim-consul te benoemen.

Van Duivenbode bracht als consul van Limburg diverse wedstrijden terug op de kalender. Eerder verrichte hij de werkzaamheden van consul in Zuid-Holland. De naar Limburg verhuisde Leidenaar is bovendien één van de initiatiefnemers van de Boels Rental Holland Ladies Tour.

Bron : [www.cyclingonline.nl]


Ze zijn lekker bezig daar in Limburg en gaan weer rollebollend over straat. Wim van Duivenbode wordt aan de kant gezet, terwijl hij veel goed werk heeft gedaan voor de wielersport. Heb hem zelf als renner ook wel eens ontmoet. Sympathieke kerel.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 04/11/2014 13:37 door Westfalen.
veluweracer 04 november 2014 14:46
Is zo'n job nu een betaalde?
malheur 04 november 2014 20:10
Staat genoteerd!
Westfalen 05 november 2014 11:21


Spijker op de kop.
Ger 05 november 2014 12:06
Ga persoonlijk naar veel Limburgse koersen kijken. Vooral de klassiekers voor elite en de beloften kompetitie. Altijd is Duif er aanwezig (met of zonder zijn vrouw). Heeft ontzettend veel gedaan voor het Limburgse wielrennen. Persoonlijk erger ik me steeds weer als je bij wedstrijden geen deelnemerslijsten kunt krijgen. Had het hier met Duif over in De Omloop van de Maasvallei. Hij vond dit niet kunnen (en terecht) Ik ga meteen naar de organisatie zei hij en een half uur later werden ze uitgedeeld. Vind het een verlies voor het Limburgse wielrennen dat deze man moet opstappen. Voor mij had hij nog lang mogen blijven. Bedankt voor alles Duif. Je opvolger zal het moeilijk krijgen om je zelfs maar te evenaren. Het ga je goed.
Eindhovuh 05 november 2014 16:21
Geloof het meteen. Bij alle sportbonden is het een zooitje door nepotisme, ego´s en algemene incapabelheid.
Eindhovuh 05 november 2014 16:22
Is dit overigens dezelfde Duif die vroeger ook op het prikbord poste?
Ger 05 november 2014 16:33
Eindhovuh Schreef:
-------------------------------------------------------
> Is dit overigens dezelfde Duif die vroeger ook op
> het prikbord poste?


Ja
Eindhovuh 05 november 2014 16:54
Nou dan moeten we hem maar eens berichten om zich hier te melden. Mooie aanwinst voor het prikbord.
JW 05 november 2014 17:29
ton duk 06 november 2014 12:59
Eindhovuh Schreef:
-------------------------------------------------------
> Geloof het meteen. Bij alle sportbonden is het een
> zooitje door nepotisme, ego´s en algemene
> incapabelheid.

Tis zoiets als een prikbord over wielrennen....
gr Ton DUK
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen