Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

Programma MVDP

Gepost door Tinuz 
Tinuz 22 februari 2024 21:12
Morgen (vrijdag) wordt naar verluidt het wedstijdprogramma van VDP bekend gemaakt.
Ik ben wel benieuwd welke koersen hij dit (voor)jaar precies gaat rijden. Daar hoort mijns inziens L-B-L bij.

Voor de enige momentele toprenner in Nederland toch wel een topic waard, mijns inziens.
El Chaba2 22 februari 2024 21:49
Hij rijdt in ieder geval P-R en de RvV en ik weet nagenoeg zeker, dat hij niet L-B-L gaat rijden. Waarom willen zoveel mensen - ook jij - dat eigenlijk? Met zijn huidige fysieke gestel, het huidige parcours en het huidige deelnemersveld (Pogacar, Evenepoel, etc.) is hij daar volstrekt kansloos, dus waarom?
ton duk 22 februari 2024 21:58
ton duk 22 februari 2024 22:06
Nu weten we zijn huidige fysieke gestel niet na een imponerende crossseizoen ,gekoppeld aan zijn 1e Spaanse winterperiode ...Het zou zomaar vruchten afkunnen werpen op langere hellingen ??

Verder maakt het me dus niks uit ...op de OS na dan
Gr
Brieske 22 februari 2024 23:11
Als VDP ergens start is hij nooit volstrekt kansloos. Reed hier al ooit top 10.

Dat hij Pogacar er 1-2-3 niet afrijdt snap ik, maar dat maakt hem niet volstrekt kansloos.

Jammer mocht hij niet starten. Liever erelijst groter dan breder.

Groet
Eqquipo 22 februari 2024 23:23
Gewoon morgen bekend maken dat hij zaterdag De Omloop rijdt cool smiley. Nee dat zal m wel niet worden, jammer eigenlijk, hij reed hem denk ik nog nooit? Kuurne kan ik mij wel een raid van 80km herinneren.
Ik verwacht hetzelfde programma als het voorbije seizoen, waarbij ik een kleine hoop heb dat hij de Amstel er nog aanplakt. Brommeren met Remco
Remko 23 februari 2024 08:29
El Chaba2 Schreef:
-------------------------------------------------------
> Hij rijdt in ieder geval P-R en de RvV en ik weet
> nagenoeg zeker, dat hij niet L-B-L gaat rijden.
> Waarom willen zoveel mensen - ook jij - dat
> eigenlijk? Met zijn huidige fysieke gestel, het
> huidige parcours en het huidige deelnemersveld
> (Pogacar, Evenepoel, etc.) is hij daar volstrekt
> kansloos, dus waarom?


Haha volstrekt kansloos. Dat geldt dan voor iedereen, behalve Pogacar en Evenepoel.
Horsie is back 23 februari 2024 13:19
Mathieu is ineens erg populair op PCS (7128), populairder dan Tim Merlier (5071). Hij heeft toch nog niks gewonnen.
Slimmerd 23 februari 2024 15:56
MSR
E3
GW
RvV
PR
AGR
LBL (nog met een vraagteken)
ton duk 23 februari 2024 16:10
Leuk dat ie E3 (die nederlaag 2023 he) en GW weer doet
Horen uiteindelijk op zijn erelijst (met Parijs-Tours)
Gr
Horsie is back 23 februari 2024 17:30
Geen zicht op wat de OS moet brengen. Het wielerhart van menig prikker hoeft hiervan niet meteen skyhigh in de hoogte te gaan. Peter de Grote had daar afgelopen weekend na een crash in de MTB race echter wel last van. Hij moet dan ook aan het hart geopereerd worden om wat hartweefsel weg te laten halen. Is Clootje nog wel op de prik? Peter Sagan
El Chaba2 23 februari 2024 19:43
Nou hij rijdt (waarschijnlijk) zowaar L-B-L. We gaan het zien..
El Chaba2 23 februari 2024 19:45
Wat heeft dat met dit topic te maken? Helemaal niks.
Open toch gewoon een nieuw topic over Peter Sagan, dat is toch niet zo heel moeilijk? winking smiley
Horsie is back 23 februari 2024 21:35
El Chaba2 Schreef:
-------------------------------------------------------
> Wat heeft dat met dit topic te maken? Helemaal niks. Open toch gewoon een nieuw topic over Peter Sagan, dat is toch niet zo heel moeilijk? winking smiley

Gaat U in navolging van .. mij nu ook al betichten van kapen? grinning smiley Een nieuw topic maken? Dan heb ik dadelijk 100 topics in een maand, die niemand bezoekt.
Mijn oekaze zou zijn: Lees eerst een tig aantal websites voordat U de heilige graal van het prikken opent.

Bovendien, had U de link met een torenhoge hartslag van de wielerprikkerd niet gelinked aan de 200+ van Peter Sagan?
Eqquipo 24 februari 2024 00:59
De helft minder koersdagen dit voorjaar t.o.v vorig voorjaar. Jammer hoor. Wel blij met toevoeging AGR en wie weet Liege
Eindhovuh 24 februari 2024 10:48
Geen Strade vind ik wel jammer
valse trage 24 februari 2024 22:04
Eens, Van der Poel hoort ook in de Strade.
Of hij wil of niet, of hij het leuk vind of niet, starten daar en gauw!
En hou eens op met dat lijstjes afwerken en LBL op je programma zetten, die koers en de OS winnen en dan stoppen.
Spaak 24 februari 2024 23:51
Lombardije moet ie ook nog een keer winnen vind ik
ton duk 25 februari 2024 08:37
valse trage Schreef:
-------------------------------------------------------
> Eens, Van der Poel hoort ook in de Strade.
> Of hij wil of niet, of hij het leuk vind of niet,
> starten daar en gauw!
> En hou eens op met dat lijstjes afwerken en LBL op
> je programma zetten, die koers en de OS winnen en
> dan stoppen.

Welk koers bedoelt uwes met DIE ?

Mooi dat ie ook niet start in de Strade . 1 keer winnen is meer dan zat en des te eerder is die hype afgelopen
Gr
ton duk 25 februari 2024 08:41
Eqquipo Schreef:
-------------------------------------------------------
> De helft minder koersdagen dit voorjaar t.o.v
> vorig voorjaar.

Wat enkel zit in niet rijden T-A ,denk ik dan ?
Ach ,dat was vorig jaar ook geen succes en leverde enkel negativisme op in de pers en sociaal media (meen ik toch ?)

Deelname Parijs-Nice had ik dan weer wel leuk gevonden
Gr
Eqquipo 25 februari 2024 12:32
Vorig voorjaar Strade , TA , MSR, E3, RVV, Scheldeprijs, PR gereden, maakt 13 koersdagen.

Dit voorjaar 6 of 7 koersdagen op de planning. Dat is echt heel weinig.

Mathieu in PN of TA in die mooie trui, ik had het graag gezien. En Strade zeker ook. Ik snap je hype opmerking, maar soms zijn mooie koersen ook gewoon echt mooi en gaaf.

Maargoed 'we' moeten het met 6 a 7 opredens doen t/m waarschijnlijk juni. Hopelijk schittert en kleurt hij die koersen zoals 'hij' dat zo mooi kan.
El Chaba2 25 februari 2024 14:11
Is écht (veel) te zwaar voor hem.
Spaak 25 februari 2024 19:44
Nu wel, maar stel dat ie eens een kilo of acht afvalt?
Kopgroep 25 februari 2024 22:39
Types als Karsten Kroon reden daar ook goed, dus ook hij zou dit moeten kunnen. Stellen dat het (veel) te zwaar is vind ik (veels) te kort door de bocht.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 25/02/2024 22:42 door Kopgroep.
Horsie is back 25 februari 2024 23:04
valse trage Schreef:
-------------------------------------------------------
> Eens, Van der Poel hoort ook in de Strade.
> Of hij wil of niet, of hij het leuk vind of niet,
> starten daar en gauw!
> En hou eens op met dat lijstjes afwerken en LBL op
> je programma zetten, die koers en de OS winnen en
> dan stoppen.

Had dat nou niet gezegd. Shocking awe blue and his name is Mathieu. Op zo'n song moet je toch minstens 10 jaar oefenen.
El Chaba2 25 februari 2024 23:11
Dan wordt het - uiteraard - een heel ander verhaal. winking smileythumbs up
Horsie is back 26 februari 2024 14:18
Spaak Schreef:
-------------------------------------------------------
> Nu wel, maar stel dat ie eens een kilo of acht afvalt?

Gewichtsmanagement is tegenwoordig trendier dan ooit. Miguel Indurain deed dit "trucje" ooit ook al, maar zorgde wel voor aanvullende astronautenvoeding. Halt, waum gleich in die Luft gehen? Chris Froome deed in feite hetzelfde, Nu rijdt hij als een zombie rond. Wiggo is ook een lamentabele figuur geworden.

De lichaamsbouw van de wielrenner staat bij het bereiken van de volwassenheid bijna volledig vast. Je kunt heus nog wel tweaken, maar het lichaam beschouwen als een bouwpakket waarvan de onderdelen vervangbaar zijn leidt ultiem toch tot problemen.

Disclamer: Spaak bedoelde dit natuurlijk als een opzetje voor El Chaba2 om zijn duim op te steken. cool smiley
Sjorsoll 27 februari 2024 02:57
Ik heb weleens gehoord dat hij jaren geleden één van de betere klimmers in het peloton van zijn leeftijd was. Hij zag er ook heel anders uit. Mager en veel minder gespierd. Kan weinig over resultaten vinden.
ton duk 27 februari 2024 10:57
WK Junioren op heuvelachtig Italiaans parkoers,meen ik ??
Gr
Cecchini 27 februari 2024 12:19
15 augustus 2020 (Coronajaar) werd ie 10e in de Ronde van Lombardije
ton duk 27 februari 2024 14:07
Daar had Slimmerd een andere mening over
Slimmerd 27 februari 2024 14:13
Zwak deelnemersveld en binnen op bijna 7', die winst komt eraan hoor...
El Chaba2 27 februari 2024 14:22
Precies, dat zegt dus echt helemaal niks.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen