Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

VSS Romandië

Gepost door Surplace op souplesse 
Surplace op souplesse 22 april 2024 09:28
Ayuso
Arensman - Vlasov
McNulty - Bernal - A. Yates
Carlos Rodriguez - Carapaz - Hindley - Plapp
Sivakov Van Wilder Tao Hart Martinez Sheffield



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 22/04/2024 19:42 door Surplace op souplesse.
Cyclad58 22 april 2024 09:35
*****
Juan Ayuso

****
Egan Bernal, Richard Carapaz

***
Adam Yates, Tao Geoghegan Hart, Enrci Mas

**
Lenny Martinez, Thymen Arensman, Ilan van Wilder, Yannis Voisard

*
Brandon McNulty, Sergio Higuita, Andrey Lutsenko, Alexandre Vlasov, Jay Hindley



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 22/04/2024 19:15 door Cyclad58.
De zwarte trui 22 april 2024 12:11
***** Juan Ayuso
**** Adam Yates, Aleksandr Vlasov
*** Brandon McNulty, Thymen Arensman, Egan Bernal
** Ilan Van Wilder, Lenny Martinez, Jai Hindley, Alexey Lutsenko



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 22/04/2024 20:15 door De zwarte trui.
Chuck 22 april 2024 12:18
***** Juan Ayuso
**** Adam Yates, Alexander Vlasov
*** Jai Hindley, Richard Carapaz, Lenny Martinez
** Thymen Arensman, Carlos Rodriguez, Simon Yates, Egan Bernal
* Tao Geoghegan Hart, Enric Mas, David Gaudu, Ilan van Wilder, Brandon McNulty



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 22/04/2024 17:10 door Chuck.
Robobas 22 april 2024 13:58
***** J. Ayuso
**** A. Vlasov, E. Bernal
*** A. Yates, L. Martinez, J. Hindley
** , B. McNulty, R. Carapaz, T. Arensman, A. Lutsenko
* E. Mas, D. Gaudu, I. van Wilder, P. Sivakov, T. Geoghegan Hart
ton duk 22 april 2024 14:18
Arensman
Lemmen-Ayuso
A Yates - J Bernal- Hindley
Mas-Vlasov- Carapaz - Nulty
Tratnik- Bouwman- Gaudu- L Martinez-TG Hart
Gr
Smitsie 22 april 2024 17:07
***** Ayuso
**** Bernal, Vlasov
*** Arensman, Hindley, A. Yates
** Carapaz, L. Martinez, E. Mas, Mac Nulty
* TG. Hart, C. Rodriguez, Lutsenko, Van Wilder
El Chaba2 22 april 2024 18:16
*****
Juan Ayuso

****
Adam Yates, Alexandre Vlasov

***
Richard Carapaz, Enric Mas, Andrey Lutsenko

**
Jay Hindley, Thymen Arensman, Egan Bernal, Pavel Sivakov

*
David Gaudu, Tao Geoghegan Hart, Ilan van Wilder, Lenny Martinez
Cyclinfo 22 april 2024 22:11
***** Juan Ayuso Pesquera
**** Adam Yates / Alexander Vlasov
*** Egan-Arley Bernal Gomez / Thymen Arensman / Jai Hindley
** Richard-Antonio Carapaz Montenegro / Lenny Martinez / Brandon McNulty / Enric Mas Nicolau
* Ilan van Wilder / Tao Geoghegan Hart / Alexey Lutsenko / Carlos Rodiguez Cano / Bert Lemmen
Koppizoektwachtwoord 22 april 2024 22:27
***** Sivakov
**** Ayuso, Bernal
*** Vlasov, Hindley, A. Yates
** S. Yates, L. Martinez, C. Rodríguez, Carapaz
* McNulty, Arensman, G. Martin, Gaudu, Caruso
Slimmerd 23 april 2024 08:08
***** I. Van Wilder
**** J. Ayuso, A. Vlasov
*** A. Yates, J. Hindley S. Higuita
** A. Lutsenko, B. McNulty, T. Arensman, R. Carapaz
* D. Caruso, S. Yates, E. Mas, L. Martinez en D. Gaudu
Slimmerd 27 april 2024 16:14
Toch knap dat we zo weinig scoren met Carlos Rodriguez, zeker omdat twee deelnemers met C. Rodriguez ook niet zullen scoren (Cristian Rodriguez ook in koers)
Cyclad58 27 april 2024 17:47
Hij heeft nog niet gewonnen!
Koppizoektwachtwoord 28 april 2024 15:55
Keihard genaaid door Christian sad smiley Ik dacht dat Carlos de enige was met í.
De zwarte trui 28 april 2024 15:58
Gefiliciteerd met Rodriguez Cano. Gelukkig won Bart Lemmen niet the finger smiley

Surplace op souplesse 28 april 2024 16:15
Van mij mag de spelleiding hier wel coulant zijn, weet zelf nauwelijks meer waarom ik z'n naam wél voluit schreef en iedereen weet dat het over Carlos gaat en niet Christian.
Smitsie 28 april 2024 18:25
In de Spaanstalige landen is het gebruikelijk om de voorletters Cr te gebruiken bij Cristian.
Maar eerlijk gezegd wist ik ook niet dat er nog een Rodriguez was, van wie de voornaam met een C begint
El Chaba2 28 april 2024 23:07
.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 28/04/2024 23:08 door El Chaba2.
Robobas 29 april 2024 09:40
Ik vind eigenlijk dat we streng moeten zijn en "C. Rodriguez" geen punten moeten toekennen. In dit geval is het duidelijk dat daarmee Carlos en niet Christian wordt bedoeld, maar een volgende keer is het niet zo duidelijk en dan heb je een onbevredigende situatie. Dit is slechts mijn mening, ik beslis dat niet. Dus ik ben benieuwd wat de andere spelers vinden.

Slachtoffers van een strenge interpretatie van de regels zouden Smitsie (1 punt) en Koppizoektwachtwoord (2 punten) zijn.
Chuck 29 april 2024 11:56
We zitten hier op een klein forum met een beperkt aantal deelnemers. Enige coulance zou wat mij betreft wel op zijn plek zijn, omdat het voor iedereen duidelijk is dat het hier om Carlos Rodriguez gaat. Daarbij kunnen we natuurlijk wel de deelnemers aansporen om in het vervolg iets beter op te letten en ondubbelzinnig duidelijk te maken wie ze bedoelen, zodat we geen situaties krijgen waarin iemand "Yates" schrijft.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 29/04/2024 11:57 door Chuck.
De zwarte trui 29 april 2024 18:20
Surplace op souplesse 29 april 2024 19:08
Hoewel Cristian behoorlijk z'n best heeft gedaan om dit naderhand ietwat dubieus te laten lijken geloof ik niet dat iemand hem op voorhand zou voorspellen. Heb het altijd mierenneukerij gevonden en idd enkel bij types als Yates moet je dan streng zijn.

Zou het in een geval als deze enkel omdraaien. Mocht die Arkeaanse zoon van god in een of andere kulrit 10 minuten hebben gekregen en pardoes het AK gewonnen, dan hadden de C. Rodriguez stemmers stil moeten blijven.

Dat enkelen Carlos helemaal gemist hebben kwam waarschijnlijk door z'n hele late verschijnen op de startlijst.
El Chaba2 29 april 2024 19:12
Ik vind het lastig.
Op zich ben ik het met je eens, want het probleem met coulance voor een bepaalde regel blijft altijd dat iedereen zich dan op coulance kan gaan beroepen bij andere regels - bijvoorbeeld iemand is een paar minuten te laat met zijn/haar voorspelling te plaatsen en gaat dan ook om coulance vragen, etc. - en dan begeef je je natuurlijk op een hellend vlak.
Aan de andere kant staat Smitsie als derde in de stand achter Chuck en jou en als Chuck grootmoedig coulance wil geven aan een directe concurrent, dan vind ik eigenlijk dat jij dat in dit geval misschien - als inderdaad echt enige uitzondering op de regels - ook wel 'moet' doen. winking smiley
En geloof me, ik ken je goed genoeg om te weten, dat jij dit standpunt niet inneemt, omdat Smitsie een directe concurrent van je is, maar puur uit principe.
Cyclinfo 29 april 2024 19:17
Ik ben voor de coulance optie, want anders mis ik ook mijn puntje met Rodiguez i.p.v. Rodriguez moody smiley
Surplace op souplesse 29 april 2024 19:42
Denk vooral dat niemand dit spel (zou moeten) wil(-len) winnen door zulks.
El Chaba2 29 april 2024 22:46
Pfffff, jij zou je moeder en je zus nog verkopen als dat nodig zou zijn om dit spelletje te winnen.. winking smiley grinning smiley



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 29/04/2024 22:46 door El Chaba2.
Koppizoektwachtwoord 29 april 2024 23:53
Ik ben ook voor coulancecool smiley
Robobas 01 mei 2024 08:49
Dat is een hele duidelijke voorkeur voor coulance (in dit geval). De nieuwe stand komt eraan.
Slimmerd 01 mei 2024 09:04
Eens coulance is altijd coulance, voortaan hoef ik dus enkel Yates in te vullen als ze beide starten. Ideaal.
Surplace op souplesse 02 mei 2024 09:07
Aangezien jij toch niet om de zege speelt mag jij die joker uit frustratie best spelen in Parijs-Tours.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen