Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

Tour de France - rustdag 1

Gepost door Blueprint 
Blueprint 12 juli 2015 18:07
Algemeen klassement:
1. FROOME Christopher 31 TEAM SKY 31h 34' 12''
2. VAN GARDEREN Tejay 61 BMC RACING TEAM 31h 34' 24'' + 00' 12''
3. VAN AVERMAET Greg 68 BMC RACING TEAM 31h 34' 39'' + 00' 27''
4. SAGAN Peter 47 TINKOFF-SAXO 31h 34' 50'' + 00' 38''
5. CONTADOR Alberto 41 TINKOFF-SAXO 31h 35' 15'' + 01' 03''
6. URAN URAN Rigoberto 118 ETIXX-QUICK STEP 31h 35' 30'' + 01' 18''
7. VALVERDE BELMONTE Alejandro 59 MOVISTAR TEAM 31h 36' 02'' + 01' 50''
8. THOMAS Geraint 39 TEAM SKY 31h 36' 04'' + 01' 52''
9. QUINTANA ROJAS Nairo Alexander 51 MOVISTAR TEAM 31h 36' 11'' + 01' 59''
10. STYBAR Zdenek 116 ETIXX-QUICK STEP 31h 36' 11'' + 01' 59''

Met Chris Froome stevig in de leiderstrui gaat het peloton de eerste rustdag in. Wie zijn de winnaars en verliezers van de eerste Tourweek? Was de koers een beetje te genieten? Hoe doen de Nederlanders het? En wat verwachten we van de komende week?

Voor mij is Froome sowieso de grote winnaar: maakt een ijzersterke indruk en zijn concurrenten staan al behoorlijk ver achter. Contador lijkt me niet 100% in topvorm, maar doet nog redelijk goed mee. Quintana staat al 2 minuten achter en Nibali had in de eerste week tijd moeten pakken, maar valt samen met zijn hele ploeg behoorlijk tegen.

Prognose voor het eindpodium:
1. Froome
2. Quintana
3. Van Garderen

Beste ploegen tot nu toe: BMC, Sky, Etixx & Lotto-Soudal. De rest komt er nog niet echt aan te pas, afgezien van ritzeges voor Ag2r en Katusha.

Wat de Nederlanders betreft: Gesink en Mollema mogen redelijk tevreden zijn en het is buitengewoon jammer dat Dumoulin met geel in zicht uitviel.
Wie niet tevreden mogen zijn: de Fransen. Alle klassementsrenners al op grote achterstand en dat maakt een ritzege van Vuillermoz niet goed.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 12/07/2015 18:08 door Blueprint.
Sub Culture 12 juli 2015 18:28
Een bijzonder geanimeerde Tour gezien al was dat de laatste dagen mss iets minder.
Al veel en veel saaiere openingsweken van de Tour gezien en zeggen dat de bergen er nog moeten aankomen.

Van de grote klassementsmannen staat Froome er het best voor. Is vooralsnog nauwelijks op een zwak moment te betrappen.
Als ik Nibali was zou ik mij dan weer zorgen maken.

Zoals hierboven aangegeven is het falen van Pinot en Bardet opvallend.
Maar met Vuillermoz en Barguil staan er anderzijds andere renners klaar om mss nog iets klaar te spelen voor het klassement.

Vooral BMC, Etixx, SKY en de Lotto's mogen terugkijken op een geslaagde eerste deel.

Hopen op spectaculaire bergritten nu waar ik enorm veel verwacht van Quintana.
Curzio 12 juli 2015 18:30
Froome zeker de favoriet en grote winnaar tot nu toe, maar onverslaanbaar acht ik hem nog niet. Bergop zie ik Quintana hem in de derde week nog wel bedreigen, daarnaast zullen Contador en Nibali ook bergaf denk ik druk gaan zetten.

Gesink laat net als in Zwitserland zien dat handhaving in het peloton en plaatsing hem tegenwoordig goed afgaan, de vraag is echter of hij ten opzichte van Zwitserland beter is gaan klimmen, en daarbij heb ik nog m'n twijfels. Denk dat hij meer hardrijders-kwaliteiten heeft gekregen maar heeft ingeleverd op klimcapaciteit.
Mollema onverwacht goed in vorm, die zie ik wel in de top-10 finishen.

Verder ben ik benieuwd hoe het nu werkelijk is met de vorm van klimmers als Bardet en Rodriguez, die ik beiden nog niet afschrijf voor top-5 gezien de rest van het parcours.

En over de tour als zodanig: ondanks het relatief aantrekkelijke parcours ben ik nog niet zo gegrepen door de wedstrijd als in de Giro, maar misschien heb ik iets te weinig kunnen zien.
Kuiperberg 12 juli 2015 18:39
Ik verwacht dat vooral Movistar het Froome het heel lastig gaat maken. Ze hebben twee ijzers in het vuur - Valverde en Quintana. Nibali heeft niet de echte topvorm en dat geldt ook voor Contador. Van Garderen acht ik in de bergen niet sterker dan Froome. Voor Gesink en Mollema wordt het nog heel lastig om de in top tien te eindigen. Er staan teveel berggeiten nog bij de eerste 25. Ik hoop dat Kelderman of Kruijswijck nog eens gaan vlammen in een bergetappe.
ton duk 12 juli 2015 18:48
Ik kijk vooral uit naar Tim Wellens...na 9 dagen verstoppertje gaat het gebeuren !!
gr
Blueprint 12 juli 2015 18:49
Hij heeft in ieder geval al keurig 34 minuten gepakt.
Rudy t. 12 juli 2015 18:55
Gesink/mollema kun je echt nog geen zinnig woord over zeggen. Er is in wezen nog niets gebeurd.
Wat in hun voordeel spreekt is dat de meeste knechten bij de grote ploegen geen ambities voor een eigen klassement lijken te hebben, muv kreuziger en Thomas wellicht?

Beide hebben nu zo'n 5 minuten op bv pinot maar ook dat zegt niet zoveel. In Zwitserland pakt pinot er 2,5 op 1 klim op bv gesink. Als we dat gaan extrapoleren naar wat er nog komt deze tour....

Froome maakt wel een goeie indruk maar heeft dit jaar al een aantal slechte dagen gekend zo her en der...
Massimo 12 juli 2015 18:56
Kristoff is mijn tegenvaller tot nu toe.
Blueprint 12 juli 2015 19:48
In ieder geval zijn Gesink en Mollema zonder schade door de eerste week gekomen, dat is al heel wat.
Snorfietser 12 juli 2015 19:56
Daar had ik ook meer van veracht. Ik had verwacht dat het in de sprints tussen hem en Cav zou gaan, daarachter Degenkolb, en pas daar achter een keer Greipel. De gorilla heeft mij positief verrast.
Goozzer 12 juli 2015 20:45
Froome is de eerste week fantastische doorgekomen en lijkt in zijn beste vorm in lange tijd. We hebben natuurlijk nog geen berg gezien, maar het wordt normaal gesproken erg lastig om hem te verslaan. Desalniettemin: vanaf dinsdag is vrijwel iedere dag lastig, hetgeen op zichzelf al best bijzonder is, waarin je je bijna geen zwak moment kunt veroorloven. Froome draagt de lasten van de leiderstrui, vindt een parcours waarop hij nog uitvoerig getest kan worden door eigenlijk nog bijna de volledige tegenstand (ook al zijn er een aantal met twijfelachtige vorm, zij hebben ook weinig te verliezen) en dan is er nog het gegeven dat hij meestal wat afzwakt naar het einde toe...

Quintana's dagen gaan nog komen, dat voel je aankomen, heeft natuurlijk nog wel wat goed te maken, maar kan spelen met Valverde (die eveneens aan de beterende hand lijkt).

Nibali zie ik het niet doen deze Tour, maar is niet van brute acties verschroomd en kan de koers op zijn kop zetten.

Contador is bijna onzichtbaar gebleven, valt weinig zinnigs over te zeggen. Er lijkt echter wel een stijgende lijn in te is zitten, en als dat in navolging van Majka vorig jaar is, is nog veel mogelijk. Toch is het, tegen een sterke Froome en bij normaal koersgedrag, normaliter secondewerk. Vindt hij na giro-winst een podiumplek oké, of valt hij nog liever te pletter? Het antwoord lijkt vanzelfsprekend: die gaat zich nog roeren...
Kuiperberg 12 juli 2015 20:50
Over Maijka gesproken; wat is er met hem aan de hand ? Hij is volgens mij niet gevallen in de eerste week. Of is hij bewust gespaard om in de komende twee weken te vlammen en Contador te ondersteunen ?
Curzio 12 juli 2015 21:20
Dat denk ik ja.
Curzio 12 juli 2015 21:22
Maar dat Kristoff goed was in de voorjaarskoersen maakt hem toch niet direct favoriet in de massasprints? Ik snapte de hoge verwachtingen over hem sowieso niet erg, hij is van het sprintniveau van John Degenkolb (sterker nog; die heeft meer massasprints in grote rondes op z'n naam gebracht denk ik uit m'n hoofd).
Massimo 12 juli 2015 21:23
Hij wordt door Tinkoff gespaard voor de bergen en heeft nog andere doelen dit jaar zoals Polen en de Vuelta.
ton duk 12 juli 2015 21:39
Als het winnen van etappes of het winnen van de Ronde van Polen,Massimo ??
gr
Slimmerd 12 juli 2015 21:40
Tegenvallers: Kristoff en Kwiatkowski
shake 12 juli 2015 21:43
Ja, Kwiatkowski. Oké, na AGR niet verl meer gepresteerd maar voorjaar ook meerdaags goed. Nu bagger, of spaart hij zich voor etappes die nog komen maar niet bergop eindigen? Nu is het een zeer luxe knecht.
Marcos 12 juli 2015 22:01
Massimo 12 juli 2015 22:37
Knechten voor Contador in de bergen en als beoogd kopman naar Polen en Vuelta.
JW 12 juli 2015 22:40
Mee eens.
Van de toppers vond ik Froome af en toe wel erg nerveus overkomen. Zo'n wringend peloton op weg naar de sprint is duidelijk niet zijn grootste hobby. Kwam een paar keer ternauwernood goed weg. Ik vond hem sterk, maar niet dominant (vandaag niet meegerekend, uiteraard).
Ik denk ook niet dat hij onverdeeld gelukkig is met die gele trui nu al in bezit.
Als hij erin slaagt in de eerste bergritten verder weg te lopen van Quintana, dan kan de Tour al vrij vlot beslist zijn. Maar als de Colombiaan erin slaagt de onderlinge kloof aanmerkelijk te verkleinen, dan worden het nog spannende dagen.

Veel zal ook afhangen van de sterkte van de teams.
Movistar maakt een sterke indruk. Het Giroteam van Contador viel wat tegen; dit Tourteam lijkt sterker. Als die beide teams opgewassen zijn tegen de Sky-trein worden de bergritten in elk geval boeiend. Als de Sky-trein de beklimmingen in eigen tempo kan domineren zou het saai worden. Vooralsnog geloof ik daar niet in.
Nibali is de favoriet met de meeste tegenslag in de aanloop. Eerst al in de waaieretappe, door de val van Bouhanni. Daarna die valpartij in die sprint. Bovendien maakt zijn team een veel zwakkere indruk dan in de Giro. Maar Nibali blijft ook, net als Contador, onvoorspelbaar. Het zijn allebei renners die op elk moment in de koers kunnen toeslaan !
Zeker als de bergen een aantal dagen met slecht weer zouden opleveren !

Wat deze Tour inderdaad voor iedereen extra moeilijk maakt is het grote aantal opeenvolgende bergritten. Vooral in de laatste week. Dat is vrij uitzonderlijk, en niet in het voordeel van de verdedigers.

Komende week zal veel duidelijk gaan worden !

En dat geldt ook voor de Nederlandse renners.
Alles bijeen zijn Mollema en Gesink de eerste week heel behoorlijk doorgekomen. Zeker in vergelijking met veel concurrenten voor een plaats in de toptien.
Bovendien kunnen ze rekenen op de volle ondersteuning van hun ploeg; hun kopmanschap is onomstreden.
Voor beiden is het de vraag hoe goed ze zijn in de zware bergritten. Voorlopig liggen ze aardig op koers voor een positie bij de eerste tien.
Andere Peter 13 juli 2015 00:51
Plan B ging Majka vorig jaar ook niet zo slecht af. Als de eindzege voor Contador uit zicht is, zal hij vast weer voor etappes mogen gaan. Kan dan maar beter op een half uurtje staan.
JW 13 juli 2015 09:49
De uitblinker van het eerste Tourdeel is m.i. Sagan, ook al heeft hij geen enkele keer gewonnen.
Hij was alom aanwezig.
Perfecte helper van Contador op enkele kritieke momenten. Op andere momenten perfecte leidsman in hectische slotfases. Zó goed dat steeds meer sprinters en andere rappe finishers hun koers helemaal op hem afstemden en daardoor hun eigen kansen om zeep hielpen. Stybar dankte er zijn overwinning aan, omdat verschillende aarzelaars wachtten op zijn aanzet. Toen hij dat ten slotte deed werd hij moeiteloos tweede.
Met al zijn werk voor Contador geruisloos al in de groene trui, en die gaat hij ook gemakkelijk binnen halen.
Snorfietser 13 juli 2015 10:23
Kristoff heeft in tegenstelling tot Degenkolb al bewezen Tour etappes te kunnen winnen. Zijn prestaties in het voorjaar en in de aanloop naar de Tour tonen dat hij opnieuw een stap heeft gemaakt. Ik ben er een beetje bang voor dat het nu een beetje op is bij hem.
Slimmerd 13 juli 2015 10:34
Greipel mag toch ook niet onvermeld blijven als positieve noot in de eerste week, maar inderdaad Sagan is tot op heden mijn man van de Tour. Een ritzege is hem dit jaar nog meer gegund dan andere jaren, maar het zal verdomde moeilijk worden al zal het me niet verbazen als hij in één van die tussenritten vooruit gaat met een kopgroep.
JW 13 juli 2015 10:46
Je lof voor Greipel kan ik ook onderschrijven.
Steekt er dit jaar bij de pure sprinters echt bovenuit.
Bovendien een gentle man-sprinter. Was weer eens te zien bij die zege van Cav. Veel anderen hadden in die laatste bocht de deur dicht gedaan.

Komt nog bij dat hij nooit te beroerd is voor de ploeg zijn werk te doen.
Water halen b.v., of de kopman naar voren loodsen.
Johan 13 juli 2015 11:18
Mollema en Gesink nu al keurig 10e en 11e als we de niet-klassementsrenners er tussenuit halen.
Ik zie Mollema nog wel wat stijgen, Gesink mag blij zijn als hij op 11-15 eindigt.
Ik verwacht de komende dagen trouwens weinig verschillen.
Het zal op de laatste week aankomen.
Eindhovuh 13 juli 2015 11:38
Ik verwacht morgen wel wat verschillen. Een dag na de rustdag is voor sommige renners altijd zwaar. Er zullen ook renners boven komend drijven die één klim oed aankunnen en later in de tour og door het ijs gaan zakken.
Maar 15,3 km à 7.4%, met 4 aaneengesloten km boven de 9%is een serieuze eerste test, daar gaan sommigen al flink klappen krijgen.
Andere Peter 13 juli 2015 11:41
Uiteraard moet je maar afwachten wat het waard is in het hooggebergte, maar als we de eerste week evalueren dan zou ik zeker Gesink bij de winnaars plaatsen. Weer echt onder de mensen. Fit & heel gebleven. Alert koersend en prima wringend. Enig kopman. Realistisch-optimistische interviews.

Het beste voorbeeld vind ik zijn reactie van gisteren. Een ware leider die mentale veerkracht toont en die met zijn reactie de rest van de ploeg het voorbeeld geeft tav hoe hiermee om te gaan. Helder en eerlijk, zelfs lachend, zeggen dat er wat fout ging. Dat er stevig over gesproken is. Maar tevens dat strijdje niet onnodig escaleren, maar juist deëscaleren. Zorgen dat de ploeg er niet in blijft. Benadrukken dat de rijen alweer gesloten zijn. Verwachting uitspreken tav gewenst gedrag in de toekomst. Voorbeeldig.

[nos.nl]
Goozzer 13 juli 2015 13:22
Dat soort info zie je toch niet iedere dag voorbijkomen. Een spion? Bewust zelf de concurrentie de loef afsteken? Een hoax?

Bromertà 13 juli 2015 13:45
Froome zou hier weleens een nachtmerrie van kunnen krijgen. FTP 420 w bij een gewicht van zo'n 60 kg. Dat belooft spektakel.
Eazster 13 juli 2015 13:58
Denk dat bij een normale krachtmeting Froome alleen Quintana nog hoeft te vrezen. Maar Movistar oogt zo sterk in de breedte en Valverde is de joker waarmee zij de Tour op hun kop kunnen zetten. 2 jaar geleden in die 2of 3e Pyreneeën gebeurde dat net niet omdat Valverde toen Costa niet wilde laten wegrijden waar toen de hele Sky ploeg aan gruzelementen lag. Nadeel voor Froome is dat met grote kopmannen op achterstand zo'n scenario voor de rest goed kan uitpakken.
En meesteradapters Contador en Nibali kunnen met zo'n sitiatie denk ik beter uit de voeten.

Morgen zal nog een test zijn en denk ik voor 2e lijn klimmers. Maar denk dat het Woensdag en vooral donderdag al snel oorlog zal geven (althans daar hoop ik op).
Morgen op quatorze juliet ben ik vooral benieuwd of rasaanvallers en klimmers Pinot en Bardet al de knuppel in het hoenderhok zullen gooien ,samen met Rolland.
Bardet lijkt me ook wel zo'n alles of niets renners nu zijn klassementsambities al wat bekoeld lijken.

De eerste week is voor de Nederlanders status quo gebleken. Jammer dat het met Dumoulin of Boom (kasseien\proloog) net niet is geworden, maar dat er 2 goede mannen voor het klassement nog meedoen vind ik persoonlijk belangrijker. Ik kan genieten van een Gesink die zich duidelijk weer coureur voelt en na de tegenslag hier op eigen houtje met steun van een team goed voor de dag komt. Je ziet dat hij af en toe zijn enthousiasme wat moet verbergen en professioneel moet blijven voor de camera's. Mee eens dat het lijkt dat het hardrijderswerk en plaatsen wat meer naar de voorgrond is gaan treden tov van zijn klimmen (zag je toch ook weer in die klim naar de Mur de Bretagne vooraan beginnen en blijven draaien ,maar toch ver afzakken),althans zo lijkt het ,maar als hij het niveau benaderd van de Vuelta vorig jaar gaan we hem terugvinden in de top 10 zonder pech. Ook vooral omdat ik denk dat die geen echte slechte dag zal krijgen.
Mollema oogt gewoon goed en denk dat die bergop gewoon gaat verassen,zelfs tot de top 5 klimmers gaat behoren (zo ik heb het gezegd) ,al lijkt de ondersteuing tot nu toe wat matig,maar met een Zubeldia in de bergen kan nog veel goed komen.


Ook mee eens met Sagan ,rijd echt sterk en verdiend wel een etappeoverwinning. De enige echte winstkans in een etappe was die winst van Stybar ,dat was beetje pech voor hem. Ik snap sowieso niet dat mensen zomaar verwachten dat die wel een etappe gaat winnen,is in principe in een vlakke sprint niet de sterkste al verraste hij wel in dat opzicht. Naar Rodez ligt voor hem nog een kans.
Lotto met Greipel en Etixx kunnen nu al tevreden terugkijken en hoeven niet veel meer ,mogen wel nog meer. Misschien Wellens of Kwiat nog eens ,al vind ik die erg bleekjes tot nu toe.

De Nederlandse aanvallers zijn hopelijk de komende dagen Kruiswijk en\of Kelderman ,al zou ik wachten tot Woensdag. Ten Dam en Martens moeten Gesink wel een eind kunnen ondersteunen.
zabirskie 13 juli 2015 14:09
Voor de mindere kenners onder ons.. naar wat voor inrijdschema kijken we? Voor de tijdrit oid, voor een training tijdens de rustdag, ..?



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 13/07/2015 14:13 door zabirskie.
Velodroom 13 juli 2015 14:17
Slimmerd Schreef:
-------------------------------------------------------
> Greipel mag toch ook niet onvermeld blijven als positieve noot in de eerste week,

Zeker met Lassen wir mal die Kirche ins Dorf!.
In het licht van wij Duitsers maken geen grappen laat hij (neem ik aan) echter zijn powerfile zodanig smoothen, dat alle pieken eraf zijn.
Goozzer 13 juli 2015 14:21
De ploegentijdrit van gisteren, maar het gaat natuurlijk om de keiharde Watts die dit velletje toont (gekoppeld aan zijn zones) die je zelden of nooit te zien krijgt - laat staan van een renner van zijn niveau - en waaruit toch wel een exceptioneel renner blijkt...
Velodroom 13 juli 2015 14:35
Rudy t. 13 juli 2015 14:38
Ik heb zo'n blaadje niet nodig om te zien dat Contador exceptioneel is hoor...
Erik S. 13 juli 2015 14:39
We weten natuurlijk niet of Contador dit uiteindelijk ook heeft kunnen trappen.
Slimmerd 13 juli 2015 14:48
Ivan Basso stapt uit de Tour, de Italiaan heeft teelbalkanker en stapt daarom (logischerwijs) uit koers.
rustdag 13 juli 2015 14:49
Basso uit de Tour

Persco Contador afgeblazen vanwege nieuws dat Basso Tour moet verlaten dat hij kanker heeft. 'Geen dag om over de koers te praten' #tdf
Details
Ad Pertijs ‏@adpertijs 6 min6 minuten geleden

Ivan Basso viel in rit 5 hard op zijn testikels. Pijn bleef en bij onderzoek werd kankergezwel ontdekt #tdf2015
Details
Ad Pertijs ‏@adpertijs 7 min7 minuten geleden

Ivan Basso laat weten dat hij uit de Tour stapt. #teelbalkanker pic.twitter.com/dlDx7F2T0g
Leon 13 juli 2015 15:00
Ah, stond hier ook, maar dit nieuws verdient toch best wat meer aandacht dan een voetnoot in dit rustdag-topic?
Marcos 13 juli 2015 18:24
Polen start hij niet, volgens mij, Vuelta wel inderdaad
Michael B. 13 juli 2015 20:13
En Lars Boom Lars Boom denkt al aan afstappen in de Tour. Wat een karakter heeft deze man toch. Zal Vinokourov blij mee zijn dat ie dit soort dingen roept tegen de pers. Lekker zielig doen als het niet looptspinning smiley sticking its tongue out. Lars roept nu weer dat ie aan de antibiotica zit. Antibiotica gebruik je voor een bacterieele infectie niet voor een virus hoor. Vannacht en vanmorgen was het zogenaamd hoesten en proesten bij Lars. Beste Lars een verkoudheid of bronchitus wordt veroorzaakt door een van de tientallen virussen die de luchtwegen kunnen besmetten. Een verkoudheid krijg je niet door in de tocht of de kou te staan, maar wel doordat een andere persoon je besmet met een virus waartegen je geen of onvoldoende actieve antistoffen hebt. Dat hoesten van jou is blijkbaar ook geen acute bronchitis. Bronchitus is namelijk een ontsteking van de grote luchtpijptakken (bronchi) die nagenoeg uitsluitend door virussen wordt veroorzaakt. De voornaamste bacteriële verwekker, de kinkhoestbacil, komt nog zelden voor omdat iedereen in Nederland hiertegen zijn gevaccineerd.

Kortom: Lars Boom zwamt weer uit zijn nek, totaal ongeloofwaardig.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 13/07/2015 20:14 door Michael B..
Koppi 13 juli 2015 20:14
Edit: verkeerde plek.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 13/07/2015 20:14 door Koppi.
Slimmerd 13 juli 2015 20:18
En toch is het gezwam van Lars een stuk prettiger dan 138 bijdragen van jou hier op de prik.

Even doemdenken, zou die te lage cortisolwaarden dan toch een verslechterde gezondheid hebben aangegeven?
Rudy t. 13 juli 2015 21:00
Gesink heeft een pittig ritje gedaan zie ik. Met de klim van morgen erin...
Walnoot 13 juli 2015 21:02
Ben jij de ex van Lars Boom?
El Chaba 13 juli 2015 23:40
Mooie eerste week, alleen jammer dat Nibali minder sterk lijkt dan verwacht en met hem eigenlijk de hele Astana ploeg.
Geluk bij een ongeluk is daarbij wel dat het selectieve 'Astana rijdt goed, dus doping' gejank nu achterwege blijft.
Andere Peter 14 juli 2015 00:30
zumsteg 14 juli 2015 12:35
Majka is gewoon prima in orde maar wordt gespaard denk ik. In de rit naar Huy reed hij op het 1 na laatste klimmetje en het golvende stuk erna heel wat renners gewoon uit het peloton.
zumsteg 14 juli 2015 12:36
Goozzer Schreef:
-------------------------------------------------------
> Een spion?

Nee gewoon Froome zelf: [chrisfroomelookingatstems.tumblr.com]
Rudy t. 14 juli 2015 14:09
Dat voordeel had ik ook al bedacht. Zonneveld schreef zelfs een column die niet over Astana ging.

Boom over Zonneveld trouwens: ik zag m lopen en hij had geluk dat ik nog in koers zat....

Boogerd bevestigde nog wel dat boom m geen hand wilde geven. Dat dat wat hypocriet is kun je natuurlijk moeilijk ontkennen.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen