Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

Parcours Vuelta

Gepost door johngoat 
johngoat 24 juli 2015 20:01
Weet iemand of het parcours van de komende Vuelta al ergens te vinden is? Zo ja, waar?
VandeVelde 24 juli 2015 20:11
El Mik 24 juli 2015 20:42
Inderdaad, staan al een tijdje gewoon op de officiële site.

Etappe 11 ziet er wel aardig uit smiling bouncing smiley
johngoat 24 juli 2015 21:50
Dank u!

Het ziet er allemaal aardig uit!
Vortax 24 juli 2015 22:30
Parcours met veel (relatief) korte, steile slot klimmen en weinig tijdrit kilometers. Daarmee op maat voor een Rodriquez en Aru. Start Slagter hier ook? Op het oog ook een mooi parcours voor hem.
El Mik 24 juli 2015 22:33
Nee, Slagter gaat naar Canada.
Blueprint 24 juli 2015 23:52
Mooi parcours voor Rodriguez en Valverde. Bij Astana ben ik benieuwd of Nibali meedoet en wie dan de kopman wordt. Landa zal het niet worden, nu hij vertrekt...
Leon 25 juli 2015 10:12
Blueprint Schreef:
-------------------------------------------------------
> Landa zal het niet worden, nu
> hij vertrekt...

Nee, Landa mocht geen kopman zijn (dat wordt Aru), en dat is een van de redenen voor zijn vertrek.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 25/07/2015 10:12 door Leon.
Anony 25 juli 2015 12:52
Ik gun het Rodriguez echt wel een keer. Maar dan zal hij een andere regelmaat aan de dag moeten leggen dan nu het geval is.
Sjorsoll 25 juli 2015 20:52
Volgens mij concludeer ik dat dit jaar het parcours van de Tour sinds (ontzettend veel) jaren nóg leuker is dan dat van de Vuelta.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 25/07/2015 20:52 door Sjorsoll.
cyclingfreakske 25 juli 2015 22:09
Zou Kruiswyck na een moeilijke en incidentrijk begiin van de Tour en nu erdoor komen, misschien de Vuelta kiezen, of ook Canada ?

Yup, Landa was razend nadat hij in de voorlaatste rit ARU op commando moest laten rijden, en hijzelf niet voor etappewinst EN bergtrui mocht gaan, terwijl Contador op een breekpunt zat. Het was zo erg dat hij zelfs tegen nieuwe ploegorders in ging en letterlijk zou gezegd hebben dat het hem aan zijn r**t kon roesten. en later zelfs niet wilde opdagen in bepaalde wedstrijden.
Hij was op de receptie na Giro afloop, maar met een lang gezicht en wilde zo snel mogelijk verdwijnen.
Het gevolg is dan Astana ook niet de moeite zal doen zijn contract open te breken.
Ook Nibali stond bijna op de keien vorige week (dat was geen gerucht) als het niet beterde.
Vooralsnog zit er een dikke kans in dat Nibali de Vuelta moet rijden.
Sub Culture 26 juli 2015 10:31
Ze gaan Kruiswijk niet in 3 grote rondes laten starten..

De Vuelta, dat is beginnen met een ploegentijdrit van 300 meter, 17 aankomsten bergop en af en toe een massasprint op een verlaten achterweg achterom een industrieterrein.

Luv it.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen