Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

Over VSS: La Vuelta

Gepost door Slimmerd 
Slimmerd 20 augustus 2015 08:55
Hier de ruimte voor het gebrabbel
Sub Culture 20 augustus 2015 09:09
Erg benieuwd naar deze Vuelta, veel zin in.
Het is gissen naar de vorm van Quintana, Valverde, Froome, Nibali..

Ze kunnen zich ook niet echt wegsteken achter het excuus van de Tour omdat ze er allen vol zijn blijven rijden.
El Chaba 20 augustus 2015 09:16
De echte top is weliswaar ongekend breed voor de Vuelta, de subtop daarentegen heel erg mager, zeker in vergelijking met de Tour.
Slimmerd 20 augustus 2015 09:21
Eens, er gaan hier weer enkele mannen top-10 rijden die je op voorhand daar zeker niet verwacht
Walnoot 20 augustus 2015 09:34
Niet eens. Naast de grote vier zie ik:

Rodriguez
Aru
Landa
Majka
Pozzovivo
Moreno
Van Garderen
Sam Sanchez
Henao
Nieve
Navarro
Van den Broeck
Chaves
Talansky
Dan Martin
Rolland
Zubeldia
Schleck

18 stuks waarvan het mij geenszins zou verbazen als ze de top tien halen. Mannen zoals Purito, TJ, Aru, Majka, Pozzovivo zijn het eigenlijk ook gewoon aan hun stand verplicht.
El Mik 20 augustus 2015 09:41
Als er in de Tour een verrassing in de top 10 komt (Frank? heck zelfs Gesink) ziet ook niemand dat als teken van zwakte.. het is dat er geen grote favorieten werden uitgeschakeld door valpartijen anders was zelfs Serge Pauwels nog in de buurt van de top 10 gekomen.


Verder zie het lijstje van Walnoot. Bijna allemaal namen die ik hoger inschat dan Mathias Frank (en toch gaat minstens de helft er van zwaar tegenvallen, want dat gebeurd nu eenmaal in elke grote ronde).



2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 20/08/2015 09:46 door El Mik.
Blueprint 20 augustus 2015 10:38
Van Chaves, Navarro, Zubeldia en Schleck zou ik dat toch niet verwachten. Van Roche dan weer wel.
Slimmerd 20 augustus 2015 10:49
Het zou mooi zijn als al die Tourmannen ook een daadwerkelijk vorm en bewijsdrang hebben dat ze top-10 gaan rijden, maar ik verwacht hier wel de nodige teleurstellingen en van dit rijtje kunnen ze allemaal wel top-10 rijden. Maar als Schleck of een Zubeldia nu opeens top-10 rijdt, vind ik dat toch wel verrassend.
El Chaba 20 augustus 2015 11:01
Kwalitatief gezien van een totaal andere orde dan het rijtje pretendenten vooraf aan de Tour. Zie ook wat Slimmerd zegt.
Walnoot 20 augustus 2015 11:19
Oneens. Alleen Contador is er niet. Valverde, Purito en TJ waren ook in de Tour drie van de belangrijkste mannen achter de favorieten. Als je dan kijkt wie er vooraf nog genoemd werden en er hier niet bij zijn, zijn de grootste namen daarvan Peraud, Pinot, Mollema, Bardet en Costa. Die zijn in mijn ogen niet een kaliber beter dan Aru, Landa, Majka (die hier wel met ambities start), Pozzovivo en Moreno.

Ik denk zeker dat er meer mannen gaan afhaken dan in de Tour, maar dat staat los van de sterkte van het startveld. Daarnaast mag wel gezegd worden dat er een ongekend laag aantal toppers is uitgevallen in de Tour. Eigenlijk alleen Costa en Van Garderen.
Slimmerd 20 augustus 2015 11:28
Omdat het geen eigen topic waard is: opvallend dar AG2R het weer niet gelukt is Betancur in het gareel te houden, sinds de Giro niet meer gekoerst en na de niet start in Polen nu ook weer afwezig in de Vuelta. Zal die weer 10 kilo hebben bijgepakt in Colombia?
MarcoV 20 augustus 2015 14:25
benieuwd wie er al uitvalt tijdens het rubbermat-strand-racen a.s. zaterdag:
[mobile.twitter.com]
Slimmerd 20 augustus 2015 14:35
Wie dat ook weer bedacht heeft, koersen over rubberen matten op het strand, over smalle houten bruggetjes....
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen