Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

Castelijns naar Lotto-Jumbo

Gepost door lodjan 
lodjan 10 september 2015 07:36
Castelijns naar Lotto-Jumbo

Van onze speciale verslaggever
BURGOS -
Twan Castelijns heeft een tweejarig contract bij wielerploeg Lotto-Jumbo getekend. Net zoals voor onder andere Tom Leezer en Paul Martens is het contract in 2017 alleen geldig wanneer de ploeg dan nog bestaat.
De 26-jarige Castelijns wist afgelopen week de topcompetitie te winnen. Daardoor kreeg hij automatisch ook een aanbieding van Roompot-Oranje Peloton. Lotto-Jumbo was hun oranje concurrent echter voor.
ton duk 10 september 2015 07:53
2-jarig...ok,dat is in diverse opzichten goed nieuws
gr
Sticky Bottle 10 september 2015 08:16
Elmar Reinders dan maar naar Roompot.
Arriere de la course 10 september 2015 09:13
Op basis van de maanden maart en april zou dat kunnen, maar daarna is die toch vrij ver weg gezakt.
Cyclad 10 september 2015 10:06
Sterker nog, gewoon zwak gereden. Elmar Reinders is nu ook niet het soort renner waar Roompot gebrek aan heeft.
bakfiets 10 september 2015 10:37
Snorfietser 10 september 2015 10:58
Ik ben wel benieuwd hoe deze jongen het gaat doen. Een beetje een laatbloeier, maar dit jaar wel heel overtuigend gereden in de topcompetitie en in augustus in Frankrijk laten zien prima meet te kunnen komen in 2.1 koersen.
Ruudje2209 10 september 2015 10:59
Onbegrijpelijke keuze van LTJ. Wat zien ze in deze jongen? Doet leuk mee op nationaal circuit. Maar hij is al 26. Onbegrijpelijk. Waarom geen jong talent Bouwman of Oomen of anders nog eerder een type zoals Ockeloen.
Blueprint 10 september 2015 10:59
Wat voor type renner is Castelijns?
Snorfietser 10 september 2015 11:09
Hij won dit jaar de Hel van Voerendaal en de klimtijdrit over de Camerig. Die laatste won hij met overmacht voor Hofstede en Oomen. 37ste in de Tour de l'ain en 19de in de Tour du Poitou Charentes. Maar ook bijvoorbeeld 5de in de Ster van Zwolle. Ik zou zeggen een prima knecht voor de heuvel en klimkoersen, terwijl je ook iets aan hem hebt als er waaiers worden getrokken. Een beetje type Nordhaug, maar dan natuurlijk van een iets lager niveau. Dat laatste is overigens niet zo raar aangezien deze jongen bij een conti rijdt. Daar zou dus in een WT ploeg best nog wel eens wat rek in kunnen zitten.
El Mik 10 september 2015 11:13
Goedkope ploegvulling

En slechter dan Bulgac zal die vast niet zijn.
ton duk 10 september 2015 11:36
Ruudje2209 Schreef:
-------------------------------------------------------
> Onbegrijpelijke keuze van LTJ. Wat zien ze in deze
> jongen? Doet leuk mee op nationaal circuit. Maar
> hij is al 26. Onbegrijpelijk. Waarom geen jong
> talent Bouwman of Oomen of anders nog eerder een
> type zoals Ockeloen.

er staat nergens, Ruudje2209 , dat dit de laatste nieuwe renner is...
gr
Westfalen 10 september 2015 13:08
Lijkt me prima aankoop voor LTJ. Heeft tijdens de stage al laten zien direct mee te kunnen komen op dit nivo. Er is vast nog wel progressie mogelijk. Wellicht kan hij een soort renner worden als Lieuwe Westra. Hij brak ook laat door.
Tinuz 10 september 2015 13:12
Deze Castelijns lijkt me beter dan Bouwman en Ockeloen.
Sam Oomen zullen ze heus ook wel op het oog hebben.
El Chaba 10 september 2015 13:16
Beter dan Ockeloen? Zijn uitslagen de afgelopen twee jaar al eens bekeken?
Ed@ 10 september 2015 13:37
De ploegleiding zal er toch wel kijk op hebben?
Vond een deel van de ploegleiding in het verleden ook niet dat Dumoulin niet goed genoeg was?
en koos men daarom niet voor Jetse Bol?
Die mensen hebben er echt kijk op.
Tinuz 10 september 2015 13:57
Welke uitslagen van Ockeloen zijn dan zo in het oog springend?
Leon 10 september 2015 15:27
ton duk Schreef:
-------------------------------------------------------
> 2-jarig...ok,dat is in diverse opzichten goed
> nieuws
> gr


Valt tegen Ton:
" Net zoals voor onder andere Tom Leezer en Paul Martens is het contract in 2017 alleen geldig wanneer de ploeg dan nog bestaat."
ton duk 11 september 2015 11:17
Ja, zoiets verwachtte ik al...aangezien ik meer berichten hoorde mbt opdoeken ploeg na 2016... sad smiley
gr
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen