Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

Coppa Bernocchi 2015 (1.1)

Gepost door El Chaba 
El Chaba 16 september 2015 20:01
Coppa Bernocchi 2015 (1.1)
El Chaba 16 september 2015 20:01



Coppa Bernocchi 2015 (1.1): Legnano - Legnano (192,0 km / 44,9 km + 7x 16,7 km + 30,2 km)

Morgen de tweede koers van het drieluik Trittico Lombardo - de laatste, de Tre Valli Varesine, wordt op 30 september verreden - en ook hier is de verwachting dat een klein pelotonnetje om de zege gaat strijden.

Kaartje:





Profiel:





Profiel laatste 3 km:





Startlijst:

Uitslag vorig jaar:
(Volledige uitslag: [cqranking.com])

1. ITA VIVIANI Elia CAN 4h27'06" 80
2. ITA POZZATO Filippo LAM 48
3. ITA PONZI Simone NRI 40
4. ITA VIGANO Davide CJR 36
5. ITA CHINELLO Fabio AZT 32
6. RUS LAGUTIN Sergey RVL 28
7. SVK SAGAN Peter CAN 24
8. ITA SELVAGGI Mirko WGG 20
9. POR MACHADO Tiago Jose Pinto TNE 16
10. FRA GERARD Arnaud BSE 12



Van Elia Viviani heeft de concurrentie dit jaar niets te vrezen; hij rijdt dit jaar voor Sky.

Start: 11.45 uur.
Finish: rond 16.10 uur.
Sticky Bottle 16 september 2015 20:04




3 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 16/09/2015 21:20 door Sticky Bottle.
El Chaba 16 september 2015 20:52
merijntje mortirolo 16 september 2015 20:54
We kunnen niet allemaal hobbyisten zijn, Chabaake...

Heb jij geen eigen site die je kunt promoten?
Sticky Bottle 16 september 2015 21:08
Als ik daadwerkelijk was wie sommigen denken dat ik ben had ik wel een link geplaatst ipv een twitterfoto waar je als website helemaal niks aan hebt voor die paar mensen die hier op het forum zitten.
lodjan 16 september 2015 21:14
Waarom? Dit is toch (ook) mooie sluikreclame?
El Chaba 16 september 2015 21:21
Nee, en als ik die had zou ik het niet doen. Dan zou ik me namelijk schuldig maken aan reclame, net zoals 'Bartje' dat op het oude prikbord regelmatig deed voor zijn website Wielerland en waarvoor hij destijds meer dan eens door de toenmalige webmaster op de vingers is getikt.
Dat weet jij vast nog wel.
El Chaba 17 september 2015 13:50
Na 90 km hebben Sella, Tvetcov (Androni), Ravasi (Lampre) en Brun (Bretagne) 2'53" voorsprong.

[www.tuttobiciweb.it]
merijntje mortirolo 17 september 2015 16:21
Nibali wint.
2. Finetto
3. Trentin
4. Quintero (gvd) (wél opgesteld. Jeejjj).
5. Mendes
6. Zilioli
7. Colbrelli
8. Nizzolo



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 17/09/2015 16:22 door merijntje mortirolo.
Slimmerd 17 september 2015 16:33
Die Nibali scoort weer lekker na zijn inactiviteit, zal zijn 'Vuelta-woede' hem richting een wereldtitel kunnen brengen of totaal niet zijn ding het parkoers?
merijntje mortirolo 17 september 2015 16:40
Afhankelijk van de quotering durf ik wel een euro of iets meer op die knakker te zetten. kSta toch winst. drinking smiley
Blueprint 17 september 2015 16:57
Was dit geen sprinterskoers?
El Chaba 17 september 2015 17:10
Half half. Wel heuvels in het midden maar niet zo zwaar dat alle sprinters eraf moeten. Vervolgens een klein peloton dat er soms wel in slaagt om de vluchters terug te pakken en dan om de zege sprint (zoals vorig jaar hier en ook in de Coppa Agostini) en soms ook niet zoals dit jaar in beide koersen.
Walnoot 18 september 2015 12:37
Dit is zo'n typische Italiaanse wedstrijd waar er heel veel mensen kans maken op winst, doordat alle scenario's mogelijk zijn. Sprint met een grote groep, kleine groepjes die vooruit rijden en waar niemand de organisatie achter kan regelen, sterke renners die in de finale net weg kunnen komen en blijven. Smullen dus, altijd spannend en ik wil meer van dit. In de WT is er helaas niet veel in deze categorie.
Blueprint 18 september 2015 15:43
Quebec en Montreal...
In de WT zou zo'n koers overigens vrijwel altijd op een sprint van een grote groep uitlopen.
Walnoot 18 september 2015 16:08
Dat is inderdaad het geval bij de GP Plouay, die ik er het meest op vind lijken. Maar daar zijn de klimmetjes vrij gemakkelijk en kort, ik denk niet dat het altijd zo moet zijn.

Quebec vind ik wat anders, omdat de klimmetjes helemaal op het eind liggen. Montreal is het wel meer, en die wedstrijd heeft ook altijd een spannend koersverloop gehad. San Sebastian op het oude parcours had ook een veel meer open wedstrijdverloop. Ik moet zeggen dat het nieuwe parcours me daar vooralsnog minder kan bekoren, al heeft dat ook te maken met dramatisch slechte beelden/regie in de laatste twee edities. Maar in zijn algemeenheid lijkt het meer op de Amstel, Luik (in mindere mate), de Waalse Pijl, Emilia, de nieuwe Milaan-Turijn, noem maar op, waar de slotklim allesbepalend is. Ik heb liever parcoursen zoals deze, ook al lopen we dan het gevaar meer winnaars van het kaliber minpunt zoals Gerrans te krijgen.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen