Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

Kelderman in WK wegrace?

Gepost door AK 
AK 23 september 2015 23:52
[www.teamlottojumbo.nl]

In het verhaaltje op de site van LJ staat:
LottoNL-Jumbo renner Wilco Kelderman moest op de WK-tijdrijden in het Amerikaanse Richmond genogen nemen met de 23e plaats. De titel werd verrassend gewonnen door Vasil Kiryienka van Team Sky. De Wit-Rus klopte de Italiaan Adriano Malori (Movistar) en de Fransman Jérôme Coppel (IAM Cycling).

Wilco Kelderman
“Ik had er iets meer van gehoopt. Misschien wel bij een goede dat in de top 10”, vertelde Wilco Kelderman na de finish. “Ik kan er niet veel van zeggen. Ik heb zo hard gereden als ik kon maar ik kon vandaag niet harder. Op de NK had ik een iets hoger vermogen dan weet je dat ik iets sneller had kunnen zijn. Maar dat was niet voor vandaag.”

Kelderman richt nu zijn pijlen op aanstaande zondag. Dan neemt hij deel aan de wegwedstijd in Richmond.

Foutje van de schrijver of heeft Dumoulin zich al afgemeld?


Update:
Het zinnetje is inmiddels weggehaald uit het bericht.
Dus toch waarschijnlijk een foutje.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 24/09/2015 11:57 door AK.
Tinuz 24 september 2015 00:06
Ik ken de selectie niet uit mijn hoofd, maar staat Kelderman niet gewoon bij de eerste 9?
AK 24 september 2015 00:07
BOOM Lars
DUMOULIN Tom
GESINK Robert
LANGEVELD Sebastian
LIGTHART Pim
MOLLEMA Bauke
TERPSTRA Niki
VAN BAARLE Dylan
VAN EMDEN Jos
Tinuz 24 september 2015 00:09
Nee, verrek, Kelderman staat niet bij de eerste 9. Vreemd.

BOOM Lars
DUMOULIN Tom
GESINK Robert
LANGEVELD Sebastian
LIGTHART Pim
MOLLEMA Bauke
TERPSTRA Niki
VAN BAARLE Dylan
VAN EMDEN Jos
malheur 24 september 2015 07:17
Dumoulin gaat natuurlijk afzeggen, mag ook wel eens afgelopen zijn.

Beter had hij dit hele WK overgeslagen.
Sehnsucht 24 september 2015 07:27
Is er dan geen ander alternatief voor Tom Dumoulin behalve Kelderman? In de tijdrit bleek nog maar eens hoe Kelderman er voor staat en dat is verre van florissant. Laat Kelderman nu maar naar huis gaan dan kan hij zich voorbereiden op Lombardije waar hij mag proberen Tim Wellens bij te benen. Niet dat dat gaat lukken overigens want Wellens maakt namelijk wel stappen voorwaarts in zijn ontwikkeling.
ton duk 24 september 2015 07:55
Kelderman reed de tijdrit weer op zijn Keldermans qua tussentijden...30,28,26 en uiteindelijk 23e

Qua wegrace heeft ie wel 2 goede Canadese koersen achter de rug ...
gr
Snorfietser 24 september 2015 09:50
Volgens mij is Kelderman gewoon heel onregelmatig in zijn tijdritten. Bij een slechte dag wordt hij 23ste, bij een goede dag had hij zomaar podium kunnen rijden. Na Canada zie ik geen probleem om hem op te stellen. Wel zou ik mocht Dumoulin afzeggen (wat helemaal niet gek is met zijn blessure) eerder kiezen voor Slagter, maar heb geen idee of die op dit moment aan goede kant van de grote plas zit. Nu nog afreizen lijkt me vrij kansloos ivm het tijdverschil.
El Mik 24 september 2015 10:56
Die Wellens staat ook maar stil, vorig jaar 1e in de ENECO Tour en nu weer winking smiley
Andere Peter 24 september 2015 18:48
Natuurlijk niet. Je grenzen tegenkomen is af en toe heel goed hoor. Een 25-jarige aan het eind van een seizoen. Ik zie het nadeel niet.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen