Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

Beñat Intxausti rijdt volgend jaar voor Team Sky

Gepost door Clavan 
Clavan 25 september 2015 18:50
Beñat Intxausti rijdt volgend jaar voor Team Sky, liet de ploeg later op vrijdag weten.

al bekend?
Tinuz 25 september 2015 18:55
Kan Landa helpen in de Giro en Vuelta...
Ik verwacht overigens dat Poels gewoon weer klaar wordt gestoomd voor knechtenwerk in de Tour, en dat hij de Giro niet zal gaan rijden.
Leon 25 september 2015 20:05
Was al bekend inderdaad. Ook Van Poppel is nu door Sky zelf bevestigd, en morgen gaat men de climax bereiken met de 7e en laatste aankoop: Kwiatkowski.
Pyama 25 september 2015 22:41
Landa Nieve Intxausti Zandio en López. Dat is best gezellig. Moet ik nu voor Sky supporteren?
JW 26 september 2015 10:17
Een budgetlimiet is in de wielersport onmogelijk. Bij b.v. voetbal ook.
Er rijden te veel sterke renners als knecht van nog sterkere renners.
Op zich jammer.
Een wat evenwichtiger verdeling zou de strijd boeiender maken.
cyclingfreakske 26 september 2015 12:48
ziet ernaar uit dat Landa een sterke ploeg achter zich gaat krijgen, en Sky met Froome /Landa op alle rondes een stevige eindwinnaar kandidaat in huis heeft.
ook voor de kleinere rondes a la Parijs Nice heeft men winnaars in huis.
Eazster 27 september 2015 11:44
Het lijkt erop dat Poels z'n focus weer moet gaan leggen op zijn geliefkoosde Tirreno Adriatico.
Eazster 27 september 2015 11:46
Vind Inxausti trouwens een leuke renner met veel kwaliteiten en aanvalsdrift (Zie Giro van afgelopen jaar en 2013). Jammer dat ook hij weer in het Sky keurslijf plaatsneemt. Zandio ,Lopez ,Cataldo,Kiryenka ook sterke renners die hierin passen ,maar Inxausti en Poels zijn renners die dit naar mijn mening niet zouden moeten doen.
JW 27 september 2015 12:12
zumsteg 27 september 2015 12:59
Ik denk dat Zandio weg gaat.

Maar het is wel een mooie ploeg voor de Vuelta. Samen met Henao (of 2).
zumsteg 27 september 2015 13:00
Cataldo is al weg en ik denk dat Zandio en Kiriyenka er ook niet heel lang meer rijden.
zumsteg 27 september 2015 13:10
Dat kopmanschap in de Giro (of in een andere grote ronde) voor Poels waar dit jaar over gesproken werd wordt wel lastig ja:

Froome
Landa
Konig
Nieve
Poels

Grote ronde/klim knecht en als alles meezit een top 10:
Intxausti
Roche
Lopez

Gaan ze met deze renners proberen om een klassement in een grote ronde te rijden?
Sergio Henao
Thomas
Kwiatkowski


Er komt misschien wat meer ruimte in de grote ronde-ploegen want de volgende renners hebben nog geen contract voor volgend jaar:
Zandio
Knees
Sioutsou
Kiriyenka
Sebastian Henao
Pyama 27 september 2015 23:10
López top tien?? Je bedoelt die vanAstana zeker?
zumsteg 27 september 2015 23:57
Als alles meezit. Maar in principe vooral een grote ronde/klim-knecht. Ik bedoelde dus dat hij sowieso al een plekje inneemt.
Pyama 28 september 2015 19:48
Nou Lopez gaat ammenooitniet top 10 rijden in een grote ronde. Behalve die top 2 plaats in Parijs-Nice doet ie weinig aan klassementen.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen