Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

Thijs Zonneveld naar Parkhotel Valkenburg Continental Team

Gepost door El Chaba 
El Chaba 18 oktober 2015 14:57
Toch wel opmerkelijk nieuws.

[www.wielerflits.nl]
Massimo 18 oktober 2015 15:08
In de afgelopen Slag om Norg reed Thijs heel goed, hard fietsen kan hij dus nog zeker.
Velodroom 18 oktober 2015 16:27
Je verwacht het niet, hè. Thijs wil niet (meer) vanuit een Ivoren Toren over wielrennen schrijven. Dat zouden er (hier) meer moeten doen! grinning smiley
Thijs kan misschien ook wel een Wiggo doen op een mooie zondag in de zomer van 2016 in Geleen in plaats van een Froommie in een parkeergarage..
Vandaag deed het de oudste van een drieling (je verwacht het niet, hè) op een miezerige zondag in Geleen.
De 18-jarige Youri Keulen of net niet 18-jarige reed een heus WUR leeftijdsgebonden dan wel met de afstand van 41,253km.

De Numwegenaar Pieter Aben, wel bijna 3x zo oud als Youri Keulen, reed vorige week zondag op dezelfde 500m baan 43,290km met 342Watt.
Dat is wel een tall guy, dus het wattage zou iemand kunnen doen twijfelen.

Het wachten is op de volgens mij misschien wel eerste niet vierkant, niet rond, maar ovaal draaiende wielrenner.

Nog twee weekjes en dan is het zo ver.
Der Unglücksrabe van de NK Tijdrijden, Remco Grasman, gaat ook weer in Geleen zijn gram halen en doet misschien wel een Merksie,
Neuh, dat zal te hoog zijn.
Walnoot 18 oktober 2015 20:19
Kunnen ze hem op TV op laten komen zonder de ex- in ex-profwielrenner, en denkt de Nederlandse Tourvolger over een jaar waarschijnlijk dat de Ronde van Drenthe een van de belangrijkste wielerklassiekers is na de Rond van Vlaanderen. Zal DUK vast blij mee zijn.
Carlos Danger 19 oktober 2015 00:27
We schakelen over naar 'onze man in de koers' . Ach, zo lang Thijske zich zelf maar belangrijk kan maken.
ton duk 19 oktober 2015 08:11
Walnoot Schreef:
-------------------------------------------------------
> Kunnen ze hem op TV op laten komen zonder de ex-
> in ex-profwielrenner, en denkt de Nederlandse
> Tourvolger over een jaar waarschijnlijk dat de
> Ronde van Drenthe een van de belangrijkste
> wielerklassiekers is na de Rond van Vlaanderen.
> Zal DUK vast blij mee zijn.

Liever had ik uwes dan de Hel van Mergelland zien noemen...maar ok, elke opwaardering HOLKoersen is me lief
gr

ps: verder totaal geen zin de link aan te klikken...Zonneveld pfff
Arsimo 19 oktober 2015 13:56
Leuk toch? Of je hem nu een goede schrijver vindt of niet, hij heeft echt ziel voor de wielersport en toont initiatief en steekt zijn nek uit (berg, veenendaal e.a.). Ik vind dat mooi.
Rudy t. 19 oktober 2015 14:08
Ik snap de aversie ook niet zo goed. Ondanks dat Zonneveld de allerslechtste journalist aller tijden is als het over Astana gaat (en dat is veel te vaak in zijn geval) is hij wel een kenner en een liefhebber...
El Chaba 19 oktober 2015 14:55
El Chaba 19 oktober 2015 14:55
Staffie 19 oktober 2015 15:38
Ook duimpjes van mij. Ik ben blij met Zonneveld die vaak een onderbouwde mening heeft en niet bang is die te verkondigen. Voor een team gaan fietsen is leuk voor hem, een mooie hobby. En niet meer dan dat.
cyclingfreakske 20 oktober 2015 19:10
hier staat maar 1 feitje genoemd (Norg).... Zonneveld heeft niet stilgezeten.. die was al wel 2j actief op oa strandraces en enduros mtb, en wat wegkoersen... en kan nog steeds hard rijden. (won er diverse)
speekt met passie over de wielersport maar durft ook de andere kant van de medaille te belichten ook al valt dat een aantal mensen binnen de profmillieu zwaar.
denk tegelijk ook 1 van Nederlands meest geliefde en verguisde / controversele sportjournalisten.
Cyclad 20 oktober 2015 19:46
Ger 21 oktober 2015 14:17
ton duk 21 oktober 2015 15:27
Brieske 22 oktober 2015 10:07
zumsteg 27 oktober 2015 11:02
thumbs up thumbs up thumbs up thumbs up thumbs up
thumbs up thumbs up thumbs up thumbs up
thumbs up thumbs up thumbs up
thumbs up thumbs up
thumbs up


Mijn VSS--voorspelling voor komend seizoen, thumbs up = Zonneveld.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen