Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

VSS veldrijden Superprestige Zonhoven. Zondag

Gepost door Franky 
Franky 24 oktober 2015 11:05
Dezelfde regels als het VSS gedurende het wegseizoen. 1x *** voor de winnaar die jij voorziet, 2 namen met ** en 3 namen met *.

Zondag 15.00 uur start.

*** Van Aert

** Nys, Lars van der Haar

* L. Sweeck, Meeusen, Pauwels

[www.sport.be]



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 25/10/2015 11:14 door Franky.
rustdag 24 oktober 2015 11:15
* * * Van Aert


* * Nys, van der Haar


* Meeusen, Pauwels ,Taramarcaz
El Chaba 24 oktober 2015 11:42
***
Lars van der Haar

**
Wout Van Aert, Sven Nys

*
Tom Meeusen, Kevin Pauwels, Tim Merlier
avhhsc 24 oktober 2015 11:49
* * * Van Aert
** van der Haar, Kevin Pauwels
* Sven Nys, Taramarcaz, L. Sweeck
Ben 24 oktober 2015 13:43
*** Sven Nys
** W. van Aert, L. van der Haar
* K. Pauwels, L. Sweeck, T. Meeusen
Von Kármán 24 oktober 2015 18:42
3 van Aert
2 Nys, van der Haar
1 Merlier, Pauwels, Taramarcaz
lodjan 25 oktober 2015 07:57
Haar
Pauwels, Aert
Nys, Meeusen, Merlier
Hadschieff 25 oktober 2015 08:22
*** Van Aert
** Van der Haar, Nys
* Pauwels, L. Sweeck, Meeusen

Helaas is deze cross in Nederland niet te zien. Eén van mijn favorieten.
lodjan 25 oktober 2015 08:27
Hier komt een livestream: [www.procyclinglive.com]. Zou ie geo-restricted zijn?
Walnoot 25 oktober 2015 10:26
Nys
van Aert, Pauwels
Meeusen, Klaas, vd Haar
Zorro 25 oktober 2015 12:53
Dat zou wel lekker zijn lodjan. Tot nu toe is er nog geen stream geplaatst.

Soms is hier ook een stream te vinden [www.bvls2016.sc]



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 25/10/2015 12:57 door Zorro.
Ben 25 oktober 2015 12:58
Dat wordt zo meteen heel frustrerend. Zonhoven is zo mooi, vooral met mooi weer een moeilijke cross door het zand.
cyclingfreakske 25 oktober 2015 13:18
Van Aert
Lard VDH
Nys
Meeuwsen
Pauwels

normaal zenden ze hem uit op Sporza (sport op zondag)
Ben 25 oktober 2015 13:29
Alleen een samenvatting. Wel een ruime maar ik zie toch graag de hele wedstrijd.
rustdag 25 oktober 2015 14:23
Kiezen voor F1 kwali
Hoentie 25 oktober 2015 14:30
Is er al ergens een werkende live stream? Ik kan wel een break in mijn studiedagje gebruiken.
Ben 25 oktober 2015 15:24
Van 3 naar 2 grote klassementen dus. SP is kapot.
El Chaba 25 oktober 2015 15:47
Van Aert is zegezeker. Heeft met nog drie ronden te gaan al 45 seconden voorsprong op nummer twee, Van der Haar.
Ben 25 oktober 2015 15:53
stream

Nog mooi 1 ronde kunnen zien.



2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 25/10/2015 16:04 door Ben.
cyclingfreakske 25 oktober 2015 16:12
nr 7 is binnen.
Pauwels protesteerde in een spurtje met Rob Peeters, maar er was niks aan de hand. Rob liet een klein gaatje en blijf in lijn. Was een slimme zet.
Pauwels had meer lef moeten hebben om erin te duiken maar was vooral met Peeters bezig ipv zijn te volgen traject.
een fout die hij vroeger in de mtb , bij een spurt ook erg vaak maakte. idem op de weg.
El Chaba 25 oktober 2015 16:26
Wuyts vandaag in zijn commentaar tijdens de race:

"Van Aert werd vorige week net na de cross in Valkenburg ziek. Dat moet al in zijn lichaam gezeten hebben en is dus wellicht een verklaring voor zijn enige nederlaag dit seizoen".

Pffff, mag ik even een teiltje?
Walnoot 25 oktober 2015 18:07
Uiteindelijk gaat Van der Haar gewoon de wereldbeker winnen omdat Van Aert niet goed genoeg kan klimmen. Van der Poel degradeert de tegenstand op het WK, dus de Belgen, Vlamingen, kneuzen uit de Kempen moeten de duimen leggen als het gaat om grote prijzen. Dat wordt nog erger doordat Klaas wederom het BK zal winnen. Wuyts zal huilen. Ik ook, want Poel is voor mij gewoon een Belg, dat telt niet. En niet eens mijn favoriete Belg in het veldrijden, dat is een dopingboy Meeusen.
El Chaba 25 oktober 2015 19:15
De Belgen (renners én organisatoren) draaien hun sport eigenhandig de nek om door te weigeren te hervormen en maar vast te houden aan hun naar binnen gekeerde korte termijnvisie, het startgeldensysteem voorop, dat de doodsteek is voor de internationalisering.
En dan zo'n Nys die zegt dat hij het jammer vindt dat er geen meer WB-crossen in andere landen zijn, terwijl hij nota bene zelf de exponent is van het destructieve startgeldensysteem in de andere (Belgische) klassementscrossen. Daardoor blijft er maar heel weinig geld over om buitenlanders aan te trekken, zelfs niet de goeden, zoals Francis Mourey de afgelopen jaren.

Op deze wijze gaat het een heel lang, saai seizoen worden, zelfs als Mathieu Van der Poel weer aansluit.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 25/10/2015 19:18 door El Chaba.
lodjan 25 oktober 2015 20:16
1. Avhhsc 12
2. el chaba, lodjan, Franky, VonKarman, Hadschieff 11
7. Ben 10
8. Rustdag, Cycling Freakske 6
10. Veluweracer, Walnoot 5
12. Carlos Danger, Nesoor 3
14. JW 2
15. Brieske, SubCulture, Valse trage, NielsJ 0
lodjan 26 oktober 2015 20:38
cyclingfreakske 30 oktober 2015 17:32
het zijn wel de organisatoren die met hoge startpremies zijn gaan gooien om elkaar te concureren en de toppers weg te halen van andere crossen.
als men dat jaren doet, kan je niet verwachten dat een topper zijn prijs de helft en meer laat zakken.
bovendien zijn het ook de kleinere organisaties die met meer geld zijn gaan gooien, met het idee dat er meer volk komt en meer inkomsten, maar tegelijk zetten ze zichzelf in de rode cijfers.

daarnaast is Belgie op kop en daarna Nederland crossminded, de rest telt het niet als een volwaardige sport.
besef ook dat crossers met wegcapaciteiten nog altijd weinig verdienen ivt op de weg. Een Boom en Stybar zullen niet gauw terugkomen... 1j op de weg kost hun 3-5j in het veld.
het zijn pro's... en dan moeten ze niet aan liefdadigheid doen maar eruit halen wat erin zit in die enkele jaren.

de organisatoren moeten niet janken als ze zelf boter op het hoofd hebben.
daarnaast word er nog te gretig gesmeten met hoge startgelden maar is er een absoluut gebrek aan minimale accomidatie.
maw : de amateurs zitten vooral in de organisatie.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen