Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

EK Veldrijden Huijbergen live op Omroep Brabant

Gepost door rustdag 
rustdag 07 november 2015 10:46
Het Europees Kampioenschap Veldrijden vindt zaterdag (7 november) in Huijbergen plaats. De publieke zender Omroep Brabant geeft vanaf 13.30 uur live verslag op televisie. Ook op de radio wordt er aandacht besteed aan het evenement.

Deze winter volgt Omroep Brabant de prestaties van de Brabantse veldrijders in hun eigen provincie op de voet. Daarom brengt zij vanaf het Europees Kampioenschap (EK) Veldrijden zowel online als op televisie live verslag.

Voorheen was het EK Veldrijden alleen voor junioren, beloftes en vrouwen, maar dit jaar strijden voor het eerst ook de mannen om de Europese titel. De presentatie tijdens deze middag ligt in handen van Job van der Zon. Het commentaar wordt verzorgt door Paul Post én Marianne Vos, die door een slepende blessure niet mee kan doen aan het EK.

Aan het einde van het seizoen, eind januari, vindt in Hoogerheide de finale van de wereldbeker veldrijden (vrouwen en mannen) plaats. Ook die gebeurtenissen zijn live te volgen op Omroep Brabant. [Radio.NL]
Cyclad 07 november 2015 11:46
Mooi. Door omstandigheden kan ik vandaag niet zelf naar Huybergen, nu kan ik het toch allemaal volgen.
El Chaba 07 november 2015 15:08
De mannen zijn begonnen: [www.omroepbrabant.nl]

Van der Haar lijkt me hier tamelijk kansloos tegen Van Aert met die twee zware loopstroken.
Erwin Vervecken heeft het parcours uitgetekend.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 07/11/2015 15:08 door El Chaba.
predator 07 november 2015 15:44
El Chaba Schreef:
-------------------------------------------------------
> De mannen zijn begonnen:
> [www.omroepbrabant.nl]
> tv
>
> Van der Haar lijkt me hier tamelijk kansloos tegen
> Van Aert met die twee zware loopstroken.

Klopt
predator 07 november 2015 16:01
Maar vd Haar rijdt nu toch weg! Heel knap.
Tinuz 07 november 2015 16:03
Haar klopt Aert.
Sticky Bottle 07 november 2015 16:04
Zeker, Van der Haar zal hem dankbaar zijn winking smiley
rustdag 07 november 2015 16:04
Zeg eerlijk, dit had toch niemand verwacht. Mooi hoor.
Cyclad 07 november 2015 16:42
Mooie wedstrijd op een prachtig parkoers, één van de mooiste cyclocrossparkoersen die ik ken.
De uitzending van Omroep Brabant was eveneens prima: het duo Job van Zon/Marianne Vos was deskundig en onderhoudend.
El Chaba 07 november 2015 20:10
Ook wel eens fijn om het goed mis te hebben. grinning smiley
Jeanneman 07 november 2015 21:37
Cyclad Schreef:
-------------------------------------------------------
> Mooie wedstrijd op een prachtig parkoers, één
> van de mooiste cyclocrossparkoersen die ik ken.
> De uitzending van Omroep Brabant was eveneens
> prima: het duo Job van Zon/Marianne Vos was
> deskundig en onderhoudend.

Behalve het gemiep van de commentator tijdens de wedstrijd (tot tweemaal toe!) over het oranje van Van Aert.
rustdag 08 november 2015 08:47
Zorro 08 november 2015 09:14
De val van Corné van Kessel.
Carlos Danger 08 november 2015 12:31
Jammer. EK heuveltuimelen is pas volgende week.
Jeanneman 08 november 2015 14:59
Van der Haar niet in z'n Europese trui in Ruddervoorde. Weet iemand hoe dat zit?
El Chaba 08 november 2015 15:01
Misschien nog niet klaar met zijn sponsoruitingen erop?
Jeanneman 08 november 2015 15:23
Aha, het antwoord in de uitzending. Trui was nog niet klaar. En pas vanaf 1 januari verplicht. Al snap ik dat laatste niet helemaal, want het zou toch niet zo moeten zijn dat je hem niet aan hoeft als je niet wilt. Het is toch een kampioenstrui, weliswaar nieuw voor de profs, maar toch.
Prikdude 08 november 2015 15:28
Het gierputwentelen heeft tegenwoordig ook een EK, wat aandoenlijk. Kunnen ze de deelnemers aan Ter Stront, Ter Plee en Gebakken Lucht niet aan paar korven langs het parcours geven? Elk raak gegooide bidon is een extra zak ongezouten zwarte piet na afloop. En kan Michel Wuyts niet met een pistooltje en Jack van Gelder masker op pad gaan om Stybar en Boom te egaliseren met de ander kans van ons aller gelijk?

Finaal failliete sport, ik bedoel finaal failliet knoop in je zakdoekproject.
El Chaba 08 november 2015 15:55
Ja, hoorde het ook net. ;-)
Walnoot 08 november 2015 23:19
Wel leuk voor iedereen die normaal gesproken op plek 14 of lager eindigt, zo'n EK. Schuiven toch allemaal één plekje op doordat Powers niet mee mag doen.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 08/11/2015 23:19 door Walnoot.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen