Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

‘Engels stapt over van Giant-Alpecin naar LottoNL-Jumbo’

Gepost door rustdag 
rustdag 12 november 2015 14:52
De wegen van Addy Engels en Giant-Alpecin gaan scheiden. Engels heeft vier seizoenen voor de ploeg gewerkt als ploegleider en liet niet al te lang geleden al weten dat hij interesse heeft om zijn heil elders te zoeken. Volgens de ploeg gaan de twee partijen op goede voet uit elkaar.

“Ik heb vier fantastische seizoenen meegemaakt bij Giant-Alpecin”, zei Engels. “In deze periode heb ik veel geleerd en me ontwikkeld als ploegleider. Ik kijk nu uit naar een nieuwe uitdaging.”

Ondertussen heeft Giant-Alpecin de staf al uitgebreid met drie nieuwe coaches, in de vorm van Arthur van Dongen, Morten Bennekou en Luke Roberts. “Als team kijken we constant naar de optimale manier van werken”, liet ploegbaas Iwan Spekenbrink weten. “Daarom zijn we dan ook uitgebreid met drie nieuwe ploegleiders.”

De nieuwe ploeg van Engels is volgens De Telegraaf ondertussen ook al bekend. Engels vertrekt volgens het dagblad naar LottoNL-Jumbo
Tinuz 12 november 2015 15:28
Dat is nog eens verrassend nieuws.
Ger 12 november 2015 16:06
Zou een goede keus zijn van Lotto/Jumbo. Daar zitten een aantal ploegleiders vastgeroest. Vervanging is alleen maar toe te juichen.
Cyclad 12 november 2015 19:04
Bepaald geen promotie voor heer Engels!
Shinzawai 12 november 2015 20:05
Zoveel slechter dan Giant is Lotto-Jumbo nou ook weer niet...
Tinuz 12 november 2015 20:07
Het gaat Addy Engels, zo ik begrijp, met name om een nieuwe uitdaging. Die ligt er wel bij Lotto-Jumbo, mijns inziens.
JW 12 november 2015 22:57
Waarom "bepaald geen promotie" ?
ton duk 13 november 2015 12:30
Cyclad Schreef:
-------------------------------------------------------
> Bepaald geen promotie voor heer Engels!

Cyclad die trollt...het moet niet veel gekker worden sad smiley
gr
Walnoot 13 november 2015 14:21
JW 13 november 2015 16:25
Heeft Cyclad je ingehuurd om het antwoord te geven ? En is dit ook het antwoord dat Cyclad bedoelde ?

Om te weten dat Giant-Alpecin afgelopen jaar meer succes had dan Lotto-Jumbo hoef ik CQ-ranking niet te openen.
Maar of de overstap van een coach naar een zwakker team altijd een degradatie is confused smiley
Dat hangt toch van veel meer dingen af ?
Zoals b.v. de positie die iemand in een begeleidingsteam had, en nu gaat krijgen.
El Chaba 13 november 2015 18:37
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen