Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

Lotto-Jumbo collaboreert met het leger

Gepost door lodjan 
lodjan 26 november 2015 21:33
Team LottoNL-Jumbo cycling and the Dutch Royal Army have come to an agreement today to share their knowledge and experience. To start the collaboration, the Dutch Royal Army’s ‘Red Berets’ are organizing a teambuilding for all riders and staff of the Dutch World Tour formation, between Wednesday the 25th and Friday the 27th of November.

Athletes and soldiers need to possess stamina, physical power, mental tenability and leadership to perform optimally. Team LottoNL-Jumbo and the Dutch Royal Army continue where others stop. They are only able to defeat their opponents through continual innovation and development. The upcoming period, the team and the Airmobile Brigade will share their knowledge with each other in the fields of training, nutrition and coaching.


Managing Director Richard Plugge is proud of the collaboration with the Dutch Royal Army:
“We have a lot of respect for the raw reality in which the army needs to operate. We realize that sports, obviously, is a completely different dimension. However, we will be useful for each other. We can learn from one other, we both possess extensive knowledge about physical and mental tenability in extreme conditions. The past days we have started our collaboration."
"The entire team is present in Schaarsbergen, the Netherlands, for our teambuilding days at the Airmobile Brigade. These days, we will work on our TEAM values with the red berets: Together, Excellence, Accessible and Motivation. Each day throughout the year we work on the development of the team. We do so by making sure all individual members reach their full potential via training, innovation and coaching. This is something that corresponds closely to the army, where physical and mental fitness in combination with leadership are the decisive factors for the success of a group as well.”

[www.teamlottojumbo.nl]

Foto's: [www.facebook.com]
Brieske 26 november 2015 22:01
Stoeptegels tillen, mijn VDB ga toch fietsen...

Groet
Nelis! 26 november 2015 22:08
Waarom doen ze die nieuwsberichten eigenlijk alleen in het Engels?
Brieske 26 november 2015 22:12
Omdat het sukkels zijn?
Serieus, ik zou het anders ook echt niet weten...

Froet (ik dacht ik doe eens een Froet)
AK 26 november 2015 22:34
Staat ook gewoon in het Nederlands op de site, Lodjan kopieerde de Engelse versie. Geen idee waarom.
Nelis! 26 november 2015 22:35
Doe dan greet, dat slaat nog ergens op.
Brieske 26 november 2015 22:36
Nelis! 26 november 2015 22:36
Oh, als ik op de NL-knop druk, dan staat nog steeds alles in het Engels. Zal wel aan mij liggen dan.... En aan Lodjan natuurlijk. Bij nader inzien, allemaal zijn schuld ;-)
AK 26 november 2015 22:39
[www.teamlottojumbo.nl]

Dat vlaggetje op NL zetten werkt idd niet.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 26/11/2015 22:41 door AK.
Nelis! 26 november 2015 22:50
Bedankt voor de moeite!






Ik ga het trouwens niet lezen, boeit me geen reet tongue sticking out smiley
Velodroom 26 november 2015 22:52
AK Schreef:
-------------------------------------------------------
> Staat ook gewoon in het Nederlands op de site,
> Lodjan kopieerde de Engelse versie. Geen idee
> waarom.

Lodjan heult met de Engelse taal, anders had ie wel een andere vertaling voor collaboration gevonden. smiling smiley
lodjan 26 november 2015 22:57
Nee, putdeksels.
lodjan 26 november 2015 22:58
Knetemann dan.
lodjan 26 november 2015 23:00
Had ik ook tevergeefs geprobeerd.
lodjan 26 november 2015 23:04
De NOS heeft het ook opgepikt en pakt uit met een NL-talig artikel, filmpje en geluidsfragment: [nos.nl]
El Chaba 27 november 2015 10:31
Bromertà 27 november 2015 11:49
Het is vooral zielig voor denkende wezens om zich hersenloos ondergeschikt te maken aan een verderfelijke kadaverhiërarchie; allemaal onder het mom van "teambuilding," in het leven geroepen door een "manager." Nee, Homo Ludens verdraagt geen "bevelen" in Godsspeeltuin.

Je zal goddomme pacifist wezen, ben je toch lelijk in de aap gelogeerd.
Slimmerd 27 november 2015 12:07
Heeft Riis tegenwoordig een adviesbureau? Althans dit zou hij ook kunnen doen met zijn toenmalige ploegen
Tinuz 27 november 2015 13:50
Mensen zijn apen met geld en geweren...
Michael B. 27 november 2015 13:56
Idea is gejat van Bjarn Riis. De volgende keer met zijn allen de tafelberg beklimmen?
El Chaba 27 november 2015 14:53
grinning smiley thumbs up
Teveel helaas wel, ja.
JW 27 november 2015 19:28
"Kadaverdiscipline", dat is een term uit de vorige eeuw.

Van onze jongens en meisjes schijnt tegenwoordig toch verwacht te worden dat ze hun hersens gebruiken.

En met al die opbouw- en vredesmissies is ons leger toch van wat andere orde dan tijdens de politionele acties.

Ik denk ook niet dat de training van de Jumbo's gericht is op het leren elimineren, afslachten en uitroeien van zoveel mogelijk "tegenstanders". Waarschijnlijk mogen ze zelfs geen speelgoedgeweertje of waterpistool vasthouden.

Eh neuh... Bromerta. Dit lijkt me toch vrij onschuldig.
lodjan 29 november 2015 22:32
Riss beklom vorig jaar de Kilimanjaro. Dimension Data (MTN) heeft recent de Tafelberg beklommen.
cyclingfreakske 10 december 2015 21:03
..koste Riis een nieuw flink conflict met de baas en een ontslag.
buitensporige kosten, kritiek op de baas zijn bemoeienissen en finaal de gebeurtenissen op de berg koste hem de job.,
Riis zette de teambuilding door voor die bult te beklimmen ondanks protest en andere ideeen van Tinkoff, die effectiever waren.
Daarnaast waren er nogal wat mensen die last van de hoogte hadden en effectief hoogteziekte en alle neveneffecten kregen, maar Riis pushte om verder te gaan. Ronduit gevaarlijk voor sommige mensen op dat moment zelf.
daarmee tekende hij zijn eigen ontslag, na een lastig jaar vol conflicten met Tinkoff
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen