Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

hulp gevraagd!

Gepost door Ridder Kale Knikker 
Ridder Kale Knikker 05 januari 2016 20:13
Beste medeprikkers,
Hier op het prikbord heb ik wel eens gelezen dat er een trucje bestaat waarmee ik toch een documentaire op mijn pc bij de Belgische uitzending gemist kan zien terwijl ik in Nederland ben. Er moest dan iets geïnstalleerd worden waardoor het lijkt alsof je de uitzending vanuit België bekijkt. Wie oh wie kan mij helpen? Alvast enorm bedankt!
Leon 05 januari 2016 20:26
Ridder Kale Knikker Schreef:
-------------------------------------------------------
> Beste medeprikkers,
> Hier op het prikbord heb ik wel eens gelezen dat
> er een trucje bestaat waarmee ik toch een
> documentaire op mijn pc bij de Belgische
> uitzending gemist kan zien terwijl ik in Nederland
> ben. Er moest dan iets geïnstalleerd worden
> waardoor het lijkt alsof je de uitzending vanuit
> België bekijkt. Wie oh wie kan mij helpen? Alvast
> enorm bedankt!

Ha, goede vraag, zo'n optie zoek ik ook om deel 1 en 2 van Occupied te kunnen zien. (nee, dat heeft niks met wielrennen te maken, mar toch...)
Jeanneman 05 januari 2016 20:42
Zoek eens op Hola, plug in voor Chrome, maar vast ook Firefox of Applebrowser.
Ridder Kale Knikker 05 januari 2016 21:18
Hartelijk dank voor de tip Jeanneman, helaas werkt het niet bij Canvas.be. Wel bij Netflix inderdaad, altijd handig maar in dit geval voor mij gewoon pech.
Robert Koopman 05 januari 2016 21:31
Een gratis Belgische VPN aanbieder zoeken?
Carlos Danger 06 januari 2016 01:12
1. Simpel en zeker. Verhuis naar het BELoofde land.

2. UPC On Demand (voor VRT, Canvas en Ketnet)

3. VPN Servicedienst,
[www.bestvpn.com]
rustdag 06 januari 2016 08:58
Kan je het niet ergens downloaden.
Goozzer 06 januari 2016 14:36
Een VPN, liefst een die niet of weinig logt, is de beste optie. Hola is al meerdere keren door de mand gevallen, zo werd door die plugin onder meer bandbreedte van gebruikers beschikbaar gesteld voor DDoS-aanvallen, en is derhalve bepaald niet aan te raden...
Ridder Kale Knikker 06 januari 2016 20:14
Bedankt Goozer, ik ben niet zo thuis in die wereld dus zo'n waarschuwing komt gelegen. Ik zal me eens verdiepen in dat vpn gebeuren.
cyclingfreakske 06 januari 2016 23:36
VPN aanbieder. tevens zijn er tools die hetzelfde doen, vaak gebruikt om uw ip/privacy te vrijwaren en ook vaak toegepast op bepaalde T-sites.

de beste optie via een externe VPN aanbieder gezien vele providers modems-routers installeren met een mac-adres en vast ip.
het signaal word wel rondgestuurd maar uw vast ip staat altijd mee gelogd... een probleem bij bepaalde toepassingen indien niet dynamisch, als deze het singaal niet vaak genoeg doorstuurt.
Hoe meer het signaal doorgestuurd word hoe trager de ping (respons signaal)... dus kijk ook even naar de snelheid van de VPN aanbieder.
die kan enorm schelen onderling.

tevens zijn er ook VPN tools, toch zijn er 2 soorten in : simulators die de indruk geven te werken en dus vaak problemen opleveren, en zij die effectief rondsturen en ip checkers in verwarring brengen met 100en ghost ip's in een oneindige lus gegenereerd.

zit het ip vast bij uw providers en word het mac-adres van uw modem ook gecontroleerd (sommige site macros zoeken ernaar naast het ip), werk dan altijd via een externe VPN aanbieder BUITEN UW LAND !!
de meesten kiezen voor het gemak alleen al een externe VPN. let op : check de aanbieders wel eerst online via een WHOIS en IPCHECK online. Sommigen staan gekend als daadwerkelijke fakesites en installeren malware / macro virussen op uw pc en / of tablet/smartphone..

werk je via smartphone - tablet, zet dan ook de locatie af bij de instellingen. ondanks VPN rondsturingen zijn bepaalde sites voor streaming uitgerust met locatiecheckers via GPS, speciaal voor smartphone/tablet gebruikers te traceren. je omzelt dan bv online.. maar word geblokkeert vanwege uw GPS locatie dat u doorgeeft (bv blokkage van bepaalde landen op streaming)



2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 06/01/2016 23:52 door cyclingfreakske.
specializedrenner 07 januari 2016 08:52
Ik vond op http://vpndiensten.nl/vpn-aanbieders/ veel Nederlandstalige informatie over de verschillende VPN diensten.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 07/01/2016 08:52 door specializedrenner.
PePe 07 januari 2016 10:15
Belgische proxy zoeken en instellen
Lobsen 07 januari 2016 11:55
Ik woon in Denemarken en gebruik Overplay VPN. Werkt altijd en niet al te duur
Koppi 07 januari 2016 12:33
Aanrader, die serie. Goed inlezen en zaterdag verder verder kijken, het zal wel met een uitgebreide terugblik beginnen.
Bij de Volkskrant zat een tijd terug al een dvd (van deel 1?) maar ik ben 'm kwijt (of heb 'm al naar de kringloop gebracht).
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen