Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

Betancur heeft geen werkvergunning

Gepost door Prikdude 
Prikdude 29 januari 2016 03:28
Het debuut bij Movistar van Betancur blijft nog (even) uit wegens het ontbreken van een werkvergunning.

Bron: de twitter van Betancur

Dan weten jullie dat ook (weer).
Kelme 29 januari 2016 06:37
Hij is gewoon lui ...
ton duk 29 januari 2016 09:07
Ik word hier ook wel een bietje moe van...
gr
Shinzawai 29 januari 2016 10:11
Gaat weer lekker...
Arsimo 29 januari 2016 11:35
Wanneer schroeven ze eens bij de kerel zijn kop recht op zijn romp? Man, man, wat die vent allemaal in potentie niet gewonnen had kunnen hebben en zou kunnen gaan winnen.
cyclingfreakske 29 januari 2016 12:50
zoveel talent.... en zo lam.
zou me verbazen dat ze het niet rond krijgen... de andere Columbianen hebben geen probleem.
Of er zijn andere problemen waardoor dit probleem is ontstaan.

herinner me vaag dat er vorig jaar ook iemand was met eenzelfde probleem maar het 4 weken later opgelost was............Vertraging valt wel vaker voor met exotische renners die naar Europa komen.
Walnoot 29 januari 2016 13:49
Het mooiste is eigenlijk dat hij op krap een jaar, april 13-maart 14, meer ereplaatsen bij elkaar heeft gereden dan een gemiddelde prof dat in zijn hele carrière doet. Lijkt weer zo'n one-hit wonder Colombiaantje te worden. Maar je weet het nooit, Rujano reed ook opeens een paar jaar naar zijn doorbraak nog vrijwel uit het niets een enorm sterke Giro (en, ja, ik weet dat-ie armer was en uit een ander land kwam).
Carlos Danger 29 januari 2016 14:44
Betancur lijkt toch wel veel op zo'n heel vervelend voetballertje, maar dan op de fiets.
malheur 29 januari 2016 19:17
Betancur moet je gewoon een 'mannetje op zetten' vanuit de ploeg, veel begeleiden en alles is prima. Niet iedereen is even snugger.
El Chaba 29 januari 2016 19:24
Hoho, we weten helemaal niet of de problemen met zijn visum zijn eigen schuld zijn. Kan me nog herinneren dat Colombia vorig jaar ook problemen had met de visa van hun renners en dat had te maken met de bureaucratie van sommige instanties.

Daarnaast overigens eens met malheur.
El Mik 30 januari 2016 18:00
Uran had een paar jaar gelden dezelfde problemen (toen ik hem had in een bepaald wielerspelletje...)
cyclingfreakske 31 januari 2016 00:55
klopt. dacht dat ook Movistar even problemen had begin 2015 om die van Quintana rond te hebben. Was een weekje of 2 paniek, vlak voor het seizoen.
Ze hekelden toen de vreselijk trage bureaucratie ... straf dat ze nog trager waren dan de Belgische grinning smiley



2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 31/01/2016 00:56 door cyclingfreakske.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen