Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

Wielerbladen. Welke wel en welke niet?

Gepost door veluweracer 
veluweracer 05 februari 2016 14:56
Zelf ben ik ooit geabonneerd geweest op Fiets. Opgezegd omdat het een reclameblaadje bleek te zijn met enkel testen van producten, onderdelen, aanbevelingen voor mooie gebieden en dies meer. Tegenwoordig koop ik nog wel eens een Procycling. Dit is ook meer op de sport gericht dan op de toerist. Mijn vraag aan jullie is welke bladen ook de moeite waard zijn om eens te lezen.
Michael B. 05 februari 2016 15:19
Procycling houdt je op de hoogte van alles op het gebied van internationale wielrensport. In het blad lees je leuke reportages, achtergrondverhalen en spraakmakende interviews met renners. Het tijdschrift Fiets is het grootste race en mountainbike magazine van Nederland. Zo lees je iedere maand over de mooiste fietsroutes, nieuwste accessoires en technieken en fietsvakanties. Ook krijg je adviezen op het gebied van voeding, fietskleding en toebehoren. Vroeger had je nog de Nationaal Wielerrevue. Ben ik nog een keer helemaal gillend van uit mijn plaat gegaan omdat ik op de cover stond (overwinning voorjaarsklassieker)smiling bouncing smileysmiling bouncing smileysmiling bouncing smiley



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 05/02/2016 15:20 door Michael B..
Leon 05 februari 2016 16:09
De WielerRevue Seizoensgids - vandaag in de bus bij abonnees - is een mooi blad om het hele jaar naast je TV te hebben liggen...
Brieske 05 februari 2016 16:30
We hebben internet, waar hebben we het over?!?

Groet
Eazster 05 februari 2016 17:33
Wieler Revue is wel erg slick qua vormgeving en foto's ,maar vind zelf Pro Cycling het beste. Koop de seizoensgidsen allemaal ook het Belgische Grinta. Die hebben ook altijd wel een leuke seizoengids. Alvast beetje familiaar raken met de nieuwe renners etc.
Fiets vind ik zo'n blad voor oude van dagen en mensen met gematchte regenjackies die op zondag wel liefst 30 km gaan touren.
Sticky Bottle 05 februari 2016 18:18
Wat kan je in zo'n blad lezen wat niet op het internet gestaan heeft? (op de lading advertenties na)
Leon 05 februari 2016 19:55
Als je het zo stelt, hoef je ook nooit meer een boek te lezen.
Sticky Bottle 05 februari 2016 20:01
Leon Schreef:
-------------------------------------------------------
> Als je het zo stelt, hoef je ook nooit meer een
> boek te lezen.


Een boek is toch heel wat anders? Een volledig boek staat toch niet op internet?
Papieren magazines zijn zo 2006!
Eazster 05 februari 2016 20:28
Tsja sommige mensen lezen toch nog graag de krant. Toch lekkerder op de bank ,dan achter de computer en laptop op schoot vind ik ook niks.
Leon 05 februari 2016 21:16
Inderdaad, en lekker een kwartiertje schijten in de baas z'n tijd gaat ook beter met een krant of tijdschrift dan met een laptop op schoot.
Sticky Bottle 05 februari 2016 21:33
Leon Schreef:
-------------------------------------------------------
> Inderdaad, en lekker een kwartiertje schijten in
> de baas z'n tijd gaat ook beter met een krant of
> tijdschrift dan met een laptop op schoot.

Wij hebben gewoon wc-papier op de zaak smiling smiley
Brieske 05 februari 2016 21:47
Vreemd idd, lees wel graag de krant maar een magazine pas ik voor. Terwijl beide ook compleet en beter uitgelicht worden op internet.
Iemand hier een verklaring voor? Bedeve? Rudy de Guiterrezfan? Museeuwigzonde? Le Coq?

Groet
Leon 05 februari 2016 21:52
Bij je thuis bedoel je...
El Chaba 05 februari 2016 22:03
Voor het laatste nieuws en zelfs interviews en achtergronden heb je genoeg aan het internet. Voor overzichten en verhalen heb je boeken en seizoensgidsen.
El Chaba 05 februari 2016 22:05
Sticky Bottle 05 februari 2016 22:47
Brieske Schreef:
-------------------------------------------------------
> Vreemd idd, lees wel graag de krant maar een
> magazine pas ik voor. Terwijl beide ook compleet
> en beter uitgelicht worden op internet.
> Iemand hier een verklaring voor? Bedeve? Rudy de
> Guiterrezfan? Museeuwigzonde? Le Coq?
>
> Groet


Je reet vegen met een glossy magazine is ook geen pretje spinning smiley sticking its tongue out
Velodroom 06 februari 2016 01:14
Fiets ligt mij wel. Daar staan tenminste regelmatig bijdragen in over WUR, waarom menig prikker zo langzaam is in de winter en meer van dit soort research betreffende prestatie aspecten van onze edele wielersport op twee benen, horse power niet waar.

Vooral de website www.fiets.nl spant de kroon:
Artikelen over Het Geheim van Wielrennen en momenteel een heus Wattblog onder de veelbetekenende titel Vermogen voor Dummies.
Bromertà 06 februari 2016 12:54
Regelmatig blader ik door Fiets van een van mijn broeders en altijd blijf ik hangen bij de column van Peter Winnen.
Hier is trouwens de link voor de wattblog van Rodrick de Munnik: [www.fiets.nl]. (warm aanbevolen)
Goozzer 06 februari 2016 14:10
Leuke blog, dank voor de tip...
Luijt 08 februari 2016 15:03
De Muur lees ik graag en toch fiets ik meer dan 30km op een zondag.

Groet, Luijt
Retro 23 augustus 2016 22:42
Brieske Schreef:
-------------------------------------------------------
> Vreemd idd, lees wel graag de krant maar een
> magazine pas ik voor. Terwijl beide ook compleet
> en beter uitgelicht worden op internet.
> Iemand hier een verklaring voor? Bedeve? Rudy de
> Guiterrezfan? Museeuwigzonde? Le Coq?
>
> Groet

Ja,dit zijn serieuze levensvragen.
Maar om daarover nou de visie van Bedeve te vragen gaat wel erg ver.
Dat is ook haast de goden verzoeken.
Kobe le Cocq zal op deze vragen wel zijn licht kunnen laten schijnen



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 23/08/2016 22:44 door Retro.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen