Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

VSS Superprestige Middelkerke zaterdag 13/2

Gepost door Franky 
Franky 12 februari 2016 22:50
Als ik het goed heb de laatste wedstrijd meetellend voor de VSS van dit seizoen.

Zaterdag 15 uur

*** Wout van Aert
** Mathieu van der Poel , Kevin Pauwels
* L Sweeck, Sven Nys, Lars van der Haar



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 12/02/2016 22:52 door Franky.
Walnoot 12 februari 2016 22:54
***** Tomozon Meeusen

De laatste wedstrijd is een KO toch, als ik hem pak win ik het seizoen?
El Chaba 12 februari 2016 23:09
***
Mathieu van der Poel

**
Wout Van Aert, Tom Meeusen

*
Laurens Sweeck, Kevin Pauwels, Lars van der Haar
avhhsc 12 februari 2016 23:13
*** Wout van Aert
** Mathieu van der Poel, nys
* Laurens Sweeck, Kevin Pauwels, Lars van der Haar
veluweracer 12 februari 2016 23:14
Wout van Aert redt zijn klassement als hij minstens 7de wordt in het geval dat Nys de cross wint. Kortom: hij moet nog wel aan de bak. Ook Pauwels kan bij goed presteren een slechte Van Aert nog voorbij steken.
Ben 12 februari 2016 23:17
*** Sven Nys
** Mathieu van der Poel, Laurens Sweeck
* Lars van der Haar, Tom Meeusen, Kevin Pauwels

SP eindklassement
*** Nys
lodjan 13 februari 2016 05:10
MPoel
Aert, Pauwels
Nys, Haar, LSweeck
rustdag 13 februari 2016 08:27
***
Mathieu van der Poel

**
Wout Van Aert, Tom Meeusen

*
Laurens Sweeck, Kevin Pauwels, Lars van der Haar
Von Kármán 13 februari 2016 09:57
3 Mathieu van der Poel
2 Wout van Aert, Laurens Sweeck
1 Lars van der Haar, Tom Meeusen, Sven Nys
Hadschieff 13 februari 2016 11:51
*** M. van der Poel
** Van Aert, L. Sweeck
* Nys, Meeusen, Pauwels



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 13/02/2016 11:53 door Hadschieff.
veluweracer 13 februari 2016 12:37
*** MvdPoel
** vAert, vdHaar
* Pauwels, Nys, L.Sweeck
veluweracer 13 februari 2016 14:38
lodjan 13 februari 2016 19:01
1. Hadschieff, VonKarman 67
3. Lodjan 66
4. Avhhsc 63
5. Franky, El Chaba 62
7. Ben, Rustdag 60
9. Veluweracer 55
10. Walnoot 29   
11. Ton Duk 14   
12. CF11   
13. Randr, JW 10   
15. Carlos Danger, Nesoor, Mic-b, Vortax 3   
19. Eindhovuh, Michael B. 2   
21. Brieske, SubCulture, Valse trage, NielsJ, Prikdude, Clavan, Lucho Herrera, Miquel1983 0
lodjan 13 februari 2016 19:15
Dit was de laatste cross die meetelt voor de VSS?
Gefeliciteerd voor beide winnaars. Ik ben blij en trots weer het podium te hebben gehaald (ondanks een maandje afwezigheid rond de kerst (dank aan El Chaba voor het plaatsen van de vss-vroeg)). Er zijn meer punten gescoord dan vorig jaar.
[wielerprikbord.nl]
El Chaba 13 februari 2016 19:19
Ook feli's aan de winnaars.

Meer punten dan vorig jaar is niet zo heel raar met een top die dit jaar smaller was dan ooit. Heeft het spel (en het kijkplezier) er voor mij duidelijk niet leuker/beter op gemaakt.
Nys volgend jaar weg, wordt het waarschijnlijk nog smaller aan de top want ik zie vanuit de jeugd niet zo snel iemand bij de echte top aanhaken.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 13/02/2016 19:20 door El Chaba.
rustdag 13 februari 2016 19:28
Feli aan de winnaars, en bedankt voor de organisatie.thumbs up
rustdag 13 februari 2016 19:29
Eddy Veen 13 februari 2016 21:59
Mathieu van der Poel gaat in één ruk door naar Cyprus: [www.cyclingonline.nl]
Hadschieff 13 februari 2016 22:41
Ben zeer tevreden met de gedeelde eindzege. Von Kármán ook gefeliciteerd!

Franky, dank voor (vrijwel) alle topicopeningen en lodjan voor het doorgeven van de standen.

Dit seizoen was het inderdaad eenvoudiger om veel punten te halen. Het spel wordt er daardoor niet leuker op. Misschien is het een idee om meer variatie toe te passen door punten te geven voor het hele podium of door ook de wereldbekerwedstrijden voor de dames mee te nemen? Het wordt daardoor in elk geval een stuk minder voorspelbaar.
El Chaba 13 februari 2016 23:18
Helemaal mee eens.
Von Kármán 14 februari 2016 00:08
Gefeliciteerd Hadschieff, het was een spannend seizoen. Bedankt ook voor de organisatie, was erg goed geregeld. Ik heb nagedacht over andere puntensystemen, wat me het meest praktisch en efficiënt lijkt is het volgende. Een deelnemer mag per cross 100 punten verdelen over maximaal 5/7/10? renners, en krijgt het aantal punten wat je de winnaar van de cross hebt gegeven. Voor vandaag had je bijvoorbeeld Van der Poel 63, van Aert 28, Sweeck 9 kunnen zeggen, hetgeen dus 63 punten oplevert. Dan is de score net zo makkelijk bij te houden, en een gelijkspel aan het einde lijkt me uitgesloten!
Hadschieff 14 februari 2016 23:00
In de basis geen gekke gedachte. Kan ook 10 punten zijn in plaats van 100, anders worden de getallen wel erg groot en wordt het wekelijks wel erg veel gepuzzel. Kan je ook nog zeggen dat het aantal punten vermenigvuldigd wordt met drie voor een eerste plaats, twee voor een tweede en één voor een derde.

Aan de andere kant: er hebben er dit seizoen slechts negen serieus meegedaan aan de VSS. Ik weet eigenlijk niet of er hierdoor nu juist meer of minder deelnemers komen. Zelf zou ik het in het elk geval leuker vinden, zeker wanneer ook volgend seizoen vrijwel alle belangrijke veldritten tussen Mathieu van der Poel en Wout van Aert verdeeld worden.
Ben 26 februari 2016 19:14
21 september begint het cross seizoen weer. Toch nog even een korte terug blik.

Het narcisme van Klaas Vantornout is dit jaar onder het niveau van Roger de Vlaeminck gezakt, al heeft Rob Peeters dan toch maar beperkt talent, de woordenschat van Kevin Pauwels is met 3 woorden gegroeid tot 182, Tom Meeusen springt 5 cm minder hoog dan vorig jaar, Simunek Jr verloor evenveel derailleurs als er crossen waren. De sneltram A12 is nog steeds het bord om voor de renners te zwaaien. De techniek van Nys was om van te huilen, bij de kenners van ellende, bij Wuyts van oprechte blijdschap. Lars van der Haar stak op het EK een kop boven de rest uit. Den Wout jankte van blijdschap van een trui met vlag, Mathieu van der Poel was de beste behalve toen het moest.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen