Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

Keuzes keuzes keuzes

Gepost door Eindhovuh 
Eindhovuh 23 februari 2016 12:12
Zelf ben ik altijd erg benieuwd naar de voorkeuren die wielerliefhebbers hebben voor bepaalde coureurs.
Graag vraag ik jullie mee te doen in dit ietwat kinderlijke maar leuke gedachtenexperimenttje.
Stel je zou zelf ploegdirecteur zijn, welke van deze coureurs zou je dan in je ploeg willen. We stellen hierbij dat de keuzes gemaakt worden voor dit seizoen en er geen blessures e.d. bekend zijn en de salarissen ongeveer gelijk zijn.

Kristoff of Degenkolb?

Nibali of Contador?

Froome of Quintana?

Mollema of Gesink?

Dumoulin of Kelderman?

Boonen of Cancellara?

Sagan of Valverde?

Pinot of Bardet?

Greipel of Kittel?

Terpstra of Stybar?
Eindhovuh 23 februari 2016 12:15
Mijn lijstje:

Kristoff of Degenkolb? Altijd een zwak voor deze Duitse krachtpatser gehad.

Nibali of Contador? Ik vrees dat Contador toch net niet meer mee kan met de echte toppers.

Froome of Quintana? Froome blijft in mijn ogen het alpha mannetje.

Mollema of Gesink? Gesink is minder een aanklamper.

Dumoulin of Kelderman? Dumoulin zie ik eerder iets groots winnen, Kelderman is meer een top 5 a 10 rijder vrees ik.

Boonen of Cancellara? Met of zonder motortje gaat hij nog 1x echt vlammen denk ik.

Sagan of Valverde? Gaat de vermeende wk vloek opheffen.

Pinot of Bardet? Beide favoriete coureurs voor mij, Pinot is net iets verder in zijn ontwikkeling.

Greipel of Kittel? Greipel! Al vrees ik dat mooiboy Kittel weer on track is.

Terpstra of Stybar? Terpstra, de meest ondergewaardeerde Vlaamse klassiekerman.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 23/02/2016 12:16 door Eindhovuh.
Slimmerd 23 februari 2016 12:24
Kristoff of Degenkolb? Kristoff, al is het een verdomd lastig keuze, vind beide meer dan een sprinter en dat laten ze graag zien
Nibali of Contador? Nibali, was tot vorig jaar zeker nog Contador geweest, maar dat lijkt me nu klaar
Froome of Quintana? Quintana, hup 'underdog', hup Colombia
Mollema of Gesink? Mollema
Dumoulin of Kelderman? Wilco Kelderman verkiez ik boven Samuel Dumoulin, maar als het om Tom Dumoulin gaat, dan is de keuze simpel voor de laatste
Boonen of Cancellara? elke uitleg is overbodig
Sagan of Valverde? niet direct vergelijkbare, maar Sagan is altijd een genot voor het oog in de koers
Pinot of Bardet? geen voorkeur
Greipel of Kittel? Greipel, omdat hij ook steeds meer laat zien buiten het sprinten en dat spreekt me aan (zie zijn werk in de voorjaarsklassiekers van de afgelopen twee jaar)
Terpstra of Stybar? Stybar, de alleskunner
Eindhovuh 23 februari 2016 12:26
Inderdaad Tom Dumoulin, dat leek me evident. Sagan vs Valverde is inderdaad een ietwat vreemde eend in de bijt, maar zijn beide vrijwel ongeëvenaarde alleskunners die het hele jaar door scoren...
Ron Meijers 23 februari 2016 12:32
Ik doe even niet mee, maar mag ik hier nog Bouhanni vs Coquard aan toeveogen?
Arsimo 23 februari 2016 12:59
Kristoff of Degenkolb? Maar niet op rationele gronden.

Nibali of Contador? Zal iets langer meegaan.

Froome of Quintana? Moeilijk, maar toch net Froome, nu nog net iets completer.

Mollema of Gesink? Was de underdog van de twee maar gaat uiteindelijk wel die paar mooie zeges en mogelijk zelfs een grote ronde podium behalen in de a.s. 2, 3 jaar.

Dumoulin of Kelderman? Moeilijk, Dumoulin is zonder twijfel verder nu, maar ik zie Kelderman nog een paar jaar groeien.

Boonen of Cancellara? Nix tegen Boonen, maar dit is voor mij geen vergelijk.

Sagan of Valverde? Sagan is gewoon leuker al zal die nooit zo'n divers palmares als Valverde opbouwen. Al heeft die laatste weer geen regenboogtrui..

Pinot of Bardet? Maakt me niet uit.

Greipel of Kittel? Greipel sterk & sympathiek, maar Kittel straalt meer uit en lijkt weer helemaal terug.

Terpstra of Stybar? Net iets veelzijdigere renner en vooral boeiendere persoonlijkheid. Ik misgun Terpstra niets maar echt sterk supporteren voor hem kan ik maar niet.
Noot 23 februari 2016 13:02
In principe altijd de underdog (zover daar sprake van is) want onverwacht winnen is zoveel leuker. Verder heb ik een hekel aan Cancellara. En Dumoulin boven Kelderman omdat Dumoulin Dumoulin is.



Kristoff of Degenkolb?

Nibali of Contador?

Froome of Quintana?

Mollema of Gesink?

Dumoulin of Kelderman?

Boonen of Cancellara?

Sagan of Valverde?

Pinot of Bardet?

Greipel of Kittel?

Terpstra of Stybar?
Von Kármán 23 februari 2016 13:11
Kristoff of Degenkolb? Twee monumenten in een jaar zegt genoeg. Gaat bovendien niet vanaf 450 meter van de aankomst de sprint aan

Nibali of Contador? Zie Giro 2015

Froome of Quintana? Verdient geen urine

Mollema of Gesink? Zit minder lelijk op de fiets

Dumoulin of Kelderman? Rijdt WUR in 2017

Boonen of Cancellara? Alleen Wuyts zegt hier Boonen

Sagan of Valverde? Ik kan geen Slowaaks

Pinot of Bardet? Dit interesseert niemand

Greipel of Kittel? Had mijn broer kunnen zijn

Terpstra of Stybar? Zie Strade Bianche 2015

Bouhanni vs Coquard? Eigen volk eerst (gefeliciteerd Geert!)



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 23/02/2016 13:35 door Von Kármán.
ton duk 23 februari 2016 13:13
Mollema of Gesink? 51 tegen 49 voor Mollema...dat aanklampen is aandoenlijk

Dumoulin of Kelderman? ook een lastige...Geloof heilig in Kelderman...maar idem verwacht ik van Dumoulin de echt grote overwinningen

Terpstra of Boom ? Allebei lekker eigenwijs...Ik juich hartstochtelijk voor Lars en dat doe ik niet voor Niki

gr
Roger de Wael 23 februari 2016 14:03
Kristoff of Degenkolb? Spreekt voor zich. 2 klassiekers...

Nibali of Contador? Zou me verbazen als Contador ineens weer gaat vlammen in de Tour.

Froome of Quintana? Froome is de sympathie al heel lang voorbij.

Mollema of Gesink? Klaar voor een jaar waarin alles mee gaat zitten. Ik kan me niet voorstellen dat Mollema nog veel gaat verbeteren t.o.v. 2013

Dumoulin of Kelderman? Prachtige vent, laat ook meer zien van zijn ziel en dat is interessant. En heeft net wat meer focus op de allerbelangrijkste koersen, al kan Kelderman in 2017 zomaar dat sprongetje gaan maken.

Boonen of Cancellara? Dat semi-filosofische geleuter van Fabian ben ik nu wel beu.

Sagan of Valverde? 100 keer meer karakter en showman en zorgt daarmee voor de mooiste en meest memorabele momenten in een wielerjaar.

Pinot of Bardet?

Greipel of Kittel?

Terpstra of Stybar? Terpstra de enige NL renner die in de afgelopen jaren mee heeft gedaan om de knikkers in het Vlaamse werk.

Deze mogen ook niet ontbreken:
Greg van Avermaet of Philippe Gilbert? Wint tenminste iets.

Wout Poels of Steven Kruijswijk? Steven is net iets te onzichtbaar.

Tiesj Benoot of Danny van Poppel. Danny moet nu wel stappen gaan zetten.

Tony Martin of Rohan Dennis. Martin is over zijn hoogtepunt heen...
Snorfietser 23 februari 2016 14:18
Leuk topic!

Hier mijn lijstje:

Kristoff of Degenkolb? Degenkolb, zie hem eerder opnieuw een monument winnen dan Kristoff, komt sympathiek over en is als Duitser voor sponsors interessanter dan een Noor.

Nibali of Contador? Nibali, heb voor beiden een zwak, maar vind de manier van koersen van Nibali toch het mooist (op dat aan de auto hangen na dan). Denk ook dat het tijdperk Contador er wel een beetje op zit.

Froome of Quintana? Froome, vind hem niet heel sympathiek overkomen, maar hij is is wel de grootste naam. Schat hem als renner ook iets hoger in dan Quintana.

Mollema of Gesink? Gesink, allebei goede renners, maar heb Gesink toch mooiere dingen zien doen (Canada, Emilia).

Dumoulin of Kelderman? Dumoulin, die gaat nog hele mooie dingen laten zien, doet het goed in de media en durft de lat voor zichzelf hoog te leggen.

Boonen of Cancellara? Cancellara, die zie ik in tegenstelling tot Boonen nog echt meedoen om de winst in de voorjaarsklassiekers.

Sagan of Valverde? Sagan, regerend wereldkampioen, rijdt altijd in beeld en doet het geweldig bij het publiek.

Pinot of Bardet? Pinot, een stuk kleurrijker en wat sterker dan Bardet.

Greipel of Kittel? Kittel, die is weer helemaal terug op zijn troon.

Terpstra of Stybar? Terpstra, is het boefje dat iedere ploeg nodig heeft, en heeft al eens bewezen een monument te kunnen winnen.
Erik S. 23 februari 2016 14:48
Kristoff of Degenkolb? Moest van Kristoff opzoeken wat hij ook al weer won vorige jaar, say no more (zegt uiteraard ook veel over mijzelf...)

Nibali of Contador? Volgens mij geniet Nibali meer van het koersen, Contador meer van het winnen.

Froome of Quintana? Mooiere overwinningen en mooier afzien

Mollema of Gesink? Over 3 jaar Mollema. Nu hoop ik dat Gesink nog 2 jaar super presteert

Dumoulin of Kelderman? Rode trui.

Boonen of Cancellara? Boonen, nadat hij bij USPs weg was altijd een beetje een zemel gevonden

Sagan of Valverde? Liever met een groot hart weinig winnen dan met een opgepompt hart veel

Pinot of Bardet?

Greipel of Kittel? Laat die mooiboy nog maar eens een paar mooie sprints laten zien

Terpstra of Stybar? Heeft Stybar ooit al een grote klassieker gewonnen? (Strade Bianche is nog net een stukje lager)
predator 23 februari 2016 15:44
Kristoff of Degenkolb? Kristoff, stoere Noor

Nibali of Contador? Nibali, afdalen maar

Froome of Quintana? Froome, ivm tijdrit

Mollema of Gesink? Gesink, blijf ik een zwak voor houden

Dumoulin of Kelderman? Dumoulin heeft de toekomst

Boonen of Cancellara? Cancellara is alweer in vorm

Sagan of Valverde? Moeilijk, ik neig toch naar Valverde ivm vloek

Pinot of Bardet? Bardet ivm afdalen

Greipel of Kittel? Kittel is back

Terpstra of Stybar? Terpstra, maar Stybar kan ook heel veel.
Goozzer 23 februari 2016 16:03
Leuk, al ben je eigenlijk te laat met deze levensvragen. We zijn immers al begonnen aan het seizoen, en dat vertroebelt toch...

Desalniettemin:

Kristoff of Degenkolb? Meteen vertroebeld. Gevoelsmatig iets meer met Degenkolb...

Nibali of Contador? De massale keuze voor Nibali ontgaat me. Zelf kan ik niet om de bijzonderheid van Contador heen. Fysiek en mentaal een uniek beest. Ik geloof niet in het jaar te veel (malhao stelde dan ook aardig gerust) en zelfs als het zo zou uitdraaien, mwa...

Froome of Quintana? Lastig. Froome is natuurlijk ook een bijzondere kerel, een wolf in schaapskleren een waar kostschoolschoffie. Al borrelt ook bij mij dat Quinta-Colombia-underdog gevoel (vooral als ie gaat praten, elke keer weer verwarrend omdat je het idee hebt te luisteren naar de wijze leidsman van een inheemse indianenstam).

Mollema of Gesink? Gesink, logisch...

Dumoulin of Kelderman? Dumoulin, lijkt zowaar die extra vonk te hebben die je nodig hebt om eventueel de top te bereiken.

Boonen of Cancellara? Dit is ook weer zo'n vertroebelaar. Enerzijds heb je Boonen in zijn ongelukkige situatie, anderzijds heb je Cancellara die verdomme tóch weer flink van jetje aan het geven is (waar ik dat eigenlijk niet meer verwacht had). Gevoelsmatig meer met Boonen, omdat het mooi is om hem over de kasseien te zien rijden en dat ook zijn taak is...

Sagan of Valverde? Valverde is meesterlijk op oh zo vele vlakken. Diepe buiging voor deze monnik die zijn vak draagt als geen ander. Sagan daarentegen een weliswaar eveneens briljant, doch in vergelijking met piti zwaar overschat en vooral aanstellerig sujet. Eerst nog maar eens wat koersen winnen dus...

Pinot of Bardet? Lastig, lastig. Pinot, denk ik. Heb vooral respect voor de wijze waarop hij zijn tijdrit heeft bijgschaafd en denk dat hij ook gewoon beter is...

Greipel of Kittel? Ook enigszins vertroebeld, maar toch Kittel. En dat is niet omdat ik die nou zo tof vind.

Terpstra of Stybar? Stybar lijkt me een sympathieke gast. Kan veel koersen aan, zit nog rek in met wat meer vertrouwen...



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 23/02/2016 16:04 door Goozzer.
Snorfietser 23 februari 2016 17:00
"De massale keuze voor Nibali ontgaat me."

Ik denk dat weinig mensen de bijzonderheid van Contador zullen ontkennen. Nibali is toch ook een bijzondere vogel. De kasseienrit in de Tour van 2014, zijn dominantie bergop in diezelfde Tour, de aanval in de etappe waarin hij het geel veroverde, de manier waarop hij in 2010 3de werd in de Giro en een etappe pakte, zijn afdalingen (die van vorig jaar in Il Lombardia in het speciaal), Talloze schone pogingen om MSR of LBL te winnen door op 30KM solo ten strijde te trekken. Een renner die koerst met het hart, en dat zien we nu eenmaal graag.
Slimmerd 23 februari 2016 17:13
En bovendien kan ik me van Nibali geen dopingschorsing herinneren.
El Mik 23 februari 2016 17:42
"Zelf ben ik altijd erg benieuwd naar de voorkeuren die wielerliefhebbers hebben voor bepaalde coureurs."
"Stel je zou zelf ploegdirecteur zijn"

Ik zou als liefhebber vaak andere keuzes maken als ploegdirecteur. Dus ik ga het nu maar als liefhebber invullen:


Kristoff of Degenkolb? Kristoff is echt kut.

Nibali of Contador? Nibali omdat die ook in klassiekers een mooie rol speelt en Contador vind ik al een tijdje over the hill (ja, ik heb Algarve gevolgd).

Froome of Quintana? Niet dat ik zo'n Quintana fan ben, maar Froome nee,

Mollema of Gesink? Gewoon Mollema

Dumoulin of Kelderman? Dumoulin is beter (zeker voor dit seizoen), maar voor Kelderman heb ik een persoonlijke zwak.

Boonen of Cancellara? De makkelijkste keuze van allemaal

Sagan of Valverde? De moeilijkste keuze van allemaal

Pinot of Bardet? De minst boeiende keuze van allemaal

Greipel of Kittel? Zie Kristoff

Terpstra of Stybar? Hup Niki!



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 23/02/2016 17:42 door El Mik.
Eazster 23 februari 2016 20:17
Kristoff of Degenkolb? John the Moustache Degenkolb.

Nibali of Contador? Beiden schuwen de aanval over het algemeen niet. Contador heeft zo'n mooie fladderende klimstijl en is toch de betere atleet. Heb echter ook heel veel respect hoe Nibali stapje voor stapje een steeds uitdijende erelijst heeft opgebouwd. Contador dan toch.

Froome of Quintana? 100 % meer symphatie voor de kleine Grote man uit Colombia ,waar verder alleen respect is voor Froomie.

Mollema of Gesink? Moeilijk,moeilijk. Gunfactor iets meer voor Gesink ,maar vind Mollema een wat leukere coureur. Vind die stijl van Mollema blijkbaar als enige ook gewoon wel leuk. Aanklamper ,mwah beide als het moet ,maar proberen beiden toch altijd op de limiet te koersen. Mollema heeft mijns insziens zijn plafond juist niet bereikt.

Dumoulin of Kelderman? Guitig kereltje die Kelderman ,maar Dumoulin straalt toch veel klasse uit. De enige NL renner die ik na Terpstra nog wel eens een keer een hele grote wedstrijd zie winnen. misschien tijdrit Rio al?

Boonen of Cancellara? Cancellara speelt wel altijd de wijze man. Boonen sympathieke gast ,maar die verering van eigen volk vind ik gewoon te overdreven. Nu zal die dat van mij zeker niet missen. Mijn respect heeft ie ,maar verder heb ik er eigenlijk niet veel mee. Zag Pozatto ook liever die Vlaanderen 2012 winnen.

Sagan of Valverde? Beide .Tie ..ja echt. Sagan is een showpik en dat heeft het wielrennen nodig. Valverde is een groots ,groots coureur met de meeste beleving van allemaal.En gewoon qua persoon down to earth.

Pinot of Bardet? Bardet . Pinot is beter ,maar Bardet vind ik een mooie rasaanvaller die het wat meer avn het zwoegen moet hebebn. Heeft een beetje zo'n kuifje \Robic achtige uitstraling,waar Pinot altijd een beetje loom overkomt.

Greipel of Kittel? Kittel is op zijn top de snelste superspurter. Greipel heeft z'n jaar de Gloire nu gehad.

Terpstra of Stybar? Terpstra . Waarom Stybar? ,daar heb ik nu echt niets mee.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 23/02/2016 20:18 door Eazster.
Ben 23 februari 2016 20:18
Kristoff of Degenkolb? PR vorig jaar in gedachten.

Nibali of Contador? De betere renner al is het maar zero zero zero zero zero zero zero zero zero cinco verschil, met AC heb je de enige renner die Froome kan verslaan in de TdF.

Froome of Quintana? betere tijdrijder, Quantana wacht tot de één na laatste dag vd Tour...

Sven Nys of Erik de Vlaeminck? Sven Nys is de beste veldrijder ooit al was het maar om Roger te stangen.

Mollema of Gesink? Ik ga mezelf als ploegrijder toch niet martelen door de hele dag naar Mollema te kijken?

Dumoulin of Kelderman? eye rolling smiley

Boonen of Cancellara? Moeilijk, maar toch Cancellara omdat hij iets meer kans heeft om een klassieker te winnen dit jaar, en als hij wint is het altijd een mooie koers geweest.

Sagan of Valverde? Sagan want mn sponsor is Nederlands.

Pinot of Bardet? Deze kan ik niet eens uit elkaar houden.

Greipel of Kittel? Omdat Greipel in de RVV 30 km op kop rijdt voor zn kopman die het toch niet kan afmaken.

Terpstra of Stybar? Na het laffe sprintje in de vuelta 2? jaar terug tegen Gilbert voor een jagend peloton uit is mn liefde voor Stybar weg. Dat was al ver te zoeken na het sprintje met Jan Denuwelaere in Essen. Nu is Jan ook een lul sinds de koppenbergcross van 2014.

Wout van Aert of Mathieu van der Poel? Mathieu is sympathieker.
Anony 23 februari 2016 20:23
Kristoff of Degenkolb? In Degenkolb zag je het al lang aankomen. Kristoff is voor mij voor bruusker een topper geworden, met een onaantrekkelijke stijl.

Nibali of Contador? Moeilijk, altijd Contador verkozen boven anderen. Maar Nibali is een prachtige atleet en zal nog wat langer meegaan.

Froome of Quintana? Geen fan van Froome, Quintana oogt natuurlijker.

Mollema of Gesink? Veel respect voor Gesink, na al die tegenslagen gun ik hem het een en het ander.

Dumoulin of Kelderman? Met beiden weinig voeling, maar Dumoulin heeft wel een aangename babbel.

Boonen of Cancellara? Ik verkies mijn laatste echte jeugdidool uiteraard boven een Zwitserse brommer.

Sagan of Valverde? Moeilijk, respect voor beiden maar van geen een van de twee fan. Dan toch Sagan, vanwege wat meer attractief rijden.

Pinot of Bardet? Geef Romain eerst een paar visites bij de tandarts, en dan misschien. Pinot ook een mooiere houding op de fiets.

Greipel of Kittel? Gentleman die goed gedijt in Belgische rangen en zich stap voor stap een weg naar de sprinttop heeft geknokt.

Terpstra of Stybar? Ongelofelijke sympathieke vent die dankzij overgave en instinct een van de mooiste transities heeft gemaakt binnen de wielersport.

Greg Van Avermaet of Philippe Gilbert? Niemand die meer verdient.

Tiesj Benoot of Danny van Poppel? Tgoh, ik ben echt wel fan van Danny. Maar goed, consequent chauvinist zeker?

Tony Martin of Rohan Dennis? Dennis heeft meer toekomst, maar Martin haalt af en toe van die heerlijke stoten uit.

Bouhanni vs Coquard? Nacer heeft me wat té veel 'pit'.
avhhsc 23 februari 2016 20:40
Kristoff of Degenkolb?

Nibali of Contador?

Froome of Quintana?

Mollema of Gesink?

Dumoulin of Kelderman?

Boonen of Cancellara?

Sagan of Valverde?

Pinot of Bardet? beide stokbroodvreters

Greipel of Kittel?

Terpstra of Stybar?
Goozzer 23 februari 2016 20:49
Begrijp me niet verkeerd: als ik vijf renners op moet noemen, zit Nibali er zeker bij. Echter, om hem nu 'mano a mano' boven Contador te zetten gaat me toch ver. Ik vond het opvallend dat de laatste voor mijn post vrij consequent werd afgeschreven. Wellicht toch ook een 'vertroebelende' uitwerking van de seizoenstart. Een start waar Nibali zowaar weer eens zeer voortvarend van start ging, terwijl Contador (aanvankelijk) een opmerkelijke tik op de neus kreeg...
Massimo 23 februari 2016 21:53
Hij wil natuurlijk ook vroeg wat beter zijn met het oog op komende Giro.
lodjan 23 februari 2016 21:55
Ik kies niet per se voor de beste renner en de grootste overwinningen, maar voor met wie ik liever zou werken:

Kristoff of Degenkolb?

Nibali of Contador? Lastige keuze......

Froome of Quintana? Ik zou Quintana willen kiezen boven Contador, en dan zonder Valverde in de ploeg.

Mollema of Gesink? Met een neuslengte (knap van Gesink dan toch nog te winnen).

Dumoulin of Kelderman?

Boonen of Cancellara? Ik hoef beiden eigenlijk niet.

Sagan of Valverde?

Pinot of Bardet? Prikdude mag Bardet hebben.

Greipel of Kittel? Meer teamspeler, niet te beroerd om anderen te helpen.

Terpstra of Stybar?

Ik wil Langeveld als wegkapitein en in mijn ploeg is er altijd plek voor mijn vrienden Adrien Niyonshuti, Merhawi Kudus en Tsgabu Grmay. Voor mijn zoontje (van 4) neem ik zijn idolen Mollema, Tjallingii, Van Baarle, Westra en Bauer in de ploeg.
merijntje mortirolo 23 februari 2016 23:52
Kristoff of Degenkolb?

Nibali of Contador?

Froome of Quintana?

Mollema of Gesink?

Dumoulin of Kelderman?

Boonen of Cancellara?

Sagan of Valverde?

Pinot of Bardet?

Greipel of Kittel?

Terpstra of Stybar?

Fuck you, Eindhovuh. smiling smiley
Sub Culture 24 februari 2016 08:26
Kristoff of Degenkolb? Beiden kampioenen, maar Degenkolb heeft guitigere kop.

Nibali of Contador? Nibali, nooit een Contador fan geweest, dat pistoolgebaartje pfff..

Froome of Quintana? Quintana, lekker ouderwets klimmer. Fantastische Zuid-Amerikaanse smoel.

Mollema of Gesink? Gesink, lekker breekbare jongen. Van in zijn debuutjaren als prof altijd wel fan van geweest.

Dumoulin of Kelderman? Geen van beiden, ik vind Kelderman nogal overschat. Heb de indruk dat er bij Dumoulin ook iets te grote verwachtingen zijn.

Boonen of Cancellara? Niet echt een sympathie voor beiden, gun Boonen wel zijn 5de Parijs-Roubaix om daarna per direct de spreekwoordelijke fiets aan de haak te hangen.

Sagan of Valverde? Eigenlijk nooit zo veel gehad met Valverde, maar na zijn schorsing om één of andere reden veel sympathie voor hem gekregen. Al 13 jaar lang de zeges aaneen rijgend, een zeldzaamheid in de wielersport. Koersplezier straalt er van af.

Pinot of Bardet? Pinot completer en gewoon een lekkere vent.

Greipel of Kittel? Wegens Etixx

Terpstra of Stybar? Makkelijkste keuze ooit.

Greg Van Avermaet of Philippe Gilbert? Greg, Greg, Greg!!!

Tiesj Benoot of Danny van Poppel? Tiesj is jonger, beter en Belgischer.

Tony Martin of Rohan Dennis? Als tijdrijder over de top, maar lekker aanvalslustig.

Bouhanni vs Coquard? Hou van gecontesteerde, controversiële renners. Elleboogje hier, tikje daar. Leve het multiculturele wielerpeloton!
Bromertà 24 februari 2016 12:00
Lijstjes
Ze maken ons kapot, mijnheer
Ze maken ons zo zot, mijnheer
Mmmm lijstjes
Sub Culture 24 februari 2016 12:08
Dingen die ik het meeste haat:
- Raymond van het Groenewoud
- lijstjes
- ..
Eindhovuh 24 februari 2016 12:37
Bromertà
Reageer dan niet mijnheer,
U heeft zo veel meer diepgang meneer.
Mmm pseudo-intellectueel.
Hangmat 26 februari 2016 09:38
Kristoff of Degenkolb?

Nibali of Contador?

Froome of Quintana

Mollema of Gesink?

Dumoulin of Kelderman?

Boonen of Cancellara?

Sagan of Valverde?

Pinot of Bardet?

Greipel of Kittel?

Terpstra of Stybar?
nesoor 26 februari 2016 13:12
mij valt op dat men altijd de combinatie mollema-kelderman of gesink-dumoulin kiest
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen