Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

goede start direct energie

Gepost door bakfiets 
bakfiets 24 februari 2016 19:05
Het lijkt erop dat vaughters ze goed gemotiveerd heeftsmiling smiley
Sub Culture 24 februari 2016 19:26
Héhé, lekker impulsief topicje opstarten.
Context, hahaha, wat is dat?
Gooi alle gangbare normen en waarden omtrent de opstart van een topic overboord.

Bakfiets, digitale rebel. Een zoen, mijn laatste, recht op je mannenmond.
bakfiets 24 februari 2016 19:50
Naar aanleiding van de opvallend sterke seizoensopening van direct energie, valt te concluderen dat er een causaal verband is met de uitlatingen van de heer Vaughters aangaande de verouderde trainingsmethodes bij europcar. Dat de werknemers van direct energie geprikkeld of anderzijds gemotiveerd zijn geraakt door zijn uitlatingensmiling smiley
Snorfietser 24 februari 2016 19:54
Vaughters heeft zich kritisch uitgelaten en Direct Energie is goed begonnen. Er zou een causaal verband kunnen zijn, maar het kan ook helemaal los van elkaar staan. Gaat dus iets te ver om deze conclusie te trekken.
Leon 24 februari 2016 21:30
Ze hadden direct energie inderdaad...
Walnoot 24 februari 2016 22:42
Vaughters is naast een huichelaar, wat we al wisten, nu ook onomstotelijk een klapmongool. Na een dra-ma-tisch jaar nog een grote bek durven geven over andere teams is oké als je zelf begint te presteren, maar dat is zeker niet het geval. Op de CQ-ranking van dit jaar pas 18e, nà Direct Energie. En twee-na-laatste van alle WT-teams, na Giant - maar die hebben een excuus. Lotto staat er ook nog onder, maar die hebben tenminste al een echte koers gewonnen. Een Dan Martin zal blij zijn dan hij daar weg is.

[cqranking.com]



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 24/02/2016 22:43 door Walnoot.
Rudy t. 25 februari 2016 08:55
Klapmongool wist ik ook al wel hoor..
bakfiets 25 februari 2016 09:00
Maar buiten vaughters om doen ze het goed, jammer dat couquard eruit ligt. Is mijn inziens toch een topper in spee, dan zijn voeckler en chavanel nog niet versleten. Anony zijn neo profs doen het goed, ik heb er alleen geen zicht op of ze nog wat grimpeurs hebben? buiten sicard.
cyclingfreakske 25 februari 2016 18:01
............goed spul...........
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen