Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

Dombrowski

Gepost door Massimo 
Massimo 29 februari 2016 10:56
He Joe,

Ja, op zich kan ik niet anders zeggen dat je een leuke gast bent. Heel vrolijk op Twitter altijd en vooral geinige leut over en met je vriend Boswell en je trainingen in Nice en omgeving, waar je records breekt op de bergen daar. Geweldig. En ook leuk dat je het naar je zin hebt. Toch Joe, je kwam ooit over als grootste talent van je generatie, samen met Aru, naar de profs. En die Aru reed je er nog af ook in een belangrijke beloftenkoers in Italië. Kreeg je een dik contract voor bij Sky. En nu dan, Joe? Ik heb je een paar keer je faam zien waarmaken: in California reed je bergop het peloton aan gort en hielp Wiggins aan de zege en vorig jaar was je ongelooflijk goed in Utah. En nou wil ik niet weer over Aru beginnen, echter, en ik wil het je niet aanraden, bekijk zijn reeds opgebouwde erelijst eens terloops, Joe, en dan die in in vergelijking met de jouwe......Waar is dat enorme talent van je gebleven? Jij zou toch de Tour gaan winnen? Er was toch niemand die harder bergop reed dan jij?
Oh, en gaan we het ook nog even hebben over het feit dat je gewoon vergeten was een licentie aan te vragen voor dit seizoen? Overigens kan je niet zeggen dat we je gemist zouden hebben in die koersen die je nu wel hebt gereden. En net als de erelijst van Aru zou ik je de uitslagen ontraden. En wat je dan wel goed doet is je eigen biermerk op de markt brengen: Dombrewski, origineel. De lui van Sporza pikten dat op en noemden jou daarbij "het klimtalent" of iets dergelijks. Ik zou zeggen: ruim die biertjes op en maak die naam eens waar. En doe verder met deze hartenkreet wat je wil hoor.

Liefs,

Een supporter



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 29/02/2016 19:43 door Massimo.
Walnoot 29 februari 2016 11:41
Hup Bardet!

Xx
Prikdude 29 februari 2016 11:59
Ron Meijers 29 februari 2016 12:11
Je kunt Dombrowski ook vervangen door Talansky en het verhaal houdt nog steeds steek. Al is Talansky wat ouder natuurlijk, maar z'n belofte was destijds zeker niet minder.
Luijt 29 februari 2016 12:14
Vergeet Theo Eltink niet
Sub Culture 29 februari 2016 12:17
Het is ook altijd wat met die Amerikaanse Polaks.
Volgens mij is dat inherent in die hun genen.

Voor verdere informatie verwijs ik u graag door naar Sehnsucht.
El Mik 29 februari 2016 12:27
Talansky heeft wel een stukje meer gepresteerd en ook eerder veel pech gehad dan gebrek aan beroepsernst.
Schrijf Talansky ook niet af voor top 10 in grote rondes.

Maar hoe gaat het met Brajkovic?



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 29/02/2016 12:27 door El Mik.
merijntje mortirolo 29 februari 2016 12:29
Quote
Sub Culture
Het is ook altijd wat met die Amerikaanse Polaks.

:worship-smiley:

Brilfuckingjant, istie.
Rudy t. 29 februari 2016 12:36
Talansky is inderdaad totaal onvergelijkbaar. Tiende en elfde in de Tour, top tien Vuelta, dauphine gewonnen. Gewoon een goede renner. Ik dacht eerder aan lachlan morton, vergelijkbaar qua talent maar een stuk verder afgegleden dan dombrowski. Anderzijds lijken beide er aardig door te komen dus maar niet afschrijven.
Massimo 29 februari 2016 12:47
En Lachlan Morton is dan weer een ander verhaal, die roept niet : I want to do good in GC's", die is gewoon tevreden met wat hij heeft en gaat lekker met zijn broer door de Outback fietsen.
Rudy t. 29 februari 2016 13:12
Dat kan. Maar goed, er zijn natuurlijk honderden talenten die het niet gehaald hebben. Wat is er met moser en villela gebeurd om maar eens in de cannondale rangen te blijven..
Michael B* 29 februari 2016 13:26
Wellicht dat Dombrowski in het begin van zijn carriere uitschieters had omdat hij aan de toverdrank zat, hij nu voorzichtiger is geworden of de middelen niet meer om wat bloed in te laten vriezen.
Sub Culture 29 februari 2016 13:34
Zeg meneertje toverdrank, ik zie een sterretje achter jouw naam staan.
Ban gehad en gewoon hardleers en niet bepaald subtiel teruggekeerd, kleine cyberwarrior van me.
Michael B* 29 februari 2016 13:37
Sub Culture Schreef:
-------------------------------------------------------
> Zeg meneertje toverdrank, ik zie een sterretje
> achter jouw naam staan.
> Ban gehad en gewoon hardleers en niet bepaald
> subtiel teruggekeerd, kleine cyberwarrior van me.


Geen ban, ben mijn wachtwoord vergeten, ook van mijn oude emailadresthumbs down. Ik gebruik voor al mijn wachtwoorden een mooi programmaatje (Keepass). Je raadt het al, programmaatje werkt niet naar behorenspinning smiley sticking its tongue out



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 29/02/2016 13:37 door Michael B*.
merijntje mortirolo 29 februari 2016 13:37
Jij wilt hem ook het liefst doodknuffelen hè?! Ik herken dat.
Snorfietser 29 februari 2016 14:01
Had het een stuk ironischer gevonden als je je wachtwoord voor dat programma kwijt was spinning smiley sticking its tongue out
Michael B* 29 februari 2016 15:32
Ik kreeg de hele tijd in beeld dat ik moest updaten naar een nieuwe versie, uiteraard geupdate, maar toen ik mijn wachtwoorden database opnieuw inleesde was ik de helft van mijn wachtwoorden kwijt, ja ook het wachtwoord van de online telegraaf, knwu site, wielerflits, Twitter en Unibet.
lodjan 29 februari 2016 17:58
Inleesde?
Is dat zo'n Engelse cyberterm waar zo'n ouwe lul als ik niet in thuis ben?
El Chaba 29 februari 2016 19:26
Nee, lodjan, slechts het gevolg van de moderne ziekte 'laaggeletterdheid'.
Westfalen 29 februari 2016 19:36
Nooit van een back-up gehoord zeker.
lodjan 29 februari 2016 19:48
Ah, dan kan ik ook de andere taalfouten plaatsen.
Brieske 29 februari 2016 20:03
Daarnaast was Talansky een jaar goed bij de beloftes, heel goed, hij werd toen meteen prof.
Dombrowski shinde wel wat langer in zijn categorie.

Groet
malheur 29 februari 2016 21:21
Hoi Joe,

Ik dacht nog toen ik je spaghettilichaam zag 2/3 jaar geleden, 'gatver, daar heb je weer een nieuwe uitgemergelde van SKY'
Dat bleek dus niet zo te zijn, drink lekker door, mij boeit het niks, ik kijk wel naar 'Opera' Aru, veel toffer.
valse trage 01 maart 2016 00:17
Ik heb een tip voor je: schrijf al je wachtwoorden gewoon op, en bewaar dat briefje ergens. Ouderwets maar het werkt smiling smiley
Shinzawai 01 maart 2016 09:18
Zonde dat hij zijn talent zo vergooit en frappant dat zoveel Amerikaanse klimmers/ronderenners hun klasse uitsluitend in eigen land lijken te tonen.
Hoentie 01 maart 2016 15:46
Een goede belofte maakt nog geen goede prof, daar komt meer bij kijken. Kan een heel erg lang topic worden als iedereen hier gaat lopen namedroppen.
Koppi 01 maart 2016 18:17
Ik drop Fons de Wolf.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen