Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

Gekoerhoek VSS RVV

Gepost door Prikdude 
Prikdude 01 april 2016 01:20
Over het VSS


Onderschat Franz Joseph Cerny níe!
Slimmerd 01 april 2016 02:09
Hup koers en fuck Etixx
Prikdude 01 april 2016 02:28
Sagan lijkt me licht topfavoriet maar er zijn ongewoon veel goede kanshebbers / gelijkwaardigen dit jaar.
Remko 01 april 2016 08:05
En dan ook nog het zeer goede weer dat verwacht wordt........
NL had natuurlijk al geen topfavorieten, maar wel twee kandidaten voor de top 10 (Terpstra en Boom). Voor de top 10 zijn nu echter veel meer kanshebberts.
bakfiets 01 april 2016 09:13
Demare met goed weer, wat met de herboren chavanel en zijn maatje voeckler? rijdt die sterke canadees ook?
bakfiets 01 april 2016 09:17
Sven Nys vond ik toch wel erg goed, en die vond Kristoff niet afschrijven dat doen we dan ook niet.
El Mik 01 april 2016 10:16
Waarom zou Terpstra minder topfavoriet zijn dan wie dan ook? Misschien wel de beste kasseienrenner van de wereld over de laatste 2/3 seizoenen bekeken en vorig jaar ook de beslissing geforceerd.
Alleen geen sprint (van het niveau Sagan/Kristoff) en geen ploeg die vol voor hem gaat.



2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 01/04/2016 10:17 door El Mik.
Ben 01 april 2016 10:24
Cancellara en Sagan steken erboven uit voor mij. Daarna komt een hele grote groep die met een goede dag of wat geluk ook kunnen winnen.

Terpstra lijkt mij in ieder geval de Quickstepper met de grootste motor. Alleen op die explosieve klimmetjes is Stybar beter. Terpstra wellicht 4 sterretjes met Paris Roubaix.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 01/04/2016 10:26 door Ben.
Cyclad 01 april 2016 10:30
Cancellara, Sagan, van Avermaet. Kies maar. Daarachter een heel contingent sterken (vlak ook Sky met Thomas, Rowe en Stannard niet uit). Bij Etixx moet het van Stybar of Terpstra komen, maar hun nadelen zijn al genoemd. Boonen is goed, maar niet goed genoeg voor de ultieme finale en over Trentin heb ik nog wat twijfels. Prima renner, maar net niet.....
valse trage 01 april 2016 12:03
Ik hoop op een verassende winnaar - hoop je dat het podium in de fik vliegt? hahahahaha eye rolling smiley dus doe maar Lars Boom, of Roelandts, dat zou mooi zijn. Of Phinney of Tony Martin die alleen wegrijdt terwijl alle favorieten mekaar het licht uit de ogen kijken. Pozzato (wishful thinking) zou natuurlijk helemaal the bomb zijn! Of Gianni "Bugno" Moscon!
Sky en Etixx heb ik op de een of andere manier geen vertrouwen in, of het moet van Thomas komen... Het blijft koffiedik kijken. Verder hopelijk niet te veel jonge Belgen in de finale a.u.b. want dan wordt Wuyts onuitstaanbaar.
valse trage 01 april 2016 12:07
Als je Duchesne bedoelt, die staat idd op de startlijst. Maar heeft hij ook voldoende parcourskennis, en is 'em ook bereid om te wringen? Hmm... ik vraag 't mij af, Michel.
bakfiets 01 april 2016 12:12
Die duchesne zag ik vorig jaar al in de 4 daagse van duinkerken, (als je geen leven hebt kijk je dat) erg sterk renner.
bakfiets 01 april 2016 12:18
Carlos Danger 01 april 2016 12:23
Beter wat anders doen, wordt de saaiste van 100.
Michael B* 01 april 2016 16:00
Cancellara is veruit het sterkste als het op slopen aankomt. Voor Etixx verwacht ik het ergste... tegenwoordig meer een rittenkaper ploeg in etappekoersen
Kuiperberg 01 april 2016 16:31
Het wordt voor de zoveelste keer in de laatste jaren een mooi weer editie van de Ronde. Wanneer hebben we voor het laatst echt beestenweer gehad met de Ronde ? Het aantal kandidaten voor de eindzege wordt hierdoor wel veel groter, zelfs een paar sprinters acht ik niet kansloos. Ik hou het toch maar op van Avermaet. Ik hoop eigenlijk op een stunt van Pieter Weening ...
Shinzawai 01 april 2016 17:44
Het parcours sluit een sprintzege uit, tenzij je bedoelt dat een sprinter als Kristoff het afmaakt in een groepje van maximaal 6 man.
bakfiets 01 april 2016 18:43
kristoff /demare zijn de rapste, sagan, greg, boonen en sep zijn snel aan de meet. Dat kan verlammend werken.
bakfiets 01 april 2016 18:44
stybar ook niet traag, dus er zijn veel rappe mannen
bakfiets 01 april 2016 18:46
terpstra, cancellara en de sky mannen zouden het van wegrijden moeten hebben.
Curzio 01 april 2016 19:02
Vanmarcke zal net als afgelopen week tot de sterkste renners in koers horen en hoort dus zeker in het rijtje van topfavorieten thuis.
Vergeet niet dat hij al eerder de enige is geweest die Cancellara in grote vorm kon volgen.
bakfiets 01 april 2016 19:30
stannard in zijn omloop vorm is ook topfavoriet
Wuser 01 april 2016 22:38
Als ze met een gesloten groep naar de laatste keer Kwaremont / Pater zijn er veel die het gaan afleggen tegen Cancellara, Sagan en in mindere mate Van Avermaet gaan afleggen. Daarachter zijn alleen Sky en Etixx in de breedte sterk genoeg om in de (voor)finale genoeg mannen over te hebben die iets kunnen openen. Dan wordt het een interessante koers, maar ik vrees dat types als Vanmarcke, Benoot daar niet aan gaan mee werken en gokken/hopen dat ze er bij zitten na de laatste keer Pater. Kristoff en Demare gaan natuurlijk sowieso alles op hun sprint zetten, desnoods voor een ereplaats.
Prikdude 01 april 2016 23:04
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen