Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

Contador gaat door

Gepost door lodjan 
lodjan 09 april 2016 21:07
WF:

Contador krabbelt terug: “Waarschijnlijk blijf ik koersen. El Pistolero, inmiddels 33, greep de macht in de klimtijdrit rond Eibar en zegt nog niet te willen stoppen. “Onlangs heb ik nagedacht over mijn toekomst en daarbij mijn directe omgeving betrokken. Waarschijnlijk blijf ik koersen”, vertelt hij op de ploegsite van Tinkoff.

“Ik ben er zeker van dat dit niet mijn laatste keer hier was”, zegt Contador, die eerder dit jaar al dichtbij eindzeges was in Parijs-Nice en de Ronde van Catalonië. Beide keren strandde hij op enkele seconden. “Om eerlijk te zijn, vind ik het niet leuk om tweede te zijn. Dit is een mooie overwinning na die tweede plaatsen. Ik ben mij er van bewust dat het niveau in het peloton altijd heel hoog is en de concurrentie is altijd erg sterk. Echter, het is goed om dit deel van het seizoen af te sluiten en mijn hoognodige rust te pakken met een zege op zak.”

De overwinning draagt de Spanjaard op aan zijn ploegbaas. “Het is een hele lastige koers. Hier kunnen duizenden dingen gebeuren. Als ik daar aan denk, lijkt het ongelooflijk dat ik gewonnen heb. Ik wil deze zege opdragen aan de fans en Oleg Tinkov vanwege zijn steun, zijn passie en omdat hij dit team leidt. Deze winst gaat naar hem”, aldus Contador.
Slimmerd 09 april 2016 21:14
Zeggen door te gaan en de Tinkov wat veren in de reet steken, Contador doet er alles aan om die Rus in het wielrennen te houden.
malheur 09 april 2016 22:28
Zowel Tinkoff als Contador moeten gewoon blijven !
Kuiperberg 10 april 2016 00:09
Mooi nieuws; prachtrenner.
Luijt 10 april 2016 08:14
Contador is 1 van de weinige Spaanse renners die onthouden zal worden.
Siem 10 april 2016 08:46
Wat is er mis met Igor Gonzalez de Galdeano?
merijntje mortirolo 10 april 2016 08:53
Niks. Die spits van Equipos Tecos is ook één van de weinige Spaanse renners die onthouden zullen worden.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen