Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

Oud-wielrenner Joop Harmans (93) overleden

Gepost door Eddy Veen 
Eddy Veen 06 februari 2015 22:23
[nos.nl]

[Spaak: titel aangepast. Een beetje meer respect voortaan, a.u.b.]



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 07/02/2015 00:37 door Spaak.
Brieske 06 februari 2015 22:27
Wat is dit nou weer voor een bericht?!?
Een bericht waarin helemaal geen fuck staat slechts een link, kom op Eddy, doe eens wat meer je best jongen.

Groet
Sub Culture 06 februari 2015 23:26
Wat een smakeloze topictitel. Ga je schamen.
Eddy Veen 07 februari 2015 14:46
Ik moet mijn best doen en mijn woorden zorgvuldig kiezen. De boodschap is duidelijk, maar de topictitel dekte de lading en bevatte geen onvertogen woord. Kennelijk voel ik na jaren lezen niet aan wat hier wel en niet kan, want ik heb in mijn ogen lelijker berichten voorbij zien komen die minder commotie veroorzaakten. Enfin, als dit betekent dat ik mijn bijdragen moet staken, dan zij het zo. Het zal geen verarming van het prikbord met zich meebrengen.
Velodroom 07 februari 2015 15:02
Hiervan schrik ik nu weer.

De ene koe vindt de fatsoensheidsnorm al tamelijk dicht genaderd bij het woord boeh, een ander heeft dat al bij bah.
Maar om Eddy Veen nu ineens dat etiket op te plakken van boeh of bah, gaat me toch veel te ver.
Bij alles wat je zegt telt toch de intentie heel zwaar en bewijs maar eens, dat Eddy hier te kwader trouw was.
Eddy laat je niet ringeloren, want je bent tenslotte geen koe.
Walnoot 07 februari 2015 17:53
Vond je titel ook wel meevallen. Maar hij was weinig informatief, dat wel.
Massimo 07 februari 2015 17:59
Ik kan me niet voorstellen dat de doorgaans goedaardige Eddy hier iets kwaads heeft gedaan. Ik heb het niet gelezen dus kan ook geen echt oordeel vellen.
Eddy Veen 07 februari 2015 18:49
De door mij bedachte kop luidde 'Weer (of opnieuw) een stokoude wielrenner overleden'. Ik las het bericht op NOS Sport en was verbaasd dat er hier nog geen melding van was gemaakt. Omdat ik haast had om de deur uit te gaan, heb ik het bij een verwijzing gelaten.
Prikdude 07 februari 2015 21:53
Velodroom 07 februari 2015 22:38
Prikdude: hoeveel jaren denk je nodig te hebben om het allertijdenrecord reacties von ons aller JW te breken. Hup JW.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen