Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

Giro Apeldoorn

Gepost door Massimo 
Massimo 25 april 2016 12:08
Even het volgende bericht: over een tijdje start de Giro, in Apeldoorn, plaats waar je als niet uit de kast gekomen homo prima op je plek bent (hallo Brieske!).

En fin, gaan we hier nog wat over zeggen? Gaan er nog mensen heen? Persoonlijk ben ik van plan om, zit in de verhuisperikelen, dus nog niet zeker, om Leon, Goozzer en Lucho op een biertje te trakteren. Nou ja, en als die er zijn kunnen we er ook een soort van Prikmavera van maken. Bij dezen dus het voorstel dat iedereen die vrijdagmiddag even vrij neemt (of in het geval van Brieske de kastdeursleutel vindt) en die kant op komt. Weer zal wel prima zijn, de terrassen vast open, leuk sfeertje en vanzelfsprekend koers.
Krol 25 april 2016 12:34
Je zit dus eerst Brieske te beledigen en dan rep je over een leuk sfeertje, nou zijn dat je omgangsvormen dan ga ik wat verderop staan. Ik heb sowieso niets met dat inteeltgedoe dat bepaalde lui hier voorstaan.
Frederik D. 25 april 2016 12:43
Ach, een soort rauwe humor moet kunnen, hoor. Al ben ik zelf ook geen bierdrinker.
zumsteg 25 april 2016 12:44
Wat een sfeer, ik krijg er nu al zin in!
Brieske 25 april 2016 12:47
Oude jongens krentenbrood gedoe is een niet te voorkomen verschijnsel als mensen op zo'n medium elkaar irl zien, of dusdanig lang elkaar virtueel kennen.
Moet je m.i doorheen kunnen kijken.

Verder vind ik de beledigingen van Mass laag, typerend voor hem.
Hij weet ontzettend goed dat ik hard werk aan een waterdicht alibi (getrouwd met een vrouw, ja ja, en twee kinderen samen) om maar niet als homofiel gezien te worden.
Mede daarom ga ik ook niet naar zo'n roze evenement, en kies ik voor vakantie in die periode.

Verder maakt Mass prikkers ook blij met een dooie mus, prikkers die 'de zeekoe van Gruun' willen zien.
Hij komt toch niet, zoals de laatste paar Prikmavera's waarin hij aankondigde ook te komen.

Anyway, voor allen die wel gaan, have fun!

X
Shinzawai 25 april 2016 12:50
Verjaardag van mijn dochter is die dag, dus ik kan niet.
Rudy t. 25 april 2016 12:51
Mmmm inteelt....

Ik kom Nijmegen niet uit dit weekeinde. Zelfs niet voor een pijpbeurt van brieske
El Chaba 25 april 2016 13:05
Deze ongelofelijke sukkel zit dan nog in Frankrijk..
Erik S. 25 april 2016 13:17
Deze ongelofelijke sukkel is dan op weg naar Frankrijk..
Snorfietser 25 april 2016 14:05
Plan is om de 6de zeker heen te gaan voor de tijdrit.
Leon 25 april 2016 14:15
Ik vind het persoonlijk nogal zwakjes om verhuisperikelen aan te halen als potentiele reden om je kat te sturen. Maar geef je Brutus dan wel geld mee voor een rondje?
Koppi 25 april 2016 15:03
Ik heb me voor die 3 dagen al vrij geregeld. Naar Apeldoorn neem ik wat familieleden mee, maar ik vrees dat die niet rijp zijn voor een ontmoeting met jullie. Zijn er trouwens terrassen in Apeldoorn?
Slimmerd 25 april 2016 15:34
Misschien dat er wat stoeltjes staan rondom een 'naald'?
Rudy t. 25 april 2016 16:54
Misschien wel een optie. Kun je daar een beetje komen met de auto?
Slimmerd 25 april 2016 17:13
Je schijnt zelfs zeer dichtbij te kunnen parkeren!
Andere Peter 25 april 2016 17:42
Voor homo's is het ook niet leuk om steeds met Brieske in verband gebracht te worden. Maar ik vind dat je nogal neerbuigend praat over inteelt. Dat is ook niet nodig volgens mijn vrouw/nichtje.
zumsteg 25 april 2016 17:55
Maar dat geldt vooral voor overmorgen, ik weet niet of dat 6 mei nog zo is.
merijntje mortirolo 25 april 2016 19:06
-
Ik ben er.

kPak rond tien uur in de ochtend de trein vanuit Vlaardingen en zie daaro in Apeldoorn wel welke schatjes ik tegenkom.

Over schatjes gesproken: ik had gister zowaar ruzie met Diego Rosa, wat een kutjong. Of ik, natuurlijk.
Cyclad 25 april 2016 19:15
Zus verhuizen, werken en zaterdag een Cycladydag. Aan dat werken op vrijdag de 6e kan ik weinig doen, de rest lijkt me niet helemaal zinvol ingepland.
Voor velen goed nieuws, voor mij minder: ik ben er definitief niet bij.
Frederik D. 26 april 2016 15:14
Nee, er zijn geen terrassen in Apeldoorn. Zelfs geen cafés. Er geldt een horecaverbod. Uniek in Nederland. Dat maakt Apeldoorn zo bijzonder. Alleen in het plaatselijk museum kun je wat drinken. Met een MJK kom je daar gratis binnen. Maar wie heeft er nou een MJK? Nou, ik wel.

Maar hier een site waarop informatie staat over het uitbaten en uitbuiten van de giro in Apeldoorn:

Giro-uitbating



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 26/04/2016 15:18 door Frederik D..
zumsteg 26 april 2016 15:44
Pfff, en ze hebben daar ook al een (exprof-)voetbalvereniging die zich de Apeldoornse Geheel Onthouders Voetbal Vereniging noemt.
Andere Peter 26 april 2016 19:56
Om misverstanden te voorkomen: je moet dus naar Amersfoort, hè?

[speld.nl]
Frederik D. 26 april 2016 23:57
Geen spelt en rogge tussen te krijgen. En wat is het verschil tussen de Amersfoortse Berg en de Apeldoornse Berg? Maar heeft Apeldoorn een monument gewijd aan de Speld, Amersfoort heeft bij mijn weten dat niet.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 27/04/2016 00:01 door Frederik D..
Koppi 29 april 2016 22:46
Hier het complete Giroboek: [static2.giroditalia.it]
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen