Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

Zoeken nog een paar man voor ons giro veiling spel.

Gepost door El_magico777 
El_magico777 02 mei 2016 17:42
Beste Wielerliefhebbers,

Hoewel ik hier niet veel post lees ik hier wel dagelijks mee. Ik ben lang actief geweest op het grootste pokerforum van Nederland; Pokernews.nl. Hier organiseren we al jaren met grote rondes, voor en najaar vaak onderlinge poules. Vorig jaar zijn we echter met een eigen nieuwe variant begonnen. We noemen het Cycling Draft.

Hoe het werkt?
Op skype wordt er een veiling georganiseerd. Je krijgt 200 punten startbudget. Hiervan moet je 9 renners kopen. De renners worden hier per opbod verkocht. Alle renners zitten dus maar één keer in het spel. Hierdoor kunnen er ook maar maximaal 22 mensen meedoen. Met het door jou samengestelde team strijd je dan tegen de andere teams in de Giro.

Wij zitten deze Giro helaas door wat afvallers met maar 12 deelnemers en we zijn eigenlijk nog op zoek naar maximaal 10 mensen die met ons mee willen doen.

We leggen allemaal $10 in en die wordt als het volgt verdeeld:
1-9 deelnemers: Winner takes all
10-17 deelnemers: 70% / 30%
18+ deelnemers: 50%/ 30%/ 20%

Wij regelen de betalingen altijd vooraf via Pokerstars. Dit is natuurlijk niet erg handig voor niet pokerspelers. Dus daarom kan het ook via paypall overgemaakt worden.

De draft/veiling zal woensdag 4 mei om 19:00 uur worden gehouden via skype (met break voor dodenherdenking). De biedingen gebeuren via de chat. De veiling van het Giropeloton neemt natuurlijk wel enige tijd in beslag, waardoor je de gehele avond beschikbaar dient te zijn. Het einde is afhankelijk van wanneer je ploeg vol zit, maar ligt doorgaans rond 12 uur - 1 uur. Een vrij lange zit, maar wel erg gezellig.

We hebben inmiddels een website om dit idee heen gebouwd: [www.cyclingdraft.nl]. Op de website worden tijdens de veiling de ploegen live bijgehouden en kan je de spelregels en puntentelling vinden. Ook kun je de resultaten van de voorjaars- en Tourdraft terug kijken.

Wil je graag meedoen. Voeg dan wieler.draft toe op skype. Ik kan je dan aanmelden in het Pokernews topic (http://nl.pokernews.com/poker-forum/topic257323/) en eventueel andere vragen beantwoorden. Je kan natuurlijk ook een account op Pokernews aanmaken en je via daar aanmelden.

Dus: Wil jij woensdagavond meedoen aan een uniek, nieuw en kleinschalig (max 22 spelers) Girospel waarin je renners op een veiling moet kopen? De inleg bedraagt $10. Voeg mij dan even toe op skype: wieler.draft voor een avond en Giro lang wielerplezier!

Met vriendelijke groet,
El_Magico777



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 02/05/2016 17:46 door El_magico777.
malheur 02 mei 2016 22:22
Prikdude 02 mei 2016 22:53
Ik raise met 200 euro inleg pp.
El_magico777 02 mei 2016 23:48
Moet wel gezellig blijvenwinking smiley tientje zodat het toch ergens om gaat is leuk. Verder gaat het natuurlijk vooral om het spelplezier.
Clavan 03 mei 2016 08:38
Ik heb geen dollars.
D. Marrage 03 mei 2016 12:59
Quote

Moet wel gezellig blijven
Dat kan alleen maar als het al gezellig ís.
El_magico777 03 mei 2016 13:04
D. Marrage Schreef:
-------------------------------------------------------
>
Quote

> Moet wel gezellig blijven
>
> Dat kan alleen maar als het al gezellig ís.

Fair pointwinking smiley tot op heden geen klachten gehad.


Clavan Schreef:
-------------------------------------------------------
> Ik heb geen dollars.


Ja die dollars is nog uit de tijd dat er enkel pokerspelers meededen. In volgende rondes zullen we dat veranderen naar €10. Tot die tijd kun je als je mee wilt doen gewoon $10 in euro's betalen.
PVW 03 mei 2016 16:22
Sterk dat je serieus blijft reageren na een aantal flauwe reacties. Klinkt wel als een leuke opzet, maar ik doe niet mee aangezien die spelletjes voor mij afdoen van mn kijkplezier. Leidt af van de koers.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 03/05/2016 16:22 door PVW.
El_magico777 03 mei 2016 16:48
Dankjewelwinking smiley Ik snap het wel wat je zegt over die spelletjes. Betrap mezelf er ook wel eens op dat ik ineens een beetje zit te anti supporteren. Maar ook dat ik veel meer onbekende renners weer leer kennen en aanmoedig enz. Dus heeft zijn voor en nadelen in mijn ogen.
In ieder geval een fijne giro gewenst.
PVW 03 mei 2016 18:05
Als de grote pré is dat je nieuwe renners leert kennen dan zit je voor deelnemers hier op het prikbord niet goed cool smiley
Walnoot 03 mei 2016 20:27
Niet? malheur komt toch straks wel met een topic waarin hij aankondigt 3/4 van de Girorenners niet te kennen? Om on-topic te blijven: eurootje dat Grosu bij die 3/4 zit?
*malheur* 04 mei 2016 11:31
Omgekeerd redeneren, de renners dienen hun opperste best te doen om mij op te vallen en hun programma daar dan ook op toe te spitsen ipv van dat ik mijn opperste best ga doen om hen allemaal te leren kennen.
El_magico777 04 mei 2016 13:32
spinning smiley sticking its tongue out

Nog een paar plekjes vrij mochten er nog liefhebbers zijn.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen