Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

Adrien Costa's achterwiel na winst vierde etappe in Bretagne

Gepost door merijntje mortirolo 
merijntje mortirolo 05 mei 2016 11:12
Hier nog niet zien langskomen... Wat vindt/denkt u hiervan?

[it.blastingnews.com]

Of direct op youtube: [www.youtube.com]
lodjan 05 mei 2016 11:28
Hij ziet het en zet snel zijn fiets weer rechtop. Waar zijn de uci-scanners wanneer je ze nodig hebt?
D. Marrage 05 mei 2016 11:37
Lijkt te komen doordat het pedaal een duw krijgt bij aanraking met het asfalt.
merijntje mortirolo 05 mei 2016 11:45
Wellicht heb je gelijk.

Dat een wiel blijft/kan blijven draaien, als je van je fiets afgepleurd bent, snap ik, maar als je hem relatief rustig neerlegt? (En dan lijkt het erop dattie hem heel snel weer oppakt, omdattie het zelf ook 'verdacht' vindt, maar misschien is dat wel bullshit).

Ik zet het hier dan ook neer om verklaringen te verzamelen, niet omdat ik er zelf een heb.
Velodroom 05 mei 2016 11:46
Heel eenvoudig toch? De vermoeid ogende wielrenner zag zijn fiets aan voor een wandelstok.
Raakte de trapper niet eerst de grond?
Noot 05 mei 2016 11:57
Fashionisto 05 mei 2016 12:00
Je ziet duidelijk dat de stand van de trapper is veranderd. Einde verhaal en nu weer lekker RTL-Boulevard kijken.
Leon 05 mei 2016 12:50
Geweldig, die complottheorieen! Blijf ze plaatsen!
merijntje mortirolo 05 mei 2016 13:21
Yeah. Vooral die commentaren op blastingnews zijn top.

Hoe heette die ene gast ook alweer die het op het oude prikbord constant had over aliens? Zo een jaar of tien-twaalf geleden. Ik mis hem.
Snorfietser 05 mei 2016 13:25
Trapper raakt inderdaad de grond, daarbij zie je ook dat het wiel maar heel langzaam draait, niet alsof er 200 watt wordt geleverd, komt dus ook overeen met het effect van een trapper die de grond raakt.
lodjan 05 mei 2016 13:40
en je ziet de draaisnelheid afnemen.
Carlos Danger 05 mei 2016 14:07
Zwaar foute boel. Max Verstappen-verzet.
Michael B. 05 mei 2016 16:10
Lijkt op een motortje, dat zijn accu leeg is maar nog ff een teken van leven geeft. Gelijk scannen die fiets. Kunnen we anders niet voortaan met ze allen afspreken dat iedere (etappe)winnaar zijn fiets na de finish verplicht laat keuren? Bij de profs onderweg ook een warmte scanner, hoeven we deze discussies niet meer te voeren.
cyclingfreakske 06 mei 2016 16:12
je kan er diverse ideeen over hebben. pedaal dat doet spinnen..kan.. alhoewel het pedaal wel in de bovenste stand is wanneer de fiets word neergelegd, en dan krijg je geen of amper stuwing. Is ook wel snel om hem op te rapen...
kan toeval zijn. Probleem is dat nu echt alles gaat uitvergroot worden. We lezen het wel als de UCI met hun "hightech tabletje" op post was.
veluweracer 06 mei 2016 21:47
merijntje mortirolo 07 mei 2016 10:20
kStond gister bij de finish in Apeldoorn en bovenop een neutrale materiaalwagen draaiden zowaar álle wielen. Niet te vertrouwen die gasten. Dat hele wereldje is corrupt.

(Smiley bij? Pleurt op).
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen